Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Snubben har haft fyra avslut och gjort tre mål, mycket effektivt.
  2. Precis, sen vann de, så obv kommer Sverige också göra det!
  3. Någon som kollar på SVTs studio nu? Jämför med Danmark EM92, fyfan vad löjligt.
  4. Detta var en riktigt skarp analys!
  5. Ut med Granqvist också, stabbigare mittback får man leta efter. Annars är jag imponerad av Ukraina, helt klart det lag som spelat bäst idag.
  6. Tråkigaste halvleken hittills i EM, från båda lagen.
  7. Om du ändå tänkt förlora pengarna så kör på någon insättningsbonus så håller du dig flytande längre
  8. equal by definition
  9. Har min inbjudan kommit bort i posten?
  10. TV4 har hittills haft Bojan och Seger. Men håller med, de kan inte ha haft någon audition när de valde Nannskog. Blir stirrig bara av att se på honom. Edit: Måste flika in med några skarpa analyser jag hört under dagarna. Nannskog sa att Lewandowski sprang åt fel håll för att fira sitt mål... Seger sa att Cech hade bra teknik och var lång!
  11. Hehe, helomvändning. Hur avgör du vilka matcher som är bra? Polen-Grekland och Ryssland-Tjeckien hade jag inga förväntningar på, men båda blev riktigt bra matcher.
  12. Trillske är obv insöad i den akademiska världen där någon smart doktorand har sagt att C är utdaterat. Som vanligt finns det noll koppling till verkligheten i denna värld.
  13. Var har du fått detta ifrån?
  14. Om du inte har för avsikt att använda C så är det helt klart onödigt. MEN om du ska lära dig C så är det väldigt idiotiskt att börja med något annat först. Lär du dig OOP först så är det väldigt svårt att sätta sig in i C sen.
  15. Java är ett OO-språk, det är inte C. Att det är dumt att lära sig C är bara idiotiskt att säga. Helt klart bättre att börja lära sig C och sedan gå vidare till något OO-språk.
  16. pinsam insats från domaren, två felaktiga gula som blir ett rött och missad straff. men ska inte klaga. Edit: wow vilken pinsam analys av Nannskog.
  17. Jo 1 int ger 0.1 ress. Känns som det borde vara bättre att jaga rear med ren ress på isf. Kanske bara jag som är wowskadad, men att slösa ilvl på sekundärattribut känns som waste.
  18. Har inte hunnit sätta mig in i matcherna än men rent krasst håller jag med dig. Men det känns ändå för enkelt. Frågan är hur mycket Polen vågar köra på framåt. Jag kommer inte heller sätta mig in speciellt mycket i matcherna, leta upp de bästa spelen och odds. Det tar helt enkelt för mycket tid. Kör endast ett spel per match, 1x2. Slutar det hela plus är det en bonus.
  19. nu är jag inte jätteinsatt i D3 än, men kombinationen int och str är väl inte jättehett?
  20. Har gått i samma tankar. Betta singlar på alla matcher och se på vad roin skulle ligga på.
  21. Ukraina-beten gillar jag, väldigt skeptisk till den på Danmark dock.
×
×
  • Skapa nytt...