Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Bytt J-O mot Ulf Carlsson så har du topp 3 pingisspelare med namn från växtriket!
  2. Alltid när jag är utomlands och sover med AC får jag sjukt ont i halsen. Några tips på att råda bot på detta? Förutom att ställa in högre gradtal(23) eller att stänga av den helt.
  3. http://www.premierleague.com/en-gb/fans/faqs/home-grown-player-rule.html City startade med tre engelska spelare igår, hade en på bänken. Chelsea startade med fyra, tre på bänken. Arsenal startade med tre och ingen på bänken. United startar troligtvis med tre engelska spelare ikväll. Men det är bara fel när det gäller rika ryssar/araber?
  4. http://www.androidpit.com/google-vs-apple-android
  5. Han insåg att det aldrig kommer ske http://twitter.com/SuperSwe/status/235845880291409920/photo/1/large
  6. carpe diem i sidan vid revbenen Edit: varför fick du inte dricka?
  7. Jag har sett filmen (världens bästa soundtrack för övrigt), och två eller tre avsnitt av '86, men gillar inte det alls.
  8. Vet inte hur många du vill ha förslag på, men skrev ner några som jag tycker är sevärda, de som är fetmarkerade är favoriter. Arrested Development, Better of Ted, Kyle XY, Spin City, Frasier, Pokémon, Spider-man TAS, Cell Block H, Hawaii Five-0 (både originalet och nyproduktionen), Airwolf, Miami Vice, Friends, Modern Family, It's Allways Sunny in Philadelphia, Seinfeld, Scrubs, The Shield, Boardwalk Empire, Weeds, The A-team, White Collar, Law & Order: Criminal Intent, Bored to Death, Community, The New Girl, Just Shoot Me, 90210 (originalet), Chuck, Lucky Louie, House of Lies, The Office, Royal Pains, Rules of Engagement, Shameless (US), Men at Work
  9. Så du kommer inte spela på CL-matcherna som går på tisdagar?
  10. Hållker med om västkusten, blir en lite längre resa, men försök undvika Småland i största möjliga mån, tråkigare vägar är svåra att hitta. Bästa appen är imgur! Antar att de finns till iOS. Annars fungerar dropbox bra, bilderna laddas upp direkt när du tagit dem.
  11. Sicken säljare, honom hade jag aldrig köpt en bil av.
  12. Kolo har Grub, enkelt val!
  13. Aldrig varit med om wifi på Ö-tåg. Förstaklass är inget speciellt, bara att det ska vara tyst.
  14. Ska du gå ner i vikt?
  15. De har trots allt en ganska fin marginal. Men håller med, så länge man inte är i akut behov av pengarna så kan man lika bra låta dem ligga. Ett annat alternativ kan vara att öppna eurokonto på banken och sätta in dem där, vet dock inte om det går att göra.
  16. lol
  17. Är inget störrefan av märkesdatorer, men orkar du inte mecka själv så duger den bra.
  18. Hur går det för kalsongerna?
  19. Hehe tänkte samma sak, vill man ha en årlig avkastning på runt 58,50% får man nog ta en hel del risker
  20. Väldigt marginellt för mig. Den effekt jag fick var ökad energi och minskad aptit.
  21. Då måste du väl binda 1 år?
  22. Själv klev jag börsen för ett par veckor sedan Tror inte det blir mycket bättre än så på ett tag.
  23. Att hålla igång fyra matcher samtidigt kan jag inte se vara några som helst problem.
×
×
  • Skapa nytt...