Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. ty
  2. Schumme, vill minnas att du var i Milano för inte så länge sedan. Om nu så var fallet, så hade jag uppskattat lite tips på hotell och vad man kan göra osv.
  3. Finns ett annat uttrck för dem, attention whores.
  4. Främst för upplösningen. Det är svårt att få en bättre dator för de pengarna. Tänk MacBook Air, fast bättre hårdvara och ett lägre pris. Jag har haft en UL30a i snart tre år som fortfarande fungerar felfritt. Finns alltid måndagsexemplar.
  5. Hade tagit en Asus Zenbook Prime alla dagar i veckan!
  6. dmi.dk är överlägset bäst, i.a.f. här nere i Skåne.
  7. Jo, har väl inte några direkta tankar. Tycker det är bra och intressant. Var tveksam till Jeff Daniels, men han gör det väldigt bra. Hade varit kul att veta hur likt verkligheten det egentligen är.
  8. Som någon nämnde, skaffa ICA-banken. Då kan du gå till en ica-butik och sätta in pengarna där.
  9. Du kan väl bjuda på en taxi
  10. Jag har använt Radmin väldigt mycket förr. Jag har även använt mig av *VNC och TeamViewer. RDP är Microsofts protokoll: http://en.wikipedia.org/wiki/Remote_Desktop_Protocol Jag använder dock TeamViewer själv, detta för att jag inte har publikt IP men vill kunna ansluta utifrån.
  11. RDP är det mest stabila imo
  12. Låter som löparknä
  13. Jag har aldrig något ätbart hemma, så jag kan inte småäta. Funkar utmärkt
  14. 1. Va? 2. Känns som frågan är tagen ur kontext Vad skulle en anläggningsfirma på två personer tjäna på att anställa en akademiker? Handlar det en generell examen för ett specifikt jobb, osvosv.
  15. http://i.imgur.com/pwdKX.jpg Kompis till dig?
  16. När jag teckna min försäkring sa snubben jag prata med att jag redan hade bostadsrättstillägg genom föreningen så det behövdes inte. När olyckan sedan var framme så var det just bostadsrättstillägget som skulle täcka detta så sa åt mig att ringa föreningens försäkringsbolag som hade denna. Vet inte hur många turer det blev fram och tillbaka innan jag gav upp. Detta med ledningar är jag osäker på. Vet i.a.f. att det är så när det kommer till bostadsrätter som inte är i flerfamiljshus. Men summa summarum, bostadsrättstillägg kostar en hundring extra om året, dumt att inte ta det.
  17. Jo det är jag medveten om, men detta är inget som ska behövas anser jag.
  18. Ganska dumt att skriva sådär då. Jag tecknade inte något bostadsrättstillägg när jag köpte min lägenhet. Detta för att vicevärden sa att föreningen hade den försäkringen så det var inte nödvändigt. När lägenheten sedan renoverades och ett rör började läcka så ville föreningens försäkringsbolag inte ersätta detta. Så jag fick betala det själv. http://www.insplanet.com/ordlista/bostadsr%C3%A4ttstill%C3%A4gg Ett annat scenario jag kan tänka mig i en bostadsrätt är att du själv ansvarar för avlopp ut från lägenheten fram till en viss punkt, skulle något hända med detta kan det bli en dyr historia. Jo detta är ganska vanligt vad jag sett.
  19. Du som bråka?
  20. pokerhost.exe har börjat suga livet ur min dator
  21. Låter som fitness24seven, deras kort/fingerläsare till dörrarna är det sämsta jag varit med.
×
×
  • Skapa nytt...