Visste inte att han var känd för det, har iaf varit grym de gånger jag sett honom. Nicky är ganska mycket hetare än Alesso atm imo.
Dada och Trash är de som gör att att jag åker till Gbg, hade struntat i både det och Sthlm i annat fall.
Sjukare är att Tiestos spelning i Globen i vintras hade bättre line-up. Att de inte fixat Hardwell till varken Stockholm eller Gbg är dåligt imo.
Sjukast är att Rebcca och Fiona och Qulinezspelar på main stage på Tomorrowland. Gillade verkligen Troll, men en hit? Kom igen. Deras nya alster är inte något att hänga i granen direkt.