Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. Eller så ser man originalet!
  2. Så det City gör är fel men Galacticos var helt ok?
  3. Nu får du nog förklara dig
  4. Eller så handlar det om en sida som censureras av forumet...
  5. Säkert easylifeback med
  6. Kommer i början av maj tror jag! Edit: Nicky Romero hos Pete Tong idag! Edit 2:
  7. Make some noise är riktigt grym, gött att den kommit i bra kvalitet nu, fanns bara en sunkig inspelning från UMF när Swanky Tunes spelade den där. Inte mycket Tiesto man hör i den dock, vilket är bra :>
  8. http://www.nydailynews.com/life-style/health/swiss-women-dies-giving-water-food-thought-live-sunlight-article-1.1067359 En diet värd att testa?
  9. Nä hon är i lagom ålder för dig, tror hon blir tonåring i år!
  10. Attitude 69? isf är det mkt möjligt att min lillasyster kommer vara med och då kommer jag sitta i publik
  11. När City, United och Arsenal svärtar ner engelsk fotboll är det viktigt att Chelsea går bra. Annars slutar det som för Serie A, fjärdeliga i Europa.
  12. Rank 14 var inte coolt, bara efterblivet Man jag är imponerad!
  13. http://di.se/Artiklar/2012/4/25/265440/POLITIK-S-FORSLAG-OM-JOBB--OCH-UTBILDNINGSKONTRAKT-FOR-UNGA/?sr=23&tr=303128&rlt=0 Har sossarna verkligen lika dålig verklighetsförankring som vänstern?
  14. Rank 14 försvann med vanilla! Har en polare som fick i uppdrag att gå runt och berätta för tjejer om vad han var bra. Han berätta att han var en av världens bästa huntards, fick inte ligg mig veterligen
  15. House har definitivt nått sin topp. Producenter kastar ut väldigt mycket på ren slentrian känns det som.
  16. Aha, det är inte någon jag umgås med.
  17. Kan inte komma på vem du menar
  18. http://theramosproject.com/2012/04/23/3-drunks-kidnap-penguin-in-hangover-inspired-night-out/ Vad får man för straff för ett brott likt detta?
  19. Läste lite mer nu, vet ju vem du är och var du kommer ifrån. Dumpa bruden och dra från den där inavelshålan.
  20. Haha wtf, jag har kommit nära polares flickvänner, men skulle ALDRIG umgås med dem på tu man hand. Eller för den delen tillåta att en polare gjort det med min flickvän. Var tillsammans med en tjej för några år sedan vars bästa kompis var en kille. Hon tryckte på att de bara var vänner men jag märkte ganska snabbt att denna snubbe var intresserad av henne och att han inte gillade mig. Men hon fortsatte hävda att det inte var så och att det aldrig skulle kunna bli något mellan dem. Nu några år senare så är de inte helt oväntat tillsammans. Jag tror inte att killar är vänner med tjejer utan baktanke. Jag skulle då aldrig vara det. Främst då så gott som inga tjejer delar mina intresse eller är lika mig till sättet. Hur ofta ser man till exempel killar hänga med fula tjejer för att de delar intresse? Edit: Kan säga att ingen polare skulle säga nej om någon av tjejerna vi umgås med bett honom följa med efter en utekväll.
  21. Nä, finns flera som faktiskt kan producera också
  22. Visste inte att han var känd för det, har iaf varit grym de gånger jag sett honom. Nicky är ganska mycket hetare än Alesso atm imo. Dada och Trash är de som gör att att jag åker till Gbg, hade struntat i både det och Sthlm i annat fall. Sjukare är att Tiestos spelning i Globen i vintras hade bättre line-up. Att de inte fixat Hardwell till varken Stockholm eller Gbg är dåligt imo. Sjukast är att Rebcca och Fiona och Qulinezspelar på main stage på Tomorrowland. Gillade verkligen Troll, men en hit? Kom igen. Deras nya alster är inte något att hänga i granen direkt.
×
×
  • Skapa nytt...