Gå till innehåll

Mecklenburgare

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Mecklenburgare

  1. City är det lag jag följt mest efter Liverpool då jag tycker de spelar en rolig fotboll, således sympatiserar jag även med dem. Ska jag då inte få kommentera det i den enda tråd där det diskuteras fotboll i för tillfället? Konstigt att det bara verkar vara Manufans som tycker det är patetiskt, fast å andra sidan är Unitedfans generellt de personer med huvudet längst upp i röven och total avsaknad av objektivitet.
  2. Det skrev han inte, men jag ser inget fel i det. Det är väl ganska självklart att jag blir glad om mitt favoritlags ärkerival går utan titel. Klart alla Manu-fans kommer och är ödmjuka helt plötsligt.
  3. Nej, varför skulle jag vara det? Tog iaf Kalle Anka-titeln! Hur kan det vara lågt att glädjas med andra lag?
  4. Jag gläds med City, vad är problemet?
  5. Fyfan vad underbart! Värdiga vinnare!
  6. http://www.umfpoland.com/lineup/ Boka snart, vad säger du Kny?
  7. Säger som Zlib
  8. Bråka != höja rösten
  9. Du säger att ni aldrig har bråkat, antingen är ni oerhört lika och har noll meningsskiljaktigheter eller så är ni bara konflikträdda, vilket som, så måste det vara väldigt trist.
  10. Nu var det iofs inte det påstående som är upprinnelsen till allt handlade om. Klart att det är roligare att se Blom spela än att se Negreanu.
  11. På båten är det inte lönt att handla. http://issuu.com/scandlines/docs/best_buy_13mars_till_6_juni_2012_v2?mode=window&backgroundColor=%23222222
  12. Vilket tråkigt liv ni måste ha
  13. Jävla hittepåkanal, TV4Sport har redan uselt sportutbud så skapar de en ny kanal och sänder det enda de har som är intressant på den.
  14. Tappade min Xperia s i asfalten, lite "stenskott" blev resultatet. hehehehe
  15. Att folk fortsätter jinxa sina favoritlag
  16. Hända för några år sedan också. Tror t.o.m. det diskuterades på PF.
  17. Framförhållning, förstår inte hur man lyckas få IG.
  18. Eller så kan man närvara på mer än hälften av lektionerna, så svårt är det inte.
  19. Pass 1: Axlar Pass 2: Rygg Pass 3: Bröst Pass 4: Vänster arm Pass 5: Höger arm Så tror jag det ser ut
  20. lika mycket original "In Diana Jones"
  21. så klubben med störst skuld gör inte fel?
  22. ja, annars har Dustin en "datorbyggar-service"
×
×
  • Skapa nytt...