City är det lag jag följt mest efter Liverpool då jag tycker de spelar en rolig fotboll, således sympatiserar jag även med dem. Ska jag då inte få kommentera det i den enda tråd där det diskuteras fotboll i för tillfället? Konstigt att det bara verkar vara Manufans som tycker det är patetiskt, fast å andra sidan är Unitedfans generellt de personer med huvudet längst upp i röven och total avsaknad av objektivitet.