Då bör du hålla ögonen öppna på teamsajten i framtiden, där kommer Jennez lägga upp kommande alster (bland annat ska han laddat kameran inför EPT Köpenhamn).
Det är skitkul att spela med bitarna "random"
Den här var onekligen vinglig, fjärde biten som kom var den långa liggande, och de sista som byggdes var det högra benet
Håller med Jennez om svårigheterna med att lägga upp turrar. Det värsta är dock: Prima kan själva lägga upp euroturrar. Men det kan inte Jennez i sitt verktyg. Logiskt? Skitbra att plocka in dollar också, när SEK ska omvandlas till Euro (som i sin tur omvandlas till EEK för SM). Att blanda in dollar på vägen gör det mycket svårare och en extra växelkurs som kan braka åt helvete.
I morgon är det 25+2 Freezeout feeder till Finnkampen och $25+2 med $15 rb och $10 addon feeder till SM.
Om jag bara får fatt på Jennez så garanteras två platser i första och en i andra. Har jagat honom i två dagar nu...
Det är riktig lagpoker, ja.
Vet inte om jag orkar rådda ihop ett eget lag (om inte Jennez flyttar upp snabbt till stora stan för karriären). Finns det något lag som behöver en extra slaskare?
Okej, tävling. Vem hittar låtcitatet?
Varför ska det över huvud taget finnas en kategori "bästa kvinna", är inte det rätt nedvärderande? Och om det nu finns det, varför bry sig om att rösta fram några kandidater, när alla vet att Obrestadstösen kommer vinna till slut?
Jag har haft noll hål - räknar dock inte den lagning som gjordes när jag bet av en liten bit av en kindtand - men en jävla massa tandsten.
Norinder är ute och far och flyger i sin senaste blogg, inte så oväntat. Inte oväntat heller att han har faktafel. Eftersom han har en vana att inte publicera alla svar utan bara de svar som passar honom så får jag väl klippa in mitt svar här: