Gå till innehåll

Ola Brandborn

Members
  • Innehåll Antal

    5 807
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    110

Allt postat av Ola Brandborn

  1. Själv pallar jag inte göra kollen för dig
  2. Å andra sidan, det svider som fan bara man får in en ögonfrans i ögat, vad hade du väntat dig när de ska sy där?
  3. Lyssna på alla i den här tråden, förutom: Just steps är ett utmärkt sätt att vinna inträdet i de högre nivåernas MTT. Det är ibland löjligt dåligt spel på Step1 och Step2, till och med så jag är vinnande Men, Steps bygger på att du ska spela snortight, det är satellitstrategi som gäller i dessa.
  4. Lolitza
  5. Det fick bli "Bli medlem", utrymmet var bergänsat
  6. Jag tycker det är bra, man blir ju körd i säng prick 02:00
  7. I söndags floppade jag stege med straightflushdrag mot en triss. På turn fick han fyrtal. Jag tyckte det var otur att jag inte fick straightflush på rivern, innan jag konstaterade att han hade behövt ha femtal i så fall (han blockade mitt straightflushout på handen). Det hade varit lagom osannolikt
  8. Vad är märkligt?
  9. Ja, det är otur att det finns ett backdoor färgdrag som förstör en "perfekt badbeat". Bakdörrsdraget uppgår till cirka 3.5%.
  10. Håller på att översätta en pokerklient från engelska till svenska. Äntligen känner jag mig lite nyttig. Någon kort översättning tack?
  11. Han fick noll, de andra fick $40k vardera. Kul att komma tillbaks och se att de andra sitter med 80.000 big blinds
  12. Med tanke på planeringshorisonten kanske det ska flyttas tillbaks till just spelberoende? Stars har en säte-only-sista-minuten-satte i morgon onsdag.
  13. Syn... Fis linje luktar "monster", då man normalt sett donkar ut med bluffar + hyggliga värdebetshänder. Klart att du kan trebeta med din hand, men då måste du lägga mot fyrbet, och det är stackarna för grunda för...
  14. Ni grattar Jöns precis som att det varit ovanstående som hänt... ok, jag känner mig som spelaren längst upp till höger
  15. Kan inte folk sluta hålla på med buddytransfers för att "byta pengar", det är så ofta någon som försöker scamma någon annan. Snart tröttnar väl Stars och tar bort transferfunktionen, vilket drabbar oss andra. Att jänkare håller på förstår jag, men varför ska SmetigMelon göra det. Plocka ut degen till Neteller, och in på Starskontot i stället.
  16. M&M, på Swiss Bmi, på Swizz M&M på SAS
  17. Jag tycker lite synd om Ken... De andra har ju balla namn som Nordeamannen, Cevianmannen, Luxembourgmannen, medan Ken får vara Pokerprofilen... Han får ju inte ens heta "man", lite fjolligt ju
  18. Tackade nej till ett pokerchefsjobb precis. Nu har jag lagt alla ägg i en jävla korg.
  19. Klonk Ska vi köpa en lägenhet tillsammans i Tallinn?
  20. Grattis btw. Spring inte och växla nu, du ska ju dit flera gånger...
×
×
  • Skapa nytt...