Matteprof Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Med mindre än en månad till EM kliar det säkert i Fantasy/Drömelvan fingrarna för många av oss. På UEFAs officiella sajt kan man spela gratis http://eurofantasy.uefa.com/en/ Konceptet är samma som Fantasy Premier League, med några skillnader där de viktiga är att man kan byta spelare och kapten under samma omgång (ej under matcherna, men dagen efter) Så, hur många är sugna på att spela och vad ska vi köra för insats? Tänkte att vi bestämmer det innan vi skapar ligan Själv tycker jag att det är roligt ju fler som är med. Ska vi spela som i CL Fantasy, 500 kr? Sen kanske ett side-bet för de som vill? Om någon av er som hållit i det tidigare vill hålla i prispoolen, så får ni gärna göra det, annars kan jag ställa upp. Så, feedback och funderingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Jag är på. 500 eller 1k, vilket som. Kan hålla i det om så önskas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fanzz Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Jag är på. Kör vi 1k eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Jag e med. 1k e lagom imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 1k låter lagom, eventuella sidebets låter intressant (= UEFAs sida brukar ju vara horribel men kanske inte finns bättre alternativ? Ser att dom verkar ha snott FPLs poängsystem rakt av i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 18 Maj , 2016 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Då kör vi på 1k Ja, poängsystemet är samma som FPL, men det delas inte ut några bonuspoäng. Jag tror vi får leva med denna sajt. Alternativet är väl Aftonbladet som gått ner sig och som dessutom nu kräver att man ska bli Plus-medlem för att få spela deras Drömelvan... Schoolbook, håller du i denna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Japp, liga PokerForum skapad Jag har samma swish/bank som tidigare, alla ni ovan har ju skeppat pengar till mig tidigare. Pinga mig gärna med PM när ni skeppat så svarar jag med ligakod. Övriga, anmäl er i tråden så PMar jag mina betaldetaljer. Må bäste manager vinna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Japp, liga PokerForum skapad Jag har samma swish/bank som tidigare, alla ni ovan har ju skeppat pengar till mig tidigare. Pinga mig gärna med PM när ni skeppat så svarar jag med ligakod. Övriga, anmäl er i tråden så PMar jag mina betaldetaljer. Må bäste manager vinna! Då vinner ju jag varje, hur kul vore det? (= Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 18 Maj , 2016 Rapport Share Postad 18 Maj , 2016 Är på 1k. Kan ju ta ev. sidebets senare. Kan du skicka bank/swish info till mig igen är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 19 Maj , 2016 Rapport Share Postad 19 Maj , 2016 Skickat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 26 Maj , 2016 Rapport Share Postad 26 Maj , 2016 Bump. Sorry, inser plötsligt att jag inte alls har samma swishnummer... Jag skickar mitt nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 26 Maj , 2016 Rapport Share Postad 26 Maj , 2016 Jag är troligen på men avvaktar lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JNL Postad 26 Maj , 2016 Rapport Share Postad 26 Maj , 2016 Har kommit ITM i PF-ligan i FPL alla år tror jag, men hoppar EM-varianten. Då ska jag vara "ledig" när jag ser på fotboll. Således en topp-plats ledig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 29 Maj , 2016 Rapport Share Postad 29 Maj , 2016 Jag är med. Swishar schoolbook i morgon. Älskar att priserna i UEFAs egna, officiella fantasy är typ en matchboll, en telefon och ett tv-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 30 Maj , 2016 Rapport Share Postad 30 Maj , 2016 Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 5 Juni , 2016 Rapport Share Postad 5 Juni , 2016 Alltså den där siten...det funkar ju fan inte när man försöker spara sin elva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 Juni , 2016 Rapport Share Postad 5 Juni , 2016 Den är fasen inte bra, nä... jag har inte haft tekniska problem än iaf, men under CL var det ett par omgångar jag inte kunde byta spelare t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tele Postad 6 Juni , 2016 Rapport Share Postad 6 Juni , 2016 Det funkade för mig nu idag iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 6 Juni , 2016 Rapport Share Postad 6 Juni , 2016 Skönt, välkommen. Alltid trevligt med fler som kan ta mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 7 Juni , 2016 Rapport Share Postad 7 Juni , 2016 OK, 6 deltagare just nu. schoolbook Steel Matteprof devalanteriel jaroiten Tele Kom an alla övriga sugna! Jag föreslår följande prisstruktur beroende på deltagande (kan ändras om andra tycker annorlunda, om inget annat sägs är den fastställd): 5k-1k 5k-2k 5k-2k-1k 6k-2k-1k 6k-3k-1k 7k-3k-1k 8k-3k-1k 8k-4k-1k 9k-4k-1k Sådär, det räcker nog men ni får gärna motbevisa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matteprof Postad 7 Juni , 2016 Författare Rapport Share Postad 7 Juni , 2016 Priserna funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 7 Juni , 2016 Rapport Share Postad 7 Juni , 2016 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Denco Postad 7 Juni , 2016 Rapport Share Postad 7 Juni , 2016 Jag är på! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 7 Juni , 2016 Rapport Share Postad 7 Juni , 2016 Kul, betaldetaljer skickade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 7 Juni , 2016 Rapport Share Postad 7 Juni , 2016 helt okej priser Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts