kammenbert Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Nu är det klart: en ny säsong av Poker kommer under hösten, denna gång i form av ett cash game. Min fråga är; vilka vill ni se i programmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 erik "lirarerik" friberg skulle varit kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Nu är det klart: en ny säsong av Poker kommer under hösten, denna gång i form av ett cash game.Min fråga är; vilka vill ni se i programmet? oh my, seriöst? låter semitrovärdigt att det skulle bli cashgame, lär väl bli ramaskri...? peter gunnarson, sonnert, sagström, daniel larsson, kowssarie, dödarn. ja lirarerik såklart. då måste nästan ken också vara med även om han är ett fuskarsvin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 Franco Baresi, i en slaktmask. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mgps Postad 9 Juni , 2007 Rapport Share Postad 9 Juni , 2007 djens, othello och gdaily, 3handat omaha-slask. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alexxxx Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Kör sökö med gdaily o nån till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Dödarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
uo Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 dödarn!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 djens, othello och gdaily, 3handat omaha-slask. Ola: "Men Djens, jag hade faktiskt 44,79 procents chans att vinna med mitt treparsdrag, holken och färgdraget. Så med Othellos döda pengar i potten var det helt rätt av mig att potta varje gata." Djens blir illröd i ansiktet, plockar fram en slägga och mosar Ola samtidigt som han skriker: "Här får du för alla gånger du har varit inne och mästrat mig i MIN dagbok!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Jag vill se ett sh bord med Sonnert,Fuat Can, Dödarn, Terroristen, Nalle och sist vill jag se Swartling dumpa lite pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 lite slaskspelare som HTDrD, blandat med tiltaren MRDawwe samt nån donator typ Per Ummer vore skoj att blanda in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dddanne Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Fan va kul med cashgame, hur högt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 jacobmal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Om det är seriöst så är det ju en dröm! Sonnert, dödarn, Thorson, Erik Friberg, Thuritz är väl de viktigaste. Antar att det bara är Texas NL? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Det här programmet blir tamefan nötterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
2baked2win Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Det vore suveränt om de kunde få med några utländska stjärnor oxå ..Chris "Jesus" Ferguson å Tony G skulle ge programmen en extra krydda. Nägon som vet var det ska spelas in ..England?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Chris "Jesus" Ferguson som krydda? Snarare som sömnpiller... dödarn, thuritz, sonnert och erik123 skulle vara grymt att se, får ni in dom får ni fylla resten av bordet med vilka ni vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Tony G är väl ganska uttjatad också, tämligen ointressant. Chris Ferguson skulle nästan minska suget att se programmet. Men annars är idén med utländska topp spelare mycket bra, något kul namn som DN skulle vara guld! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Gena.D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Jag glömde ju Thuritz men han kan få börja med att kommentera programmen: Detta kan bli en stor pott Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Det vore suveränt om de kunde få med några utländska stjärnor oxå..Chris "Jesus" Ferguson å Tony G skulle ge programmen en extra krydda. Nägon som vet var det ska spelas in ..England?? Ferguson är väl alldeles för tight för att det ska bli bra TV? Hellre någon lös lirare med rötter i närområdet som Patrik Antonius eller Gus Hansen i så fall, om det ska vara någon utlänning med. Själv hade jag framför allt velat se Erik Sagström vid bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Ferguson är väl alldeles för tight för att det ska bli bra TV? Hellre någon lös lirare med rötter i närområdet som Patrik Antonius eller Gus Hansen i så fall, om det ska vara någon utlänning med. Själv hade jag framför allt velat se Erik Sagström vid bordet. Mycket bra poäng, lät very reasonable. Kanske någon duktig engelsman också, Ram Vaswani? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 Är väldigt osäker om "Jesus", Tony G och R.Waswani har tillräckligt hög procentsats skandinaviskt blod i sig för att delta i "Scaninavian Masters". Hur ska cashgamet gå till? Kan jag dubbla upp mot Erik 123 och sedan hoppa av? Hur många kommer bli inbjudna till cashgamet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 10 Juni , 2007 Rapport Share Postad 10 Juni , 2007 nalle, dödarn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PSGottaDig Postad 11 Juni , 2007 Rapport Share Postad 11 Juni , 2007 Kan bara bekräfta att "Poker säsong 3 - The Game" kommer att bli av. Inspelning i augusti. Kvala kan du göra redan i dag. Proffsinbjudningarna diskuteras för fullt. Fritt fram för er alla att spekulera kring vilka deltagare som blir roligast att se. Tanken är att filma av ett cashgame med blinds på 100/200 dollar, så det blir en liten light version av High Stakes Poker. /Pär Carlsson, OTW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts