Albert Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Chemical Brothers Global Goon Daedelus Daedelus Se så! Fyll gärna på med soft musik. Tänk: grindmusik. Citera
Cyntax Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Chemical Brothers Global Goon Daedelus Daedelus Se så! Fyll gärna på med soft musik. Tänk: grindmusik. Du måste bjuda in mig först! Citera
brainslicer Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kikade lite snabbt men verkar inte vara mycket man kan läsa utan konto? Om jag förstår de rätt är det iaf opensource mjukvara? Nån som vet om det finns stöd och plugins till olika mediacenters ännu? (spelar radio, streams, musik osv med remoten från htpc) Citera
jezaja Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kikade lite snabbt men verkar inte vara mycket man kan läsa utan konto?Om jag förstår de rätt är det iaf opensource mjukvara? Nån som vet om det finns stöd och plugins till olika mediacenters ännu? (spelar radio, streams, musik osv med remoten från htpc) Nej, du behöver konto. Dock kan du betala 99:- och sedan efter den månaden så har du gratisversionen med reklam var 6e låt. Tveksamt om det är open source-mjukvara men dom använder många LGPL-komponenter som är open source. Citera
frekje Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Kikade lite snabbt men verkar inte vara mycket man kan läsa utan konto?Om jag förstår de rätt är det iaf opensource mjukvara? Nån som vet om det finns stöd och plugins till olika mediacenters ännu? (spelar radio, streams, musik osv med remoten från htpc) Inte OS vad jag vet. Nej inget stöd. API kommer dock snart. Finns det en beta på en iphone klient som är tjusig. Citera
brainslicer Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Nej, du behöver konto. Dock kan du betala 99:- och sedan efter den månaden så har du gratisversionen med reklam var 6e låt. Tveksamt om det är open source-mjukvara men dom använder många LGPL-komponenter som är open source. Jo förstår jag behöver konto för att spela upp musik(verkade dock inte finnas mycket info att läsa utan konto?), tanken är ju att htpc är inloggad och jag styr den med remoten. Tyckte jag skummade genom och såg nåt om open source => tänkte nån kanske utvecklat spelare/plugins till olika plattformar(men det är säkert som du säger, jag grindar och läser slarvigt). Inte OS vad jag vet. Nej inget stöd. API kommer dock snart. Finns det en beta på en iphone klient som är tjusig. Ok, då är det väl bara tidsfråga innan den dyker upp som plugin till mediaportal då... Citera
knutsune Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Från gears of war 2-trailern, väldigt fin låt. Citera
brainslicer Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Från gears of war 2-trailern, väldigt fin låt. #"¤"#¤% sluta irritera oss utan konton (invite plz) btw, så kan man göra playlists på tuben också Citera
Matfrid Postad 12 November , 2008 Rapport Postad 12 November , 2008 Har dom små indiebolag och bolag typ dgmlive eller är det bara Britney Spears? Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Ny regel: den som inte skriver ut vad det är för låtar de länkar till permabannas omedelbart. Har dom små indiebolag och bolag typ dgmlive eller är det bara Britney Spears? Jag har hittat en del både mindre och större indie. De har kontrakt med både Orchard och Merlin så förmedlingen av mindre artister är potentiellt riktigt stor. Än så länge saknar ganska mycket musik i alla möjliga genrer, men det märks verkligen att de lägger in mer och mer och mer. Jag älskar tjänsten! Väl värd pengarna. Dessutom finns det ju en del smalare musik även på big four... Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 - den enda sanna julmusiksspellistan* * kan komma att fyllas på Citera
jello Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 asdaasdas påminde mig om att man snart inte kan gå i en affärjävel utan äcklig julmusik Citera
Sansrom Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Ny regel: den som inte skriver ut vad det är för låtar de länkar till permabannas omedelbart. Citera
nucleus Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Ny regel: den som inte skriver ut vad det är för låtar de länkar till permabannas omedelbart. Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Tja, den enda effekten det får är ju att jag inte klickar på länkarna eftersom jag inte orkar bry mig... Citera
nucleus Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Tja, den enda effekten det får är ju att jag inte klickar på länkarna eftersom jag inte orkar bry mig... Ok. Är rätt säker på att det finns andra här som orkar vänta 2 sekunder och läsa om artist låt mm när den öppnas i spotify. Citera
brainslicer Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Ok. Är rätt säker på att det finns andra här som orkar vänta 2 sekunder och läsa om artist låt mm när den öppnas i spotify. orkar inte ens bemöda mig att klicka om man inte orkat skriva några ord om innehållet, om de e intressant klickar man ju sedan...men det kanske e bara jag det, eller springer folk och klickar på allt och funderar sedan va det var? Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Problemet är ju att det autoöppnas och sabbar vad jag redan lyssnar på. Dessutom är chansen god att det är något jag redan hört. Annars skulle jag gärna klicka hejvilt. Citera
devalanteriel Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 orkar inte ens bemöda mig att klicka om man inte orkat skriva några ord om innehållet, om de e intressant klickar man ju sedan...men det kanske e bara jag det, eller springer folk och klickar på allt och funderar sedan va det var? Det är faktiskt rätt vanligt, läste en del om det när jag pluggade kognitionspsykologi. Citera
nucleus Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 orkar inte ens bemöda mig att klicka om man inte orkat skriva några ord om innehållet, om de e intressant klickar man ju sedan...men det kanske e bara jag det, eller springer folk och klickar på allt och funderar sedan va det var? Jag hade fel, tar tillbaka allt. Klicka lugnt. Citera
valborg Postad 13 November , 2008 Rapport Postad 13 November , 2008 Playlist: The Knife - Silent Shout Tingsek - World of Its own Citera
Albert Postad 15 November , 2008 Författare Rapport Postad 15 November , 2008 - den enda sanna julmusiksspellistan* * kan komma att fyllas på Hur kan inte vara med? Citera
brainslicer Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 protest mot alla spotifyers: a magnum bonum playlist remember the days? Citera
Recommended Posts