Gå till innehåll

Musiktips @ Spotify


Albert

Recommended Posts

Nu kankse jag är blind men ser inte nåt av det ni nämner. Ni vet att ni själva kan adda/ta bort i listorna? Ingen gör det åt er.

pf.nu

pf.nu Instrumental

 

självklart ska sista mohikanen med på instrumental listan iaf, den la jag till

 

Jag gjorde precis som vanligt när man lägger till låtar till spellistor. Låtarna syns i min lista, även när jag har startat om programmet. Måste jag göra något mer? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nu borde det vara fixat, tror jag

jaoo, för den la jag till just precis i den listan: pf.nu Instrumental, har du också lagt till den borde den finnas dubbelt... men jag ser endast en fortfarande

 

 

Jag gjorde precis som vanligt när man lägger till låtar till spellistor. Låtarna syns i min lista, även när jag har startat om programmet. Måste jag göra något mer? :)

inte din, ska synas i gemensamma listan: pf.nu / pf.nu Instrumental som alla kan ändra i

 

högerklicka på en låten du vill lägga till, välj: save to pf.nu eller pf.nu Instrumental, syns dom valen inte så klicka på ...

 

pf.nu

pf.nu Instrumental

 

...så dyker dom upp bland dina egna listor, efter det borde save to alternativet också dyka upp när du högerklickar på en låt

 

annars vet jag inte, nåt strul med spotify så inte gemensamma listor uppdateras?

ni kan ju testa om ni ser den sista jag la till: Poker Face - Lady Gaga för inte så länge sedan i pf.nu-listan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaoo, för den la jag till just precis i den listan: pf.nu Instrumental, har du också lagt till den borde den finnas dubbelt... men jag ser endast en fortfarande

 

 

 

inte din, ska synas i gemensamma listan: pf.nu / pf.nu Instrumental som alla kan ändra i

 

högerklicka på en låten du vill lägga till, välj: save to pf.nu eller pf.nu Instrumental, syns dom valen inte så klicka på ...

 

pf.nu

pf.nu Instrumental

 

...så dyker dom upp bland dina egna listor, efter det borde save to alternativet också dyka upp när du högerklickar på en låt

 

annars vet jag inte, nåt strul med spotify så inte gemensamma listor uppdateras?

ni kan ju testa om ni ser den sista jag la till: Poker Face - Lady Gaga för inte så länge sedan i pf.nu-listan

 

 

Hehe aa det e är precis så jag har gjort, och med "min" lista menar jag "pf.nu by brainslicer"..

 

Nåja inte hela världen.. artisten var alltså "The National" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe aa det e är precis så jag har gjort, och med "min" lista menar jag "pf.nu by brainslicer"..

 

Nåja inte hela världen.. artisten var alltså "The National" :)

 

Ok, ja då vet jag inte, måste vara nåt med spotify då? Ser från och till dyker upp nåt i instrumental listan. Den vanliga verkar dock ha frusit fast?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, ja då vet jag inte, måste vara nåt med spotify då? Ser från och till dyker upp nåt i instrumental listan. Den vanliga verkar dock ha frusit fast?

 

Märkligt, jag såg när du hade lagt till den senaste låten .. En kille här på kontoret som hittar mina låtar också =) ..

Vi säger att det är spotify som strular =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Märkligt, jag såg när du hade lagt till den senaste låten .. En kille här på kontoret som hittar mina låtar också =) ..

Vi säger att det är spotify som strular =)

 

startade redan tidigare om spotify utan nån effekt, men i denna omstart kom de 15 låtar till i listan, bl.a. dom du sa... skumt att en lista låst sig o andra uppdaterades realtime när folk la till...

 

men det är ju fortfarande

beta-stamp.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaoo, för den la jag till just precis i den listan: pf.nu Instrumental, har du också lagt till den borde den finnas dubbelt... men jag ser endast en fortfarande

 

 

 

inte din, ska synas i gemensamma listan: pf.nu / pf.nu Instrumental som alla kan ändra i

 

högerklicka på en låten du vill lägga till, välj: save to pf.nu eller pf.nu Instrumental, syns dom valen inte så klicka på ...

 

pf.nu

pf.nu Instrumental

 

...så dyker dom upp bland dina egna listor, efter det borde save to alternativet också dyka upp när du högerklickar på en låt

 

annars vet jag inte, nåt strul med spotify så inte gemensamma listor uppdateras?

ni kan ju testa om ni ser den sista jag la till: Poker Face - Lady Gaga för inte så länge sedan i pf.nu-listan

 

jo jag såg det alldeles närjag la till den sen tog jag bort den

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu använt spotify i flera veckor och aldrig hört någon reklam. En som fick sitt konto idag fick äcklig reklam efter en kort stund. Vad kan det bero på?

Ingen reklam alls idag, kan de vara om man bara spelar playlisten hela tiden? Igår när jag letade lite låtar så fick jag iaf ett par gånger reklamen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...