Staahla Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Det har florerat många olika musiktrådar här som bästa låten med nanana, längsta låtnamn etc men det viktigaste har visst glömts, nämligen bästa ooandet. Hammerfall har väl ett ooande i varje låt men det klart bästa oooandet i musikhistorien måste ändå vara 3.35 in i Iron Maidens Heaven can wait på Somewhere in time. Försök överträffa den... GL. Citera
Stylish Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Attack - Oooa hela natten! säger sig självt ;P Citera
eurythmech Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Jag tror att det finns i Elton Johns "Goodbye Yellow Brick Road". Citera
TANDEMCYKELN Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Vänner, AC/DC - Playing with girls Citera
hansolo Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 håller med trådskaparen, heaven cant wait har ett väldigt bra oooande Citera
psatiw Postad 13 Oktober , 2006 Rapport Postad 13 Oktober , 2006 Nöttråd, även om jag aldrig nånsin skulle kunna bidra själv. Citera
hnat Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Ulf Lundell - (Oh La) Jag Vill Ha Dig De La Sooul - Oooh Citera
vivi Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Bob Dylan - You're a big girl now Björn rosenström - Oh no elin Citera
chapman Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Jag tror att det finns i Elton Johns "Goodbye Yellow Brick Road". Lägger även till Stairway to heaven Citera
Jennez Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Wailande heter det väl ändå? Oooande är något helt annat, i alla fall om man får tro myten om Attack's gamla slagdänga. Citera
Staahla Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 I min värld har jag definerat det som oooande och där existerar inte Attack heller för den delen. Kom igen nu, ge mig ett par bra oooanden och långa ska de vara också. Maiden oooandet jag rekommenderade är ju upp mot minuten långt. oooåååOOO oooåååoooOOOåååoooÅÅÅoooOOOOOO Citera
dr noob Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Ella, elle la(France GAll). Porrigt skön. Hammerfall! Maiden! WTF liksom. Edit: Måste tillägga att det inte är längden som gör ett o-ande till ett bra o-ande. Citera
Staahla Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Kom igen nu, släpp sargen ppl. Här inleder man starkt med ett riktigt ståloooo och sen kontrar folk med 3-5 sekunders ooo från fransk porrmusik och Attack. Låt gå för att Ella Ella är en helt ok låt, men oooandet i den håller inte direkt världsklass. Jag tror nästan jag får lägga in ett 15 sek minimum för själva oooandet för att rensa bort det värsta skräpet ur ooo-synpunkt. Citera
eurythmech Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Alltså, jag avslutade tråden Citera
Staahla Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 Alltså, jag avslutade tråden Nja, du dödade nästan den med ditt förslag ja men hansolo lyckades skaka liv i den igen. Citera
Jennez Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Postad 15 Oktober , 2006 I min värld har jag definerat det som oooande och där existerar inte Attack heller för den delen. Problemet är väl att du frågar efter andras åsikter och då är det deras världar som gäller. Sorry. Citera
Staahla Postad 15 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 15 Oktober , 2006 I min värld har jag definerat det som oooande och där existerar inte Attack heller för den delen. Problemet är väl att du frågar efter andras åsikter och då är det deras världar som gäller. Sorry. Inte i min värld. Citera
Jennez Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 I min värld har jag definerat det som oooande och där existerar inte Attack heller för den delen. Problemet är väl att du frågar efter andras åsikter och då är det deras världar som gäller. Sorry. Inte i min värld. Tilt i min värld. Citera
eurythmech Postad 8 Februari , 2009 Rapport Postad 8 Februari , 2009 Varför inte bumpa en 2.5 år gammal tråd som löstes i inlägg tre. Faktum är att när jag såg trådtiteln idag så hade jag glömt bort tråden - men min tanke var fortfarande samma låt. Citera
brainslicer Postad 13 Februari , 2009 Rapport Postad 13 Februari , 2009 bästa lalandet iaf What You Don't Know by Jonatha Brooke Citera
GruGloG Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Episk bump. Eurytmech är inne på ett hett spår med #3. Citera
omalley Postad 14 Februari , 2009 Rapport Postad 14 Februari , 2009 Denna är en stark kandidat beroende på vilket ooooo man vill ha. Lite oklart här kanske . Citera
Staahla Postad 14 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2009 Episk bump. Eurytmech är inne på ett hett spår med #3. Nej, det är han inte. Citera
Recommended Posts