Henke-Jo Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 För tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 För tight. Japp, pusha alla händer bara. Väldigt lättspelat och svårt att esploxarera. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Ofta när jag ser den där tomten skriva något så tror jag först det är punkrock_kid pga avataren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brut Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Japp, pusha alla händer bara. Väldigt lättspelat och svårt att esploxarera. Lycka till! Eller folda alla händer går också bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hersby Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Ofta när jag ser den där tomten skriva något så tror jag först det är punkrock_kid pga avataren QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Ofta när jag ser den där tomten skriva något så tror jag först det är punkrock_kid pga avataren Samma här. Fyfan vilket öde att kopplas ihop med en såndär riksmupp! Lider med dig, punkrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Eller folda alla händer går också bra. Nja, det beror lite på. Har vi ett subdynamiskt spelflöde bör det vara rätt att pusha. Skulle säga att gränsen går vid nånstans 30% med 20 BB-stackar. Notera att detta är en brytgräns i det optimala spelet (de Cheval-kriteriet är uppfyllt med andra ord), vilket inte är så vanligt. Hinner inte gå in mer på detaljer, men det innebär att blir det sjukt mycket mer lättspelat med 100 BB i inköp. Med 20 BB blir det helt enkelt så svårt att spela vinnande även mot dåliga motståndare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 ------------------------------------------------- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Ofta när jag ser den där tomten skriva något så tror jag först det är punkrock_kid pga avataren qft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Japp, pusha alla händer bara. Väldigt lättspelat och svårt att esploxarera. Lycka till! Jag brukar nästan alltid använda strategin att pusha med alla kombinationer av en ruter och en spader, och folda allt annat, när jag spelar 20 BB HU CG. Men ibland växlar jag tempo och byter till hjärter + klöver istället. Hittills har ingen kunnat läsa sönder det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henke-Jo Postad 4 December , 2007 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2007 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Moto Postad 4 December , 2007 Rapport Share Postad 4 December , 2007 Nja, det beror lite på. Har vi ett subdynamiskt spelflöde bör det... You lost me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Så du kör HU cashgame me 20bb? Har alltid undrat varför folk som köper in sig för det inte kör på en nivå 1/5 så hög med fullt inköp istället. Kan du upplysa mig kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 5 December , 2007 Rapport Share Postad 5 December , 2007 Så du kör HU cashgame me 20bb? Har alltid undrat varför folk som köper in sig för det inte kör på en nivå 1/5 så hög med fullt inköp istället. Kan du upplysa mig kanske? A) Man kan inte spela med 100bb (aka man kan inte spela). B) Det finns ingen nivå som motsvarar 1/5. C) Man förlorar inte lika snabbt. OP: Spela sng, där får du jättemånga lägen att pusha, du kan dessutom få seriösa svar på strategifrågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 FAdaAGADgA ÄCKCEL EDIT: inlägget varnat för upprepat nonseninlägg. /Appel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cleburne Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Tycker att OP borde tvingas att byta avatar. Som flera har påpekat orsakar den förvirring och är ett uppenbart plagiat. En avatar per person plz. Jag vet att den inte är EXAKT likadan, men den är alltför lik Punkrocks. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Tycker att OP borde tvingas att byta avatar. Som flera har påpekat orsakar den förvirring och är ett uppenbart plagiat. En avatar per person plz. Jag vet att den inte är EXAKT likadan, men den är alltför lik Punkrocks. QFT FÖRFAN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 wow du kommer aldrig få några seriösa svar i den här tråden. Tur det . Ärligt talat, spela HU SnGs istället. Du kommer vinna mer (om du är en vinnande spelare) och du lär dig spela bättre. Även om spelet skiljer sig rätt mkt mellan HU SnGs och HU cash så utvecklas du och kan gå över till att spela 100BB HU cash i framtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 wow du kommer aldrig få några seriösa svar i den här tråden. Tur det . Ärligt talat, spela HU SnGs istället. Du kommer vinna mer (om du är en vinnande spelare) och du lär dig spela bättre. Även om spelet skiljer sig rätt mkt mellan HU SnGs och HU cash så utvecklas du och kan gå över till att spela 100BB HU cash i framtiden. Är det efter det man kan ta steget och börja spela det riktigt spelet? (NL 6-max) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sansrom Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 wow du kommer aldrig få några seriösa svar i den här tråden. Tur det . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tarmac Postad 6 December , 2007 Rapport Share Postad 6 December , 2007 Ofta när jag ser den där tomten skriva något så tror jag först det är punkrock_kid pga avataren Knappt så man vågar säga vad din avatar liknar när man är på fyllan hörru =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Är det efter det man kan ta steget och börja spela det riktigt spelet? (NL 6-max) Ja om det innebär ditt 14/9/2 spel på NL200 så visst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Ja om det innebär ditt 14/9/2 spel på NL200 så visst. Hey, jag har bara spelat NL 6-max i något år! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 7 December , 2007 Rapport Share Postad 7 December , 2007 Hey, jag har bara spelat NL 6-max i något år! Jag minns att vi satt på samma NL100 bord på FTP för ett bra tag sen. Tror du spelade 15/9/5 eller nåt . Aja, ska inte förstöra den här bra tråden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts