gdaily Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 I samband med flytten till Entractionnätet så startar vi om tråden för NoIQpoker.com Citera
escrima Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Hej Om de är nån som spelar racet.. ungefr hur mycke spela ni? såg att de var folk med på listan som spelar 0,25/0,5 NL sh.. behöver ju inte betyda så mycke men funderar på om de är värt att köra det stora sen ( fan man skulle ju ha kört de lilla.. mer värde där gissar jag) Hoppas nån hänger med i vad jag undrar mvh Tomas Citera
enurs Postad 7 Januari , 2009 Rapport Postad 7 Januari , 2009 Skal väre ärlig. Du vil ikke vinne om du spiller på de blinds. Hvor store NoiQ er vil du se 13 Januar. Nå har Entraction stiget med 20-25 % Når Stor racet starter vil vi se 40 % stigning tror jeg. MEN, om du kan rake ca €100 om dagen vil du vinne noe av de som spiller. Det er jeg temmelig sikker på. Hvor mye vet jeg ikke, men spill en dag så ser du dage etter hvor du ligger. Og om du nå kan rake €200 om dagen, kanskje €400 dom du tilter helt så har du enda sjanse å ta de andre igjen. Citera
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 seriös sida, bra support... .NOT you: Account report Poker Balance: € 0.07 NoIQPoker Cashier Balance Robert: ok...do you have installed MSN? you: yes you: what have that to do whit this? ---- Skulle tydligen ta kontakt med ansvarig via msn. Hur vanligt / seriöst är det ? Citera
Steel Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 seriös sida, bra support... .NOT you: Account report Poker Balance: € 0.07 NoIQPoker Cashier Balance Robert: ok...do you have installed MSN? you: yes you: what have that to do whit this? ---- Skulle tydligen ta kontakt med ansvarig via msn. Hur vanligt / seriöst är det ? Låna INTE ut pengar till honom... Citera
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Låna INTE ut pengar till honom... haha lol VISSTE det var något skumt med den där supportkillen!! Nejdå men vafan säger supporten åt en att adda någon på msn för? Citera
heimdall87 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 haha lol VISSTE det var något skumt med den där supportkillen!! Nejdå men vafan säger supporten åt en att adda någon på msn för? de använder sig av msnsupport. jag har haft dem på min msn i ett år. Citera
Zeit Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Japp, NoIQ kör med MSN-support som många andra siter. Citera
Akumila Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Hur stänger man av att klienten frågar om man vill gå all-in? "Disable tooltips"? Citera
sten666 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Låna INTE ut pengar till honom... Fett bra värde att låna ut pengar till random snubbar på internet juh! Citera
tototorsten Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Fy fan riggen vill inte ta slut! Ock man vill ju se hur man ligger i racet men uppdateringen önskar mera:shock: Citera
Chillarn7 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Sen när flyttade NoIQ till entraction? Hade för mig att NoIQ är ett skin med mestadels grinders så det lär väl inte vara bra för oss som redan lirar på entraction att NoIQ ansluter? Citera
enurs Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Sen när flyttade NoIQ till entraction? Hade för mig att NoIQ är ett skin med mestadels grinders så det lär väl inte vara bra för oss som redan lirar på entraction att NoIQ ansluter? Dette stemmer nog inte. NoiQ har blitt mycket store och andre skins skylder på dom om det er noe fel. Nå har NoiQ kjört i gang på entraction och de hadde i går 2716 peak spillere noe som er rekord med ca 25 %. Enda har ikke de du sier "grinderne" startet på Entraction da de venter på stor racet. Så, normale spillere har dratt opp nettverket med 25 %. Grinding på dealt vs contributed er to forskjellige saker. Dealt behöver man bare å sitte rundt ett bord for å få rake Contributed må man delta. Så om du virkelig går for å vinne racene må du spille veldig mye du ellers ikke ville spilt. Dumt eller bra for deg? Her kan du fiske mange grinders Citera
gdaily Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 Enurs, jag har nu två gånger (dels i andra tråden, dels i ett PM) bett dig ta kontakt med mig och svara på lite frågor. Nu låser jag den här tråden om NoIQ tills du svarat på dessa frågor. Ni som vill prata NoIQ - ni får helt enkelt vänta tills vissa saker har blivit utredda. Starta inga nya trådar pls. Citera
gdaily Postad 10 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2009 Låser upp tråden igen, då jag och Enurs fått kontakt med varandra. Enurs får dock undvika skriva förrän vi lööst det som behöver lösas Citera
Skumdum Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 hoppas NoIQ inser hur många kunder dom kommer tappa på den här flytten. Folk i gemen, exkl Ola, gillar inte b2b vilket chatten konfirmerar mest hela tiden. Jag försvinner efter att warm-upracet är klart. Citera
Chillarn7 Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Dette stemmer nog inte.NoiQ har blitt mycket store och andre skins skylder på dom om det er noe fel. Nå har NoiQ kjört i gang på entraction och de hadde i går 2716 peak spillere noe som er rekord med ca 25 %. Enda har ikke de du sier "grinderne" startet på Entraction da de venter på stor racet. Så, normale spillere har dratt opp nettverket med 25 %. Grinding på dealt vs contributed er to forskjellige saker. Dealt behöver man bare å sitte rundt ett bord for å få rake Contributed må man delta. Så om du virkelig går for å vinne racene må du spille veldig mye du ellers ikke ville spilt. Dumt eller bra for deg? Her kan du fiske mange grinders Nej detta gynnar inte mig eftersom jag har en bra deal på ett annat b2b skin och kommer inte delta i racet men det lär ju bli mer grinders som får dela på fisken nu imo. Citera
Upgrade Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Enurs eller nån annan - måste man spela från samma ip-nummer under hela racet? Får ens kompis spela på kontot under racet också? Citera
lolcatz Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Enurs eller nån annan - måste man spela från samma ip-nummer under hela racet? Får ens kompis spela på kontot under racet också? A NoiQPoker account is personal and shall only be used by the person whose details match those registered under the account. Failure to abide by this may result in immediate disqualification from this promotion. . Citera
Upgrade Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Oj, okej tack. misstänkte det. känns som att det här racet är inte värt att ens försöka sig på om man spelar lägre än 5/10 å mindre än 8 bord. eller vad tror ni? Citera
okocha Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 hoppas NoIQ inser hur många kunder dom kommer tappa på den här flytten. Folk i gemen, exkl Ola, gillar inte b2b vilket chatten konfirmerar mest hela tiden. Jag försvinner efter att warm-upracet är klart. Det var nog inte riktigt så att de lämna frivilligt... Citera
Skumdum Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Det var nog inte riktigt så att de lämna frivilligt... Nej, jag vet det, men det fanns väl andra alternativ än entraction...? Det kanske iofs bara är för mig, men det kan ju inte vara bra för en sida med bara massa nitgrinders att välja ett nätverk vars miniview börjar lagga när man sätter igång för många bord. Sen att hela nätverket är smått cp är bara min högst personliga åsikt. I vilket fall som helst är det andra som sagt att dom ska sticka i chatten. Citera
Steel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 När uppdateras listorna? Varje dag. I dag blir det nog sent på kvelden. Knappt ett halvt dygn kvar på warmup-race, och listan har inte uppdaterats på 2½ dygn. Citera
owster Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Knappt ett halvt dygn kvar på warmup-race, och listan har inte uppdaterats på 2½ dygn. Loggar man in i backoffice kan man dock se sin position och differens 3 platser upp och ned. Konstigt att de kan uppdatera där meninte på hemsidan- Citera
Steel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Loggar man in i backoffice kan man dock se sin position och differens 3 platser upp och ned. Konstigt att de kan uppdatera där meninte på hemsidan- Det hade jag ingen aning om, tack! Citera
Recommended Posts