Gå till innehåll

NoIQpoker.com (Flytt till Entraction)


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lugnt, men hjälper inte mig runt plats 70 att veta skillnaden där, vill ju veta vad plats 100 har så man vet hur hårt man behöver lira idag.

Japp, samma här. Vet du hur ofta listan i backoffice uppdateras? Verkar inte vara i realtid i alla fall.

 

Edit: Den uppdateras varje dag vid midnatt enligt MSN-supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej då noiq ! nu ger jag upp, maken motrigg och setups har jag alldrig varit med om :evil:

5 dagars spel och back 35 inköp:shock:

En outaren igår blev bara för mycket, kan bara inte spela kvar när man blir konstant våldtagen.

Var ju annars jävligt taggad över bytet. Kan inte låta bli att förvånas att bb har knappen när man spelar heads up på ett vanligt bord, det borde man väll kunat fixa på 5 år???

lycka till på racet ni andra jag ger motvilligt upp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, samma här. Vet du hur ofta listan i backoffice uppdateras? Verkar inte vara i realtid i alla fall.

 

Edit: Den uppdateras varje dag vid midnatt enligt MSN-supporten.

 

Visst gäller racet söndagens spel också? 5e - 11e kan annars misstolkas att det avslutas den 10e 23.59. Har inte sett supporten online på msn så inte kunnat fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker inte aktiviteten gick upp speciellt mycket igår när racet drog igång. Känslan är ju att det knappt finns 500 spelare (förutom x antal spontanspelare) och att det är plättlätta pengar att hämta, alternativt att racet lockat så få spelare att det kommer konka innan det är klart.

 

Spontana reaktioner, alltså - vi får väl se under dagen/närmaste dagarna hur det utvecklar sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl ett antal spelade händer-race? dessutom får man inte delta i båda så spela så lågt som möjligt och så många händer som möjligt om du vill vinna det..

 

Ja, alltså, vinna något sådant mangelrace hade jag inte tänkt, bara om det var möjligt att komma i pengarna... Problemet är ju att spelar jag för lågt, så blir ju knappt några händer rakeade... Det är ju antal rakeade händer som gäller... så vad kan vara optimalt då? så man slipper spela för högt.. jag åtsido sätter en lite del av sportbettingkassan för detta "projektet".. det är så jag ser på det :) en rolig grej..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Kan säga såhär att top5 lirar minst 17h dygnet på nl200 eller nl400 minst 10 bord. Så det där med att stupa i grindrace känns ju ganska troligt (förutom att det finns några solklara "bolag")

 

Spelar du överhuvudtaget på b2b? Det är mycket sällan spel på dom nivåerna som du nämner, och då är det högst 2st som spelar. Normala är att typ 30 st spelare på nl10/20e och då är det egentligen bara max 10 personer som kör på flera bord. Det går utmärkt att skrapa ihop mycket vip-poäng på lägre nivåer. kika runt lite på borden ett par kvällar så får du en bra bild av vilken nivå man behöver spela på för att komma in på bra pengar i rakeracet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du överhuvudtaget på b2b? Det är mycket sällan spel på dom nivåerna som du nämner, och då är det högst 2st som spelar. Normala är att typ 30 st spelare på nl10/20e och då är det egentligen bara max 10 personer som kör på flera bord. Det går utmärkt att skrapa ihop mycket vip-poäng på lägre nivåer. kika runt lite på borden ett par kvällar så får du en bra bild av vilken nivå man behöver spela på för att komma in på bra pengar i rakeracet.

 

Annars mår du bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är den allmäna uppfattningen bland er som spelar på NoIQ. Kommer ni bli kvar på Entraction även efter rakeracet är slut eller kommer ni leta upp annat nätverk (tex gå tillbaka till Ipoker..) ?

 

Cashade ut direkt från NoIQ när jag fick höra att de skulle byta nätverk. In med degen på en annan iPoker sida blev mitt val.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du överhuvudtaget på b2b? Det är mycket sällan spel på dom nivåerna som du nämner, och då är det högst 2st som spelar. Normala är att typ 30 st spelare på nl10/20e och då är det egentligen bara max 10 personer som kör på flera bord. Det går utmärkt att skrapa ihop mycket vip-poäng på lägre nivåer. kika runt lite på borden ett par kvällar så får du en bra bild av vilken nivå man behöver spela på för att komma in på bra pengar i rakeracet.

 

Killen som leder spelar väl absolut högsta borden nl5k/nl10k osv... Hittar 2 personer mellan runt 60-80 plats som jag träffat på mina nivåer.. asturpoker och jeeferssons... De spelar Nl50.. själv ligger jag o harvar på nl20 och nl50 och hittas på cirkus 280 plats.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...