fraes Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Idag 20e mars börjar expekt med ett fpp race som pågår fram till den 11e april. Tror *** dem går back på det alltså. Top 120 får priser. Här är länken till racet. http://www.expekt.com/pagecontent/po...sp?pageid=2827 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Visst är det sick att göra alla spelare till VIPnivå Legend. Det kommer medföra att folk tjänar in sina VIP-Cashback i mycket större utsträckning vilket expekt kommer förlora mycket på. Man får anta att de gör en långsiktig satsning, och det ska de faktiskt ha en eloge för. Speciellt i dessa tider med supportkrångel och Nordicbets pinsamma ovilja att följa sina utlovade utbetalningar. För det ska sägas att Expekts bonus utklassar Nordicbets BigBang bonus BigTime Lirar själv en hel del på expekt och har genererat ca. 12.000 FPP so far idag. Eventuella medgrinders får gärna PMa för msn så man kan tjöta om nätterna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Visst är det sick att göra alla spelare till VIPnivå Legend. vart står det nått om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Uhm, jag blev iaf det direkt, och även om jag skulle blivit det den 1:e April anyway så hjälper det ju mig att generera FPP snabbare fram tills dess. Iomed att det Heter Legend FPP Race så tog jag för givet att folk blivit höjda till Legend-status. Är det inte så, utan istället så att bara en viss skara spelare fått sin status höjd, då är det ju trevligt det med. Men fråga mig inte på vilka grunder folk blivit höjda eller ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag tog bort lite i ursprungsposten - det låter extremt likt spam med "signa bvia den här speciella länken" utan att för den del vara affetaggat, vad jag kan se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 jobbar du på expekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Låter intressant det där... Men det gäller ju att man får legendstatus på en gång om man skall ha chans, annars e man ju fucked... Hur e det med cashback på expekt, har de automatisk som nordic eller har de "bara" den där cashbackpromotionen? Funderar pa att rejsa, emn måste ju bestämam mig snabbt eftersom det redan börjat... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Annars har vi ju uppsigning direkt härifrån forumet också ju. Upp till $600 i bonus. http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?t=29851 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Lirar själv en hel del på expekt och har genererat ca. 12.000 FPP so far idag. Eventuella medgrinders får gärna PMa för msn så man kan tjöta om nätterna =) Hur många FPP per bordstimme genererar du? Spelar du NL/FL FR/SH samt nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Uhm, jag blev iaf det direkt, och även om jag skulle blivit det den 1:e April anyway så hjälper det ju mig att generera FPP snabbare fram tills dess. Iomed att det Heter Legend FPP Race så tog jag för givet att folk blivit höjda till Legend-status. Är det inte så, utan istället så att bara en viss skara spelare fått sin status höjd, då är det ju trevligt det med. Men fråga mig inte på vilka grunder folk blivit höjda eller ej... Någon som vet hurvida alla blivit uppgraderade eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
logicsense Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Hur många FPP per bordstimme genererar du? Spelar du NL/FL FR/SH samt nivå? 0.5/1 på 7-8 bord med 8 spelare. Estimerad tim-FPP för 7 bord ligger på 2000 FPP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grzzzz Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 0.5/1 på 7-8 bord med 8 spelare. Estimerad tim-FPP för 7 bord ligger på 2000 FPP. Är du klar med bonusen än? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag har 3500p/h med 12 bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag har 3500p/h med 12 bord. har du den högsta vip statusen? Fick du börja med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag har högsta VIP-statusen, fick den av Expekt igår. Mejlade och frågade och som tidigare nämnt påstår Expekt att det bara är utvalda spelare som får statusen, vet inte hur de sållar. Men nu kommer min $5k cashback gå kvickt. Bryr mig inte om rejset så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
issal Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Hm, även jag blev upphöjd till legend status igår! Känns lite skummt nu när man kan dra in poäng i mängder för att få full vip-bonus! Någon kommer förlora fett på det här eller få en massa nya spelare så det lönar sig i längden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Jag har högsta VIP-statusen, fick den av Expekt igår. Mejlade och frågade och som tidigare nämnt påstår Expekt att det bara är utvalda spelare som får statusen, vet inte hur de sållar. Men nu kommer min $5k cashback gå kvickt. Bryr mig inte om rejset så mycket. Jag blev också uppgraderad till Legend fastän jag inte spelat där på flera månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Kan bli riktigt dyrt för dem det här, kan ioförsig bli riktigt lyckat med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 hur bra blir deras 600$ bonus om man kör den på nl50, man behöver 60000 fpps och om man nu är "legend" så får man 3FPPs per rake hand, den verkar väl hyffsad lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tude Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 Är inte riktigt med. Har ni mailat för att bli upphöjda? Blev ni bara det direkt när ni loggade in eller dagen efter ni lirat lite isfåll hur lång tid efter er första inloggning? Inte spelat där på ett tag men nu blir man lite sugen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 20 Mars , 2007 Rapport Share Postad 20 Mars , 2007 är det någon "befintlig kund" som fått ta del av deras 600$ bonus? enl http://payments.expekt.com/pagecontent/pokerpagecontent.jsp?pageid=3056 så får man enkelt del av deras bonus men icke. hittade tidiagre idag följande info: $600 bonus with NEW expekt.com poker! We are proud to present our NEW poker client to all of our existing and new customers. You now get: Very large tournament guarantees Lots of players on all levels around the clock Great promotions Click here to get your $600 bonus now! men hittar inte länken till denna info igen, har de vart så fräcka att de ändrat reglerna? har mailat lite med dem och de hänvisar till det "finstilta" där det står att det enbart gäller för nya kunder men vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 skulle va bra om de uppdaterade sin jävla leaderboard nån gång.................. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedroboy Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 omg undra just vad fan man ska göra nu när man fått sina 100 000 fpp för bonusen... time to race for barcelona weekend. runt 30 000 FPP per dag kan jag nog få iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Detta erbjudande kan inte kombineras med andra erbjudanden. Så står det om cashback bonusen... Får man verkligen båda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aeis Postad 21 Mars , 2007 Rapport Share Postad 21 Mars , 2007 Någon som just signat up med Expekt och tar del av Legend race samt Cashback erbjudandet? Vill veta om jag kan göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts