Gå till innehåll

Blom90


rilleg

Recommended Posts

Originally Posted by rilleg View Post

ne1 following the 6(!) tables hu between blom and flex on i-poker? Its 100/200nl and it looks like Blom is up alot. Think Isosert(sp?) played blom before also.. Would be nice to see some numbers or big hands

 

ett svar från 2easy

bloom started 3 weeks ago with 2k and started at 3-6nl and now is up to 1.4m , he is running like god and busting alot of the top pros while hes at it

 

ovan är krosspostat från 2plus2. Någon som sitter inne med någon information kring killen? märkligt att han inte nämnts något här då han tydligen ska vara svensk och är den svensk som vunnit mest på slutet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Snart gular han mot Sveriges bästa pokerspelare!

 

APEMONKEYAPE? Vem fan är det egentligen? Fick en liten idé nu.

 

Jag lirade typ 5k händer mot han på 3/6 i början av hans superrush. Lyckades otroligt nog plussa 2k trots att jag låg ca 7k under ev.

Han är helt sick:) Synar all in me 98s och skriver "sry gamble" haha. Värre utdragningsskillz har nog internetpokern aldrig skådat. Skön snubbe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omfg.. kunde inte hålla mig från att ta en titt.. på de 5 min jag kollat plockade han först 1 inköp med nötfärg mot K hög, och handen efter ytterligare ett med 2 outs på turn.. TT vs AA på 66xQ bräda. De är kul att vara 18 och spela poker.

 

EDIT!!!!!! GAAAAAH!

 

Nu fick han in 200bb med JJ vs QQ på QJx, turn A, river J. Detta är ju humor på hög nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omfg.. kunde inte hålla mig från att ta en titt.. på de 5 min jag kollat plockade han först 1 inköp med nötfärg mot K hög, och handen efter ytterligare ett med 2 outs på turn.. TT vs AA på 66xQ bräda. De är kul att vara 18 och spela poker.

 

EDIT!!!!!! GAAAAAH!

 

Nu fick han in 200bb med JJ vs QQ på QJx, turn A, river J. Detta är ju humor på hög nivå.

 

vart spelar han

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Omfg.. kunde inte hålla mig från att ta en titt.. på de 5 min jag kollat plockade han först 1 inköp med nötfärg mot K hög, och handen efter ytterligare ett med 2 outs på turn.. TT vs AA på 66xQ bräda. De är kul att vara 18 och spela poker.

 

EDIT!!!!!! GAAAAAH!

 

Nu fick han in 200bb med JJ vs QQ på QJx, turn A, river J. Detta är ju humor på hög nivå.

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...