Partneransvarig Postad 11 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2010 PokerStars kör på torsdag en så kallad Freebuy vilket menas att det är en Freeroll men med rebuys på $1. Turnerings info: Namn: Poker.se exklusiv turnering Freeroll+R / ID: 318539667 Inköp: Freeroll + återköp Datum: 14 Oktober Tid: 20:00 Adderade priser: 500 Turnerings dollar Lösenordsrebus: förstabokstavenärbandraärltredjeärofjärdeärmfemteärssjätteärtsjundeäreochsistaärr (skrives i små bokstäver) Sen anmälan tillgänglig - 30 minuter Återköpsregler: Obegränsade återköp (1500 marker för $1 i 60 min), ett tillägg (2000 marker för $1) efter återköpsperiodens slut. För er som inte har ett Pokerstars konto kan skapa ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 13 Oktober , 2010 Författare Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Imorgon smäller det Vilka kommer spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svinn Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Jag är på--åkte just ur en 10cents 50$added med TT mot KQ...REVANSCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 13 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2010 Kommer säkert att spela. Bra det där Partneransvarig skrev i första inlägget, är något alla saiter borde lära sig, dom skriver ju FREEROLL o när det kommer till kritan så är det återköp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 * Bump * Vill påminna om turneringen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
souki Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 synes ikk at jeg kan få pass til at virke. . Kan en ikke sende et PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Norpen Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 turnerings dollar ? innebär att man bara kan använda dom i turnering eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ibmachine Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 turnerings dollar ? innebär att man bara kan använda dom i turnering eller ? Yep. I normala fall kan man även sälja dom för några procent mindre . Funkar i sitngo med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
souki Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 synes ikk at jeg kan få pass til at virke. . Kan en ikke sende et PM Caps var on Virker nu . hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malderiss Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 I´m in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifix Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 * Bump * Vill påminna om turneringen! Ska du spela? Jag håller på och lagar mat just nu och ska snart korka upp en flaska rött. Jag är med andra ord redo. Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Vad nickar du på stars JohanPSE? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Vad nickar du på stars JohanPSE? Bounty på g? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
j.fredrik Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 bärsen knäckt.redo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Bounty på g? Nej, men man känner alltid så stor tillfredställande när man slår ut Johan. Japp, när, inte om. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malderiss Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Vi donkar väl på lite som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifix Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Just nu battlar Juggler (ca 6K) och devalanteriel (ca 20K) varandra på samma bord. Själv åkte jag ut efter en timma (rebuys är fegt!). I framtiden borde vår egen ValterEgo liveblogga från PSE-turneringarna! Nu fokuserar jag i stället på vinet; där går jag alltid all-in, och har inte förlorat än. J Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Malderiss Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 7k i paus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lurifix Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Just nu battlar Juggler (ca 6K) och devalanteriel (ca 20K) varandra på samma bord. Själv åkte jag ut efter en timma (rebuys är fegt!). I framtiden borde vår egen ValterEgo liveblogga från PSE-turneringarna! Nu fokuserar jag i stället på vinet; där går jag alltid all-in, och har inte förlorat än. J Battle of the Mods ackompanjeras med framgång av en flaska Don Simon, till det nätta priset av 1.5 euro. Kostar det så smakar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moneysaver Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 nice nick johan =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Jag har pushat varje hand (utom två av misstag) i nästan 40 minuter nu och fortfarande inte åkt ut - tvärtom leder jag. Stabilt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 (försöker alltså åka ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 (försöker alltså åka ut) Lyckades äntligen men snodde T$7,09 av forumiterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-JR- Postad 14 Oktober , 2010 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2010 Tackar Pokerstars & Poker.se för en mycket trevlig turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts