PartyPoker Postad 10 September , 2012 Rapport Share Postad 10 September , 2012 Vi kommer nu under September på tisdagar ha en exklusiv medlemsturnering här på poker.se och pokerforum. Turnerings information Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering (2754811) Tid: Tisdagar kl: 20:00CET med start nu den 11 September Pris: $250 Inköp: $5+$1 Restriktioner: Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se´s eller pokerforum´s trackers för att kunna deltaga i denna turnering. Andra turnerings datum Tisdag den 18 September kl :20:00CET (2754812 ) Tisdag den 25 September kl :20:00CET (2754813 ) För att skapa ett konto om du redan inte har ett gör du enklast genom att klicka på någon av de två banners här nedanför. Lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 12 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2012 Ok, såg ut som lite enkla pengar i denna då det bara var 7 spelare som ställde upp. Grattis till vinnaren couchboy99!!!!! Se till att spela nästa tisdag så du kan vara med och fightas om cashen. Tisdag den 18 September kl :20:00CET (2754812) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jokulhaups Postad 12 September , 2012 Rapport Share Postad 12 September , 2012 Är det som vanligt i dessa forumturrar att typ halva startfältet är öststatare? Eller är det uppstyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 12 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2012 Är det som vanligt i dessa forumturrar att typ halva startfältet är öststatare? Eller är det uppstyrt? Det är uppstyrt, turneringarna är låsta så bara de spelare som har skapat sina konton genom poker.se eller pokerforum kan deltaga i dessa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 14 September , 2012 Rapport Share Postad 14 September , 2012 Helt uppstyrt är det nog dock inte då av de 7 som var med var med i tisdags var en från rumänien och tre från ryssland.typ hälften alltså.Så öststaterna har antagligen creatat konton via pokerforum.Tack för gratulationerna.Skönt å få vinna för en gångs skull efter att förlorat en väldigt massa heads up matcher Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 17 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2012 Helt uppstyrt är det nog dock inte då av de 7 som var med var med i tisdags var en från rumänien och tre från ryssland.typ hälften alltså.Så öststaterna har antagligen creatat konton via pokerforum.Tack för gratulationerna.Skönt å få vinna för en gångs skull efter att förlorat en väldigt massa heads up matcher Hmm ja det kan vara lite meckigt det där tydligen, ser ut som om de spelar med VPN tunnel eftersom det inte har någon betydelse ifall vi låser för norden eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 17 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 September , 2012 Imorgon var det dags igen då för en turnering, se till att inte glömma bort den. Turnerings information Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering (2754812) Tid: Tisdagar kl: 20:00CET med start nu den 11 September Pris: $250 Inköp: $5+$1 Restriktioner: Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se´s eller pokerforum´s trackers för att kunna deltaga i denna turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 Hmm ja det kan vara lite meckigt det där tydligen, ser ut som om de spelar med VPN tunnel eftersom det inte har någon betydelse ifall vi låser för norden eller inte. Men står ju trots allt ryssland och rumänien på namnet när man håller över deras namn.går det att blocka såna konton som angett andra länder än dom ni vill ha med eller finns det ingen sån möjlighet i systemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 18 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2012 Men står ju trots allt ryssland och rumänien på namnet när man håller över deras namn.går det att blocka såna konton som angett andra länder än dom ni vill ha med eller finns det ingen sån möjlighet i systemet? Ikväll är det inte möjligt för ändring men på nästa har jag gjort några ändringar som skall hjälpa, se nu till att dra ut dom ikväll och regga er så dom ser att det finns en massa spelare som inte vill ge dom värdet. Ta er plats och vinn ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 Redan reggad!! syns ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zowiewowie Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 Hej. Jag är nybliven medlem på Poker.se och har ett konto på PartyPoker sedan tidigare. Försökte med att ladda ner ny clientversion via länken på Poker.se. Fick fortfarande svar vid registrering: "Tyvärr, men du är inte inbjuden till denna turnering" Jag har förstått att man ska ha dragit igång sitt konto via hemsidan men hoppades (utgick från) att det skulle gå att "konvertera" gamla konton till rätt sort. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 18 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 18 September , 2012 Hej. Jag är nybliven medlem på Poker.se och har ett konto på PartyPoker sedan tidigare. Försökte med att ladda ner ny clientversion via länken på Poker.se. Fick fortfarande svar vid registrering: "Tyvärr, men du är inte inbjuden till denna turnering" Jag har förstått att man ska ha dragit igång sitt konto via hemsidan men hoppades (utgick från) att det skulle gå att "konvertera" gamla konton till rätt sort. Mvh Hej zowiewowie Dessa turneringar är låsta så bara de spelare som har skapat sina konton genom poker.se eller pokerforum.nu kan deltaga. Du säger att du har ett gammalt partypoker konto? Om du kan skicka mig ditt konto namn i ett pm så kan jag ta en titt på ditt konto för att se om det kan konverteras. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 Annars kan man alltid göra som jag gjorde också å skapa ett konto på WPT poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zowiewowie Postad 18 September , 2012 Rapport Share Postad 18 September , 2012 Ok. Tack för tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 24 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 24 September , 2012 Vilka kommer spela imorgon nu då? Denna gång har jag gjort låsningar för norden så inga Ryssar, Lätter eller något annat land från andra sidan vattnet kan deltaga. Turnerings information Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering (2754813 ) Tid: Tisdagar kl: 20:00CET med start nu den 11 September Pris: $250 Inköp: $5+$1 Restriktioner: Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se´s eller pokerforum´s trackers för att kunna deltaga i denna turnering. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 25 September , 2012 Rapport Share Postad 25 September , 2012 toppen går ju inte att connecta till lobbyn...ändå står det att nätverket e okej...allt annat funkar med andra pokersajter å startat om datorn...men kan inte öppna klienten..så verkar inte bli nån turre för mig... edit 19.51 Nu öppnas lobbyn men log in rutan e bara blank... Nehe då blev det ingen ikväll.. och alla andra tunreringar i lobbyn e pausade.hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerElin77 Postad 26 September , 2012 Rapport Share Postad 26 September , 2012 Det måste har varit nåt fel på PartyPoker log in sidan i går, för det blev samma sak för mig så jag kunde inte anmäla mig heller, sidan laddades ända fram till login sidan skulle laddas men den blev helt blank, provade även på en annan dator med samma resultat, hoppas ni kör en till tunering så man har möjlighet att regga sig till den istället:-( MVH PokerElin77 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 26 September , 2012 Rapport Share Postad 26 September , 2012 Kom in senare på kvällen å turneringen stod stilla.så den kom aldrig igång.Alla hade kvar orginalmarker å inget spel hade körts. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerElin77 Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Oj då var det nog något stort fel men då blir det väl en ny tunering, hoppas jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 27 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 27 September , 2012 Då turneringen i tisdags kraschade och inte blev av så kommer vi självklart köra en ny, återkommer med ny tid för turneringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerElin77 Postad 27 September , 2012 Rapport Share Postad 27 September , 2012 Toppen, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Blir det en ny turnering imorrn kanske istället för den inställda? vore trevligt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 1 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Blir det en ny turnering imorrn kanske istället för den inställda? vore trevligt!!! Lite för kort om tid tyvärr att hinna sätta upp en för imorgon, måste kolla med Partneransvarige om när det finns ledig plats för turre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Couchboy Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 Lite för kort om tid tyvärr att hinna sätta upp en för imorgon, måste kolla med Partneransvarige om när det finns ledig plats för turre. Nästa tisdag kanske!! tisdagar e bra för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PartyPoker Postad 4 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2012 Nästa tisdag kanske!! tisdagar e bra för mig Japp då har vi satt upp en ny turre för er eftersom den förra inte gick som den skulle. läs mer i denna tråd http://pokerforum.nu/forum/showthread.php?p=1716145#post1716145 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts