Gå till innehåll

11 Sept $250 Exklusiv tisdags turnering


PartyPoker

Recommended Posts

Vi kommer nu under September på tisdagar ha en exklusiv medlemsturnering här på poker.se och pokerforum.

 

Turnerings information

Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering (2754811)

Tid: Tisdagar kl: 20:00CET med start nu den 11 September

Pris: $250

Inköp: $5+$1

Restriktioner: Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se´s eller pokerforum´s trackers för att kunna deltaga i denna turnering.

 

Andra turnerings datum

 

Tisdag den 18 September kl :20:00CET (2754812 )

Tisdag den 25 September kl :20:00CET (2754813 )

 

För att skapa ett konto om du redan inte har ett gör du enklast genom att klicka på någon av de två banners här nedanför.

 

Lycka till!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt uppstyrt är det nog dock inte då av de 7 som var med var med i tisdags var en från rumänien och tre från ryssland.typ hälften alltså.Så öststaterna har antagligen creatat konton via pokerforum.Tack för gratulationerna.Skönt å få vinna för en gångs skull efter att förlorat en väldigt massa heads up matcher ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Helt uppstyrt är det nog dock inte då av de 7 som var med var med i tisdags var en från rumänien och tre från ryssland.typ hälften alltså.Så öststaterna har antagligen creatat konton via pokerforum.Tack för gratulationerna.Skönt å få vinna för en gångs skull efter att förlorat en väldigt massa heads up matcher ;)

 

Hmm ja det kan vara lite meckigt det där tydligen, ser ut som om de spelar med VPN tunnel eftersom det inte har någon betydelse ifall vi låser för norden eller inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Imorgon var det dags igen då för en turnering, se till att inte glömma bort den.

 

 

Turnerings information

Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering (2754812)

Tid: Tisdagar kl: 20:00CET med start nu den 11 September

Pris: $250

Inköp: $5+$1

Restriktioner: Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se´s eller pokerforum´s trackers för att kunna deltaga i denna turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm ja det kan vara lite meckigt det där tydligen, ser ut som om de spelar med VPN tunnel eftersom det inte har någon betydelse ifall vi låser för norden eller inte.

 

Men står ju trots allt ryssland och rumänien på namnet när man håller över deras namn.går det att blocka såna konton som angett andra länder än dom ni vill ha med eller finns det ingen sån möjlighet i systemet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men står ju trots allt ryssland och rumänien på namnet när man håller över deras namn.går det att blocka såna konton som angett andra länder än dom ni vill ha med eller finns det ingen sån möjlighet i systemet?

 

Ikväll är det inte möjligt för ändring men på nästa har jag gjort några ändringar som skall hjälpa, se nu till att dra ut dom ikväll och regga er så dom ser att det finns en massa spelare som inte vill ge dom värdet.

 

Ta er plats och vinn ikväll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag är nybliven medlem på Poker.se och har ett konto på PartyPoker sedan tidigare. Försökte med att ladda ner ny clientversion via länken på Poker.se. Fick fortfarande svar vid registrering: "Tyvärr, men du är inte inbjuden till denna turnering"

 

Jag har förstått att man ska ha dragit igång sitt konto via hemsidan men hoppades (utgick från) att det skulle gå att "konvertera" gamla konton till rätt sort.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Jag är nybliven medlem på Poker.se och har ett konto på PartyPoker sedan tidigare. Försökte med att ladda ner ny clientversion via länken på Poker.se. Fick fortfarande svar vid registrering: "Tyvärr, men du är inte inbjuden till denna turnering"

 

Jag har förstått att man ska ha dragit igång sitt konto via hemsidan men hoppades (utgick från) att det skulle gå att "konvertera" gamla konton till rätt sort.

 

Mvh

 

Hej zowiewowie

 

Dessa turneringar är låsta så bara de spelare som har skapat sina konton genom poker.se eller pokerforum.nu kan deltaga. Du säger att du har ett gammalt partypoker konto? Om du kan skicka mig ditt konto namn i ett pm så kan jag ta en titt på ditt konto för att se om det kan konverteras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka kommer spela imorgon nu då? Denna gång har jag gjort låsningar för norden så inga Ryssar, Lätter eller något annat land från andra sidan vattnet kan deltaga.

 

Turnerings information

Namn: Poker.se $250 Tisdags Turnering (2754813 )

Tid: Tisdagar kl: 20:00CET med start nu den 11 September

Pris: $250

Inköp: $5+$1

Restriktioner: Du måste ha skapat ditt konto genom poker.se´s eller pokerforum´s trackers för att kunna deltaga i denna turnering.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

toppen går ju inte att connecta till lobbyn...ändå står det att nätverket e okej...allt annat funkar med andra pokersajter å startat om datorn...men kan inte öppna klienten..så verkar inte bli nån turre för mig... edit 19.51 Nu öppnas lobbyn men log in rutan e bara blank...

 

Nehe då blev det ingen ikväll.. och alla andra tunreringar i lobbyn e pausade.hmm

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det måste har varit nåt fel på PartyPoker log in sidan i går, för det blev samma sak för mig så jag kunde inte anmäla mig heller, sidan laddades ända fram till login sidan skulle laddas men den blev helt blank, provade även på en annan dator med samma resultat, hoppas ni kör en till tunering så man har möjlighet att regga sig till den istället:-(

 

MVH

PokerElin77

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...