Partneransvarig Postad 4 Mars , 2016 Rapport Postad 4 Mars , 2016 (redigerade) Unibets tisdagsturneringar i februari blev riktigt väl mottagna av er medlemmar, så nu laddar "de gröna" om batterierna och fyller på med inte mindre än åtta exklusiva medlemsturneringar under mars och april. Varje vecka ligger det €500 adderat till potten, och inköpet ligger på hanterbara €5.50. Turneringen är låst till svenska konton, och exklusiv för oss på Poker.se och Pokerforum.nu! Namn: poker.se - €500 added Tid: Tisdagar i mars, torsdagar i april! Inköp: €5+0.50 Lösenordsrebus till kommande turneringar: 29 mars: förstaärfandraärrtredjeochfjärdeäre femteärbsjätteochsjundeäreåttondeärs (åttabokstäver) 7 april: sockermammapåengelska(åttabokstäver) 14 april:guitarheroutanu (niobokstäver) 21april: översättkopojkartillengelska(sjubokstäver) 22april:balansfastpåengelska(sjubokstäver) Har du inget konto på Unibet men vill spela turneringen går det bra att öppna ett hos oss! Redigerad 23 Mars , 2016 av valterego Citera
twobear Postad 15 Mars , 2016 Rapport Postad 15 Mars , 2016 (redigerade) "xx" verkar inte fungera, ej heller [diverse alternativ raderat. //admin], så vad är lösenordet... Redigerad 15 Mars , 2016 av valterego lösenord Citera
krysz1 Postad 15 Mars , 2016 Rapport Postad 15 Mars , 2016 Tanken med lösenordsrebus är ju för att skydda från att t.ex. Utlandsspelare ska kunna regga. Så istället för att skriva alla möjliga alternativ, även om de funkar eller ej, kanske detta mer är en fråga för support eller PM? Inte direkt bråttom att regga. Citera
valterego Postad 15 Mars , 2016 Rapport Postad 15 Mars , 2016 "xx" verkar inte fungera, ej heller [diverse alternativ raderat. //valterego], så vad är lösenordet... Sorry, jag som var sen på att byta. Löst nu. Citera
theo Postad 22 Mars , 2016 Rapport Postad 22 Mars , 2016 Någon ansvarig får rycka upp sig och publicera lösenorden i tid. Nu är det bara tre timmar kvar till start och ingen ny rebus har dykt upp än. Citera
jaroiten Postad 22 Mars , 2016 Rapport Postad 22 Mars , 2016 Någon ansvarig får rycka upp sig och publicera lösenorden i tid. Nu är det bara tre timmar kvar till start och ingen ny rebus har dykt upp än. Unibet känns väldigt oseriösa med sina promos senaste tiden. Citera
twobear Postad 22 Mars , 2016 Rapport Postad 22 Mars , 2016 Följetongen fortsätter... två timmar kvar... Citera
Ola Brandborn Postad 22 Mars , 2016 Rapport Postad 22 Mars , 2016 Unibet känns väldigt oseriösa med sina promos senaste tiden. Knappast Unibets fel... Citera
jaroiten Postad 22 Mars , 2016 Rapport Postad 22 Mars , 2016 Knappast Unibets fel... Okej, ja jag kan väl inte direkt säga hur det ligger till i just detta fall. Men tänkte även på ett par andra där det definitivt är Unibet som strular. Citera
valterego Postad 23 Mars , 2016 Rapport Postad 23 Mars , 2016 Ola har helt rätt. Det här är helt mitt fel och inte Unibets. Under veckan kommer jag att parera missar av denna typ genom att lägga ut lösenordsrebusar på alla kvarvarande tävlingar i kampanjen. Citera
theo Postad 5 April , 2016 Rapport Postad 5 April , 2016 Förstår inte rebusen för 7/4 och 14/7 ? Citera
valterego Postad 5 April , 2016 Rapport Postad 5 April , 2016 Förstår inte rebusen för 7/4 och 14/7 ? Taordetsockerpåengelskaochläggtillmompåslutet. Citera
theo Postad 5 April , 2016 Rapport Postad 5 April , 2016 Taordetsockerpåengelskaochläggtillmompåslutet. Tackar, 14/4 såg jag nu vad det stod. Citera
Crappy Postad 21 April , 2016 Rapport Postad 21 April , 2016 Självklart ska man plocka lite gratisstålar Citera
Couchboy Postad 21 April , 2016 Rapport Postad 21 April , 2016 Gick ju bra de där.Vinst! gg allihopa. Citera
Recommended Posts