Partneransvarig Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 Som en del i sin stora tioårsjubileumskampanj arrangerar PokerStars den 11 december en specialversion av sin populära turnering Sunday Storm. Garantipotten ligger på fem gånger den sedvanliga summan för turneringen, och uppgår därmed denna gång till hela $1 miljon. PokerStars kör nu en medlemssatellit i microformat till denna Sunday Storm. Inköpet till detta kval ligger på $1+0.10, och utöver den sedvanliga potten adderar man 45 biljetter till Sunday Storm (totalt värde $495). Häng med och jaga din plats i Sunday Storm Special! Namn: Poker SE Sunday Storm Special Tid: 8 december kl 20:00 Inköp: $1+0.10 Adderat till potten: 45 biljetter till Sunday Storm 10th Anniv. (# 469008644. Totalt värde $495) Lösenordsrebus: förstaärrandraärctredjeärafjärdeärsfemteärgsjätteärr Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
1Shot18 Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 Som en del i sin stora tioårsjubileumskampanj arrangerar PokerStars den 11 december en specialversion av sin populära turnering Sunday Storm. Garantipotten ligger på fem gånger den sedvanliga summan för turneringen, och uppgår därmed denna gång till hela $1 miljon. PokerStars kör nu en medlemssatellit i microformat till denna Sunday Storm. Inköpet till detta kval ligger på $1+0.10, och utöver den sedvanliga potten adderar man 45 biljetter till Sunday Storm (totalt värde $495). Häng med och jaga din plats i Sunday Storm Special! Namn: Poker SE Sunday Storm Special Tid: 8 december kl 20:00 Inköp: $1+0.10 Adderat till potten: 45 biljetter till Sunday Storm 10th Anniv. (# 469008644. Totalt värde $495) Lösenordsrebus: förstaärrandraärctredjeärafjärdeärsfemteärgsjätteärr Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Tack som fan den här måste ju bara spelas! Ses i finalen Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 7 December , 2011 Rapport Share Postad 7 December , 2011 Hej, Om någon av modarna spelar i denna rullar vi bountyn över till denna. Så om någon skall vara med så kan ni posta. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 40 anmälda nu, min 51 måste det bli, hur blir det med bountyn på någon moddare eller törs dom inte ställa upp Tänkte faktiskt spela ett par turrar till på Star i kväll big 11 möjligen och 4,40 10 k garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Jag spelar, så vill stars lägga in bounty på mig går det bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Även jag spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hej, Om någon av modarna spelar i denna rullar vi bountyn över till denna. Så om någon skall vara med så kan ni posta. Mvh, Karl PokerStars Support Gäller ju att krama ut så mycket värde som möjlig he he. Man är ju snål Smålänning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Bump! Kom igen nu, några till behöver vi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 8 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 8 December , 2011 Ja, kör nu folk! Få deltagare == easy cash! Hoppa på nu innan det är för sent. Lycka till! Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Integrale Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hittar inte turren...vad har den för ID? Hur stor är bountyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JELLJUN Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hittar inte turren...vad har den för ID? Hur stor är bountyn? Turnering ----> Privat Poker SE Sunday Storm Special (53 reggade just nu) Alt turrenummer: 467159256 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Greenbay Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hej, Om någon av modarna spelar i denna rullar vi bountyn över till denna. Så om någon skall vara med så kan ni posta. Mvh, Karl PokerStars Support Vad är det för Bounty? Vilka pokernick har de med bounties? Eller ser man det på annat sätt? Skulle vara smidigt om det skulle gå att tagga spelare med bounty så det syns med automatik. Typ ett kikarsikte och hovrar man med musen så ser man vad som är bounty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hej, Det är inte någon mus hover utan enligt följande: Bounty på "Valterego" enligt följande: Laptop Bag, set Copaq plastic kortlekar och 500 FPPs. Bounty på 'Bjoelle' är då: PokerStars earbuds och 750 FPPs. Pma gärna om ni slår ut dem. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vikingarna Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Vad e passwordet till turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hej, Lösenordsrebusen finns i första inlägget i den här tråden. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Greenbay Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hej, Det är inte någon mus hover utan enligt följande: Bounty på "Valterego" enligt följande: Laptop Bag, set Copaq plastic kortlekar och 500 FPPs. Bounty på 'Bjoelle' är då: PokerStars earbuds och 750 FPPs. Pma gärna om ni slår ut dem. Mvh, Karl PokerStars Support Så det är deras pokernamn. Bra Men visst var det en kul funktion med tag och info om bountyspelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vikingarna Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 jag hittade det:-)....GAME ON!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Så det är deras pokernamn. Bra Men visst var det en kul funktion med tag och info om bountyspelare? Hej, Precis, vanligen är det så men det här blev tillagt lite i efterhand. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Greenbay Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Hej, Precis, vanligen är det så men det här blev tillagt lite i efterhand. Mvh, Karl PokerStars Support Funktionen finns alltså? Sorry, hade ingen aning om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 En kär moderatorvän hetsa mig till att "ställ varje hand bjoelle!", det blev bara en. Grattis belami999! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 lol. Skulle alltså tagit ett lastlongerbet mot dig... Själv har jag varit AI en gång, dock utan syn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 lol. Skulle alltså tagit ett lastlongerbet mot dig... Själv har jag varit AI en gång, dock utan syn. bah, hade jag tagit bettet före Dev trigga mig så hade jag väl skärpt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 December , 2011 Rapport Share Postad 8 December , 2011 Sjukt nog bröts inte turneringen när vi nådde biljetterna Stolt som jag är spelade jag vidare för att inte ge bort bountyn för enkelt. Åkte till slut som fyra. HellGinZ plockade bountyn. GG allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts