Partneransvarig Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 Den fjärde december planerar PokerStars att sätta världsrekord i antal deltagare i en onlineturnering. Med ett inköp på $1 och en garanti på $250 000 hoppas man på att slå det tidigare rekordet på 149 146 spelare. Genom våra vänner på PokerStars får du nu chansen att spela turneringen helt gratis. Den 1 december arrangerar PokerStars en frirulle enbart för medlemmar på Pokerforum.nu och Poker.se där det ligger 200 biljetter till världsrekordförsöket i potten. Ta chansen du också och var med och skriv historia! Namn: Poker SE World Record Tid: 1 december kl 20:00 Inköp: Freeroll Adderat till potten: 200 biljetter till World Record (# 465673369. Totalt värde $200) Lösenordsrebus: förstaäreandraärftredjeärrfjärdeärnfemteärbsjätteäro Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! </pre> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
UOlle Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 WOW! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 WIEEEOUUUUUUUUU FEEEZT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 Hmm, ja en 100 dollars till vinnaren kanske ni kan bjussa på för att göra frirullen lite mer prisvärd` Fixa det PokerStars Kalle så har du min röst som årets forumit, bara sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 25 November , 2011 Rapport Share Postad 25 November , 2011 Ok, väljer att ta min andra varning. Anser det dock vara värt det till 100% Otacksamma jävla gnällfittor! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Hej, Eftersom det är en satellit kommer turneringen att stänga så fort man når prispengarna och därmed kommer det inte finnas någon vinnare. Däremot kan jag lägga till bounties på moderatorer som spelar om de hör av sig innan turneringen startar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Karl, du kan lägga en bounty på "Valterego" om det är okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Hej, Ok, bounty på "Valterego" enligt följande: Laptop Bag, set Copaq plastic kortlekar och 500 FPPs. (om den inte faller ut så gäller den även i nästa turnering) OBS - Det är minimi 201 spelare för att turneringen skall starta så vi får ju hoppas att det blir lite fler deltagare. Mvh, Karl PokerStars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Kommer grinda ikväll, så kan spela denna så ni kan lägga en bounty Nick: Bjoelle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Hej, Bounty på 'Bjoelle' är då: 750 FPPs. Mvh, Karl PokerStars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Hej, OBS - Det är minimi 201 spelare för att turneringen skall starta så vi får ju hoppas att det blir lite fler deltagare. Mvh, Karl PokerStars Blir väl inget då... Jag tror nog att ni skulle ha råd att ge en turrebiljett ($1) till alla de som anmält sig och sett fram emot detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 tour id? Hittar den inte. Jag vill busta bjoelle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 tour id? Hittar den inte. Jag vill busta bjoelle 467142990 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
headcoachjimmy Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Bara jag som inte hittar turneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Bara jag som inte hittar turneringen? Sök på id 467142990 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Niccokick Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 edit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Hade ändå tänkt lira världsrekordet... 1$ gratis är alltid nåt, jaga moderatorer så kan det ju bli kul . Kom igen, fler anmälningar 123 pers nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Kan väl dra ner det till 100 biljetter, så vi kan köra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 typ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Nu behövs det bara 50 till inom 1 minut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Det här är vad vi kallar gratis reklam. Riktigt fult utav PS. O du store FTP! Kom tillbaka så slipper jag den här rutna sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Woarda Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Det här är vad vi kallar gratis reklam. Riktigt fult utav PS. O du store FTP! Kom tillbaka så slipper jag den här rutna sidan! Ja, FTP var verkligen ett hederligt företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
headcoachjimmy Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Sök på id 467142990 Tack så mycket! Synd att det inte blev något då det saknades en ca 40 spelare. Tyckte det var ganska löjligt då man bara kunde minskat biljetterna. Inga större pengar men alltid roligt att spela en turnering med poker.se. Stars vill väl slå rekord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
headcoachjimmy Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Ja, FTP var verkligen ett hederligt företag. Så sant så sant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svenolow Postad 1 December , 2011 Rapport Share Postad 1 December , 2011 Det här är vad vi kallar gratis reklam. Riktigt fult utav PS. O du store FTP! Kom tillbaka så slipper jag den här rutna sidan! Hellre lite reklam och en inställd freeroll än att bli bestulen på hela sin j**** rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts