King_ingo Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Hej, Om meddelandet aldrig kom fram till Dig så finns det på xxxxxxxxxxxx.com. Till pågående (uppe till vänster). Förra veckoslutet skickade vi ut information om pågående aktivitet. Mer än vartannat mejl kom aldrig fram. För mejlet innehöll ord som filter tog för skräp. För att inte detta mejl också skall försvinna så undviker jag orden här. Bland annat stod det att alla som handlade fick vissa varor, värda 180:-, utan att behöva köpa dom. Ordet för detta. Sedan var ordet för en spritsort som tillverkas av sockerrör med. Det fanns även information om små vita pinnar som man tänder fyr på och drar in röken och var dessa finns förmånligt. Samt länk dit. Vi beklagar om Du inte fick första mejlet. Det är nu utlagt på sajten för läsning. För att alla skall få chansen så förlänger vi till söndag kl 24:00. Om Du inte vill ha mejl från oss så bara skicka tillbaka detta mejl och berätta. Med vänliga hälsningar Xxxx Detta mejl kom från en bryggbutik till mig. Jag känner för att ta ut alla pengar jag har och sticka dit. Citera
TANDEMCYKELN Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Detta mejl kom från en bryggbutik till mig. Jag känner för att ta ut alla pengar jag har och sticka dit. Vad har du själv rökt? Citera
JNL Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 -Vad är en bryggbutik? -En butik där man brygger! -Jaha, men då bör du helt klart göra det! -Är det där mailet förtroendeingivande? -JA! För övrigt så har jag lärt mig nåt nu! Citera
JNL Postad 4 December , 2005 Rapport Postad 4 December , 2005 För övrigt så tror jag faktiskt att din signatur är sann. Om du inte kan hantera en miniräknare så.... Citera
King_ingo Postad 4 December , 2005 Författare Rapport Postad 4 December , 2005 Tyckte det var skoj för man får inte riktigt ett sånt mejl av siba till exempel. Men men det var kanske skojigare när jag läste det. För övrigt så tror jag faktiskt att din signatur är sann. Om du inte kan hantera en miniräknare så.... Vad var det där bra för? Jag får väl skylla mig själv för att jag har den där signaturen. Signaturen i sig innehåller faktiskt ett knippe ironi. Det finns vissa personer här på forumet som anser att man inte har rätt att vara här, eller rättare sagt svara på frågor, om man inte spelar högre än 5/10$ NL. Du kanske är en av dom? Citera
Recommended Posts