personalities Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Vart fan kollar man vart fiskarna håller hus? Alltså hur hög flopprocenten är vid det bordet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kurt Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hej, Om man vill göra ett nytt konto hos partypoker, hur gör man då? Går det? mvh Kurt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 personalities: Du kan inte se seen flops % i lobbyn. Du får nöjda dig med average pott $ istället. Kurt: Det strider mot party's regler. Men du kan ju prova att be dom stänga ner ditt vanliga konto och ge dig en bra förklaring. Sedan går det nog att öppna nytt, även om det egentligen inte är ok.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kenomann Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hej Får man någon bekräftelse på att kortleken är på väg eller är det bara att sitta och vänta tills fyra veckor har gått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hf89fc Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 Hej Får man någon bekräftelse på att kortleken är på väg eller är det bara att sitta och vänta tills fyra veckor har gått? Förmodligen bara att vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 2 April , 2006 Rapport Share Postad 2 April , 2006 extremt mycket tighta hajar på PP, undvik!! Ny Bonus ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Denna fråga har redan svarats på flera ggr tidigare i tråden nu tar vi det för sista gången. Total party points/balance: hur mycke du har, och kan handla för Party points earned: antal poäng du har tjänat in under viss period Jag sökte men hittade inget... Hittade heller inget om net balance party points, den som nollställs om man inte lirat en dag. Vad är det, och vad har man det till. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reflection Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Någon som vet hur stor avgiften blir om man tar ut med check från Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johansen Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Om man lirar 2000 st $11 sngs får man 6000 partypoints. För 6000 partypoints får man HoH som kostar $30. Det motsvarar en rakeback på hela 1.5%! Tjena bra deal. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 PP laggar som fan, eller är det bara hos mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rackarn Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 PP står helt stilla för mig, kör 2turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 PP är helt väck just nu ja. De hade problem natten till söndag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jna Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 När jag äntligen kom in igen blev jag utkastad eftersom "jag var inloggad från en annan dator". Känns tryggt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 kan nån av er logga in på party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CFJLarsson Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Kan logga in men kan inte komma åt mitt account osv...får felmeddelanden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Stabilt partypoker blivit på sistone då =(. Jag som hoppats på lite turneringsaction efter jobbet men inte =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eusebio Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 klienten startar upp men man kan inte logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yorkeller Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Någon som har erfarenhet med Partys ersättning vid krasch? Jag var involverad i ett par spännande händer när hela skiten kraschade, hade fyra bord igång på 5/10 fixed. Hade en K hög flush och en pott runt $100... Brukar dom vara generösa vid såna här tillfällen? Med tanke på hur mkt bad will det är så borde dom ju det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 åååå jag som kör en mini "Shahin86s tolvdagarsutmaning" +200bb/dag i 12 dagar på SH cashbord Behöver bara 15bb till så är jag hemma för andra dagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Det här är allt annat än bra för PP. Sånt här får folk att lämna sidan. Nån som har lite inside-info så man vet vad som pågår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
str1ke Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Jo man börjar ju undra. Jag hade två turneringar igång hur länge måste jag vänta på klienten? När betalas det tillbaka om klienten inte kommer igång snart? Tror det blir lite "rollback" på servern så händer som pågick bara reset:as. Alltså du får den chipcount du hade sista avslutade handen innan crashen. Är inte helt 100 på det dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sactodian Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Satan vad trött jag är på Partys blandningsalgoritm med att den blandar typ en-färgs-flopp hela tiden och någon som sitter på färg direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yorkeller Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Satan vad trött jag är på Partys blandningsalgoritm med att den blandar typ en-färgs-flopp hela tiden och någon som sitter på färg direkt Lol, satt du också och tiltade när skiten kraschade? Om jag var du skulle jag vara mer orolig för stabiliteten i deras system än deras blandningsalgoritm. Det har blivit bevisat 1000 gånger att ingen stor pokersajt fuskar med blandningen. Det finns aboslut ingenting att tjäna på det. Har man 60 000 idioter online så skjöter dom bettandet alldeles själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ogredani Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Report from PartyPoker.com support staff: Real Money games status: Status at 03-04-2006 17:12:00 EST: Very Good Play Money games status: Status at 03-04-2006 17:58:00 EST: Very Good Legend Very Good: The health of our services is very good. No widespread problems have been detected or reported. The reason you could have come to this page could be due to some problems at your end. Good: ... Yeah right... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evinrude Postad 3 April , 2006 Rapport Share Postad 3 April , 2006 Eeh..Real money balance $0 och nu kan jag inte logga in..lite oroväckande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts