Gå till innehåll

SAJT: PartyPoker.com


Caines

Recommended Posts

Nej gick inte alt-tabba men löste sig med partyplanner..

 

Går det att skicka pengar mellan konton på Party?

Om det går kan man skicka till någon som inte har nånting på kontot och kan den isf skicka tillbaka pengarna så det går att "stejka" hon/han och ta ut pengarna till sitt egna konto?

 

Ja det går o skicka till nytt konto men man får passa sig o skicka pengar fram o tillbaka hursomhelst.. Använd hellre moneybooker, i princip gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Någon som tänkt på att man foldas om man inte agerar i tid, trots att check är möjligt?

 

Hände häromdagen i en stor pott när jag hade set.. skapligt störande.

Sitter man sist på river och check är möjligt så borde man ju inte foldas..

 

Funderar på om man genom en gemensam aktion kunde påverka party att ändra detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle föra över pengar från mitt Partykonto till Visakontot nu idag. Men när jag gått in på cash out och skulle välja till vilket konto pengarna skulle föras över till, så stämde inte alls de två sista siffrorna. Det står på sidan att man bara kan få pengar till ett konto som är registrerat. Är nästan 100 på att det var det här som jag har satt in pengar med, men jag får väl registrera ett nytt ändå då.

Min fråga är, hur registrerar man ett nytt Visa konto där? Har suttit och letat men kan inte hitta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej gott folk!

 

Satan vad förbannad jag blir när jag ser i PokerTracker hur sjukt mycket som försvinner i rake. Jag spelar NL $200 och rakar $50/h i snitt (spelar flera bord samtidigt). Grattis PartyPoker!!! Då jag spelar ungefär 40h i månaden blir det med enkel matematik $2000 i rake/månad. Bläääääääää!!!

 

Vad som är än värre är att PartyPoker totalt verkar skita i deras lojala kunder, vilket jag själv klassar mig som. Då jag spelat här i ca 1 år. Jag är också silver kund hos dem, vilket borde generera bra erbjudanden och bonusar. Men nej nej. På sin höjd får jag $100 i månaden. Dock har de ignorerat att ge mig något bonus vid två av årets månader detta året, inkl. denna månaden.

 

Under året har jag fått bonus på sammanlagt $500. Samtidigt som jag till dem givit $9500 i rake.

 

Motsvarar 5,2% rake back. Woooow

 

Och ändå får dom mig som person att tycka att de är generösa när jag får en hundring då och då. En bonus som tar ca 2h att spela in (antal händer krav). Under dessa två timmar har jag lagt ytterliggare $100 i rake. Så de gick jämt ut för både dom och mig.

 

För att få ut min aggression så skrev jag följande mail till Rake Bolaget AB, med ett försök att skaffa mig en omöjlig deal. Men saken är att det är just omöjligt.

 

“>Hi Party!

>

>I am really disappointed on PartyPoker, and that?s because you very rarely

>give me any bonus offer. It is very sad to see that you no longer care

>about

>your loyal customers. I have been a silver member for a long time. I can

>see

>on your website that a silver member should get ?access to special

>promotion?. I have not seen any.

>

>You charge me several thousand dollars in rake every month. But I have

>hardly seen any bonus for me.

>

>If nothing happens I can?t see how it should be profitable for me to

>continue playing at PartyPoker, when other poker rooms have better bonus

>offers, rake back etc

>

>I hope you have any solution to this. Either by giving me a reasonable

>rake-back or bonus every month, for example 25-50% of the rake paid last

>month.

>

>

>Best Regards

>xxxxxxxxxxx”

 

Jag fick följande svar:

 

“Dear xxxxxxxxx,

>

>Thank you for contacting us.

>

>In regards to your email, we would like to inform you that we do not

>provide racked back. Instead of that, the ViP Club which has been created

>to reward players who generate a high number of Player Club Regular Points

>every month playing at our tables.

>

>Members of our VIP Club benefit from; personalised email and telephone

>support, Monthly Promotions such as special freerolls, cash redemption for

>Player Club Points and invitations to special land Based events. Every

>month offers a different promotion. We see from your account that you are a

>member of our VIp Club, hence, you will receive a VIP offer in July.

>

>In the meantime, We would like to offer you a 20% Deposit Bonus up to a

>maximum of $100 on your next deposit.

>

>This is a release-restricted bonus. You will be required to play 5 times

>the bonus amount in raked hands within 30 days of your deposit (using your

>checking account). Please write us back when making your deposit and we

>will do the rest.

>

>To accumulate raked hands, just participate in hands (any live game, any

>limit) where a rake is taken. The 'buy-in' of a tournament, does not

>contribute to your accumulated raked hands.

>

>For more information about our rake structure please check out the

>following link from our website:

>

>http://www.partypoker.com/how_to_play/using_our_software/rake_and_blind.html

>

>xxxxxxx

>PartyPoker Customer Care”

 

 

Som ett litet plåster fick jag i alla fall ytterliggare en hundring. Det vill säga 2h rakefri poker.

 

Det är inga dåliga krav som finns om man skall plussa på att spela poker, då man först måste tjäna 50$/h för att gå break even. Som tur är så går jag runt $70 plus i timmen ändå. Men hade inte raken varit så snorhög hade detta kunnat vara drygt $100/h.

 

Ville bara della med mig av dagens största i-lands problem.

 

Jag uppmanar dock som spelar på party att slänga iväg ett e-mail med lite krav och gnäll. Chansen är nog stor att ni också kan snacka er till ytterligare en hundring. Min polare gjorde samma som jag och fick också en hundring extra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån avgift på att sätta in pengar från Visa till party accountet?

Om jag sätter in 500 dollar med mitt VIsa och sedan dagen efter vill ta ut det till mitt neteller account kommer det vara något problem?

 

Nej, men om du bara använder det för att bounca pengar så blir de lite sura ibland. Brukar dock gå att få det utbetalat iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis spelat några SNG på Party men när jag nu skulle regga mig för några nya så finns det inga att regga sig för. Har varit så i ca 30 minuter nu. Någon mer som märkt det? Brukar det vara så på Party ibland? Är riktigt irriterad.

 

Har bara upplevt det när servrarna är på väg att starta om (eller reparerars, eller vafan dom gör när det krånglar), vilket händer väldigt sällan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis spelat några SNG på Party men när jag nu skulle regga mig för några nya så finns det inga att regga sig för. Har varit så i ca 30 minuter nu. Någon mer som märkt det? Brukar det vara så på Party ibland? Är riktigt irriterad.

 

Har bara upplevt det när servrarna är på väg att starta om (eller reparerars, eller vafan dom gör när det krånglar), vilket händer väldigt sällan.

 

Då kanske det kommer igång snart. Tiltar som fan på det iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade rätt...mailade dom och fick följande svar:

 

"Maintenance is a vital part of ensuring that our systems remain fully functional

and up to date. These upgrades are performed at various levels in order to

maintain the entire system, ensuring stability of our services. Hence, all

tournaments will remain cancelled from 10.30 EST until 08:00. Please be assured

that all services will be restored after 08:00 EST. "

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

blablabla Man måste egentligen ha ett real money account, men jag har lyckats fixa till mig bonusen utan det. Det är för mig en självklarhet att man iaf måste ha ett real money account för att casha ut pengarna, och jag har ansökt om visa, som jag väntar bara på. Men min fråga är om jag kan ha 2 account med samma kortnummer, adress, namn osv? När jag väl har fått mitt visa och ska börja köra seriöst har jag en annan sign up bonus jag gärna skulle vilja använda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men min fråga är om jag kan ha 2 account med samma kortnummer, adress, namn osv? När jag väl har fått mitt visa och ska börja köra seriöst har jag en annan sign up bonus jag gärna skulle vilja använda.

kort svar, nej

men du kan stänga av ditt gamla konto och öppna ett nytt, hur det blir med bonusarna då vet jag inte, kommer de på dig att abuse:a signup bonusar blir du bannad från nätverket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite dåligt om man inte kan det. För det kommer isåfall få mig att inte spela på partypoker utan någon annan klient.

 

edit: lite OT. När jag loggar in nu så ser jag att jag har ett real money account. Trodde icke det var möjligt utan att göra en deposit.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite dåligt om man inte kan det. För det kommer isåfall få mig att inte spela på partypoker utan någon annan klient.

 

 

tror inte de bryr sig såååå mycket

 

nähä? och vad vill du ha ut av det? att du har liten penis? Jag bryr mig inte heller, det finns 300 andra pokersidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite dåligt om man inte kan det. För det kommer isåfall få mig att inte spela på partypoker utan någon annan klient.

 

 

tror inte de bryr sig såååå mycket

 

nähä? och vad vill du ha ut av det? att du har liten penis? Jag bryr mig inte heller, det finns 300 andra pokersidor.

 

jag vill bara få fram hur korkat det är att klaga på att man inte får abusea deras bonusar när de med största sannolikhet skiter i om du spelar där eller ej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...