Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Förlorade nyss en rätt stor pott pga vad jag antar var parbets nya hi-tech klient. Mitt internet dog iofs ca 10 sek men när det kom tillbaks tryckte jag all-in men det hände inget och killen som bettat fick potten. Kan man förvänta sig ersättning? Har screenshot.

Kan överhuvudtaget inte logga in på parbet nu så jag antar att hela klienten strular.

Postad
Förlorade nyss en rätt stor pott pga vad jag antar var parbets nya hi-tech klient. Mitt internet dog iofs ca 10 sek men när det kom tillbaks tryckte jag all-in men det hände inget och killen som bettat fick potten. Kan man förvänta sig ersättning? Har screenshot.

Kan överhuvudtaget inte logga in på parbet nu så jag antar att hela klienten strular.

jag hadde samma problem parbet (strulbet).mailade till dom och undrar vad dom håller på med . dom svarade man skulle maila den handen

man haft problem med till dom så skulle dom titta på det.

tycker det blir sämre och sämmre på parbet vilken skit

Postad

tyvärr finns det så många ställe saker kan gå fel på, så det är högst otroligt att du kan begära pengar tillbaka eller begära att du ska få vinsten från en ej färdigspelad hand.

Det är baksidan med Internet och andra icke fysiska spelplatser att kedjan är lång av saker som ska funka.. Din dator, pokermjukvaran funkar inte för du har en annan igång samtidigt..Spelsajt, Internetleverantör etc etc

jäkla trist men tyvärr sant :(