Gå till innehåll

WPT Aruba 28 september - 2 oktober!

Recommended Posts

Postad

Jag hoppas inte att Mike Matusow vinner i alla fall.

Låg inte Antonio Esfandiari bra till igår? Verkar vara ute nu.

Hoppas svensken vinner men blir nog svårt med Layne Flack med stor stack.

Postad

Kul!!! Då får väl jag sätta mina pengar på Chris-"Jesus".Det är hans tur att ta hem nåt stort nu...

Om ni undrar vad hur mkt skumpa pengarna räcker till så kan ni kolla här...

1st place $1,000,000 (including $25,000 WPT Championship Event buy-in)

2nd place $500,000

3rd $250,000

4th $170,000

5th $130,000

6th $105,000

7th $80,000

8th $55,000

9th $35, 000

10th $25,000

11th - 15th $17,000

16th - 20th $13,000

21st - 30th $10,000

31st - 50th $9,000

Postad

Retar mig på att jag inte spelat mot ninja på flera år men om han bara är hälften så duktig live som online så tror jag inte han räds varken Layne Flack eller någon annan där, ska bli jävligt spännande oavsett. Ninja slutsegrare före Johan och Flack 3:a!

Nej då, jag är inte optimistisk alls.... ;)

Postad
Retar mig på att jag inte spelat mot ninja på flera år men om han bara är hälften så duktig live som online så tror jag inte han räds varken Layne Flack eller någon annan där, ska bli jävligt spännande oavsett. Ninja slutsegrare före Johan och Flack 3:a!

Nej då, jag är inte optimistisk alls.... ;)

Han är grymt bra live. Den som jag tycker e bäst på ankaret av de som spelar reguljärt. Jag tror han vinner.

Postad

Usch vad trist, Layne Flack verkar ha bra flyt och ninjan åkte på rivern mot Juanda.

"Martin took A-K all in against John Juanda's pocket queens, and fell to a queen on the river"

Känns lite trist, då får jag väl hoppas på Juanda, är inte så förtjust i Flack.

Postad

Det var bra nära för Flack. Surt att åka förlora heads up på det här sättet...

Layne Flack was a 4-1 favorite going into the flop when he managed to get his money in the middle with pocket nines against Eric Brenes' 2-2. The turn of A-6-4 put Eric's back to the wall, but he's been lucky before, and he got lucky again, this time catching a deuce on the turn. The river was an irrelevant king, and trip ducks won the pot.

Eric had Layne just barely out-chipped -- 3,605,000 to 3,560,000 -- and, well, that was that.