gdaily Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Postad 27 November , 2005 Värt att notera att Grebbestadsturneringen hade ungefär 3 ggr bättre chipstackar på finalbordet i förhållande till blindsen än SM har... och Grebbestad fick kritik över strukturen! Citera
Indrivaren Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Värt att notera att Grebbestadsturneringen hade ungefär 3 ggr bättre chipstackar på finalbordet i förhållande till blindsen än SM har... och Grebbestad fick kritik över strukturen! WORD! Citera
cab19 Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Imponerad av Backman. Vissa blir bara helt enkelt jäkla bra vad dom än sysslar med. Respekt! Citera
heltenkelt Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 UPPSALA RULES!!! GO ROSSO! Citera
rosen Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 tror jag tippade rätt på pos 1-2-3, sjuk känsla man har stort jävla grattis, ingen som inte kan säga att han var en värdig vinnare och det vart aningens bättre resultat än förra sm-veckan för herr kjestrup... Citera
el_kryddo Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Kommer det komma upp några fullständiga resultatlistor för SM? Vore intressant att få på pränt sin exakta placering, även om det var innan pengarna. Stort grattis till Lars också! Citera
Beritx Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Nån som vet vad Lars nickar då han lirar? Grattis till han iaf =) Citera
MrZingo Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Värt att notera att Grebbestadsturneringen hade ungefär 3 ggr bättre chipstackar på finalbordet i förhållande till blindsen än SM har... och Grebbestad fick kritik över strukturen! Inte för att kritisera vare sig deltagare eller de som arbetat med att genomföra turneringen, men varför detta kallas SM utan att få kritik på samma sätt som Expekt kallar sitt spektakel SM är något jag förundras över. Nästa år blir väl bättre, men just nu känns det bara patetiskt Så länge det inte finns ett förbund som kan/ har rätt att sanktionera turneringar är begreppet SM inte värt mycket Just my thoughts ______________________________________________________________ Citera
Matteprof Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Inte för att kritisera vare sig deltagare eller de som arbetat med att genomföra turneringen, men varför detta kallas SM utan att få kritik på samma sätt som Expekt kallar sitt spektakel SM är något jag förundras över. Nästa år blir väl bättre, men just nu känns det bara patetiskt Tänker du på att en norrman kunde vunnit SM? Nu blev han bara tvåa... Citera
danne3 Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Lars = Kapten --- grattis lars! Citera
MrZingo Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Inte för att kritisera vare sig deltagare eller de som arbetat med att genomföra turneringen, men varför detta kallas SM utan att få kritik på samma sätt som Expekt kallar sitt spektakel SM är något jag förundras över. Nästa år blir väl bättre, men just nu känns det bara patetiskt Tänker du på att en norrman kunde vunnit SM? Nu blev han bara tvåa... Nej det var faktiskt inte min tanke, Norge är väl en del av Sverige? Mitt inlägg skall mer ses som en undran varför det anses ok att kalla detta evenemang för SM, men inte andras evenmang för detsamma. Det kunde ju lika gärna vara jag o polarna som anordnade ett SM så som läget ser ut just nu, ingen har mer "rätt" till att arrangera SM än någon annan Citera
Nick Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Tack för jobbet med liverapporteringen gdaily. Kul att kunna följa hemifrån medans man grindar lite själv och GRATTIS till pristagarna såklart! Citera
lfx Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 MrZingo: gDaily skriver lite ang. SM här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=262834&highlight=kortoxen#262834 Citera
gdaily Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Postad 27 November , 2005 Det kunde ju lika gärna vara jag o polarna som anordnade ett SM så som läget ser ut just nu, ingen har mer "rätt" till att arrangera SM än någon annan Jo, den här tävlingen har 20-åriga anor. Med ålderns rätt är det SM, precis som tävlingen i Vegas kallas "VM". Från 2006 tas SM-sanktioneringen över av Svenska Pokerförbundet. Citera
Matteprof Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Grymt bra rapporterat gdaily. Precis som vanligt! Citera
Trolldeg Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Grymt bra rapporterat gdaily. Precis som vanligt! Kan inte annat än hålla med! Grymt bra jobbat Gdaily! Tack! Citera
Nemomen Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 GRATTIS LARS! Skönt att det inte var en norrman som vann Tack för en trevlig turnering, så länge den varade för min del Citera
freeman Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Gdaily bra jobbet synd att jag inte var där och kunde hjälpa till Citera
MrZingo Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 MrZingo: gDaily skriver lite ang. SM här:http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=262834&highlight=kortoxen#262834 Tackar så mycket för länken och argumentet till varför detta "SM" skulle skilja sig något från andras "SM" Jag hade ju innan hört talats om att det var Kortoxen som hade det "riktiga" SM förr, men visste inte att Klubben ansågs ha tagit över detta "riktiga" SM. Sen kan man ju alltid diskutera om det ändå har uppkommit ett "de facto" erkännande för att Klubbens arrangemang skulle vara det "riktiga"... Ser fram emot nästa års SM som förhoppningsvis kommer vara bra medialt bevakat samt bra arrangerat och utan tvivel om att det är det riktiga SM Citera
freeman Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 MrZingo: gDaily skriver lite ang. SM här:http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=262834&highlight=kortoxen#262834 Tackar så mycket för länken och argumentet till varför detta "SM" skulle skilja sig något från andras "SM" Jag hade ju innan hört talats om att det var Kortoxen som hade det "riktiga" SM förr, men visste inte att Klubben ansågs ha tagit över detta "riktiga" SM. Sen kan man ju alltid diskutera om det ändå har uppkommit ett "de facto" erkännande för att Klubbens arrangemang skulle vara det "riktiga"... Ser fram emot nästa års SM som förhoppningsvis kommer vara bra medialt bevakat samt bra arrangerat och utan tvivel om att det är det riktiga SM Nästa år är det Svenska pokerförbundet som säger vem som ska ha hand om SM. kan ju inte bli fel då Citera
MrZingo Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Nästa år är det Svenska pokerförbundet som säger vem som ska ha hand om SM. kan ju inte bli fel då Precis, det är min förhoppning (att inget kan gå fel alltså) Citera
gdaily Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Postad 27 November , 2005 Arrangemangsmässigt har SM varit lyckat tycker jag. Informtionsmässigt under all kritik... Citera
MJ Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Värt att notera att Grebbestadsturneringen hade ungefär 3 ggr bättre chipstackar på finalbordet i förhållande till blindsen än SM har... och Grebbestad fick kritik över strukturen! En agressiv spelare som Daniel Stenberg missgynnades av detta, dessutom var han bakis och det var ju inte hans fel (hur fan kan "Remmen" servera alkohol till en finalist??!!) Citera
MJ Postad 27 November , 2005 Rapport Postad 27 November , 2005 Hans AT syn var ju helt klart bevis på detta! Citera
Recommended Posts