Goldwinner Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Jag är med också =) jag kör på prima och B2b=) Alltid kul att testa nytt och jag har inte pokeroffice 1 =) Ser fram emot samarbetet Citera
kydyl Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Jag anmäler mitt intresse. Kommer spela både på prima och party. Kommer dock inte kunna stresstesta livetrackern med mer än 4 bord då det är vad jag spelar normalt (fast jag kan ju låta den tracka ett par bort till på sekundärsärmen utan att jag sitter vid borden förståss...) Kör PO1 med MySQL nu. Citera
TheVitruvianMan Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Jag lirar crypto & prima ca: 3-5 timmar dagligen. Jag skulle gärna vilja vara med och testa. Citera
Henkeman Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 Jag är gärna med och testar, har använt både PT och PO en del och ser väldigt mycket fram mot nyheterna i 2:an Spelar lite allt möjligt lite varstans och testar gärna alla möjliga spelformer på alla möjliga siter (Arbetslös systemvetare, utbildad programutvecklare och systemutvecklare, har studerat en del användbarhet) Citera
Reflection Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 kan man köpa pokeroffice 1 nu och sedan uppgradera till 2:an utan en massa extrakostnader eller är det bäst att vänta in 2:an? Citera
_Dogge_ Postad 24 November , 2005 Rapport Postad 24 November , 2005 VArför inte.. Spelar på Betholdem, använt PO lite innan jag bytte från Parbet. Spelar mycke å varje dag. Citera
Fredrik Ericsson Postad 27 November , 2005 Författare Rapport Postad 27 November , 2005 Stort tack till alla som anmält sig här och via PM. Jag har fått ett stort antal PM så jag kan tyvärr inte besvara alla. Vi kommer att välja ut c:a 10 stycken under morgondagen och skicka instruktioner och betan till dessa på måndag eller tisdag. Det går bra att anmäla sig ända fram tills imorgon. Tack! Citera
kydyl Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Så då är måndagen slut om 8 minuter. Ska man tolka det som om man inte hört något vid det här laget så blev man inte uttagen? Citera
Mr_Mitac Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Så då är måndagen slut om 8 minuter. Ska man tolka det som om man inte hört något vid det här laget så blev man inte uttagen? Om du läser i ovanstående postning så står det Vi kommer att välja ut c:a 10 stycken under morgondagen och skicka instruktioner och betan till dessa på måndag eller tisdag. Så hoppet är inte ute ännu... Citera
Juster Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 Är gärna med o testar. Utvecklare själv o det kanske kan vara till hjälp? Aja.. *edit* kan la tillägga att jag spelar på ladbrokes och royal vegas poker. 0.10/0.20 men främst turneringar. spelar mkt Citera
j-born Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 TESTAR GÄRNA .SPELAR 0,25/0,50 3-5TIMMAR PER DAG Citera
pallemalmquist Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Testar gärna med har använt en del liknande program dock så verkar denna en anning mer avancerad. Spelar på prima och empire. Citera
Timmi Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Tja jag är på jakt efter ett bra program och har funderingar på PO, men känns lite dumt att skaffa PO1 när PO2 är på g, något release datum planerat? /T Citera
cheunce Postad 9 December , 2005 Rapport Postad 9 December , 2005 Tja jag är på jakt efter ett bra program och har funderingar på PO, men känns lite dumt att skaffa PO1 när PO2 är på g, något release datum planerat? /T Snabbast svvar får du nog om du PM:ar Fredrik. Är själv med och testar PO2 Men jag kan tyvärr inte svara på frågor om den så länge den är i beta, utan det lämnar jag över till Fredrik Citera
Recommended Posts