Gå till innehåll

Har B2B blivit tuffare, dags att byta sajt?


Juzam

Recommended Posts

  • Svars 75
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag håller med. Tightat till sig som fan generellt och när någon slaskpelle synar med hålstege och annat så sitter dom mot mig, men det vänder.

 

Känns som att alla microlimitare tror att dom är världsbäst men spelar bara tight och ganska passivt. Visst det funkar sålänge folk betalar av och gör misstag men dom tomtarna börjar ju rensas ut så nu börjar det bli så att det bara är mörkarna som åker emellan vissa tider på dygnet.

 

Pacific har ju fortfarande massor med fisk men där kan jag itne spela, man blir tiltad som fan på deras dåliga spel och lyckas alltid spela lika dåligt som dom i slutändan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha studerat mitt fina exceldokument och diverse anteckningar kan jag fastställa att fiskesäsongen dog ut natten mellan 1:a och 2:a november.

Eftersom jag till vardags är sportfiskare kände jag mig tvungen att under ett par dagar sätta mig in i fiskens situation (för att lättare kunna överlista den) varpå jag tappade 25% av rullen på två veckor. 15 November cashade jag ut från b2b och antar att de sista fiskarna försvann med mig 8-)

 

Nu i vinter kommer jag att pimpla lite då och då, men jag återkommer när isen bryter och fiskarna blir hungriga igen. :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tycker ni? Jag tycker definitivt det blivit tuffare, bara den senaste månaden. Spelet är bra mycket tightare, och folk betalar av inte lika ofta som förut med skit.

 

Vad säger ni som springer mellan sidorna? Var ska man lira nu om man ska lira NL 1/2?

 

* Mini RP - QoS *

 

Jag som idag gick tillbaka till B2B av precis motsatta skäl :) Har större framgång på B2B än på Prima och Party t.ex.

 

Tror att framgång på en viss sajt har mycket att göra med vilken typ av spelare du är. Jag spelar mycket bättre mot tufft motstånd och mot skandinaviska spelare (som jag har respekt för). I båda dessa fall är jag alltid helskärpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag som idag gick tillbaka till B2B av precis motsatta skäl :) Har större framgång på B2B än på Prima och Party t.ex.

 

Tror att framgång på en viss sajt har mycket att göra med vilken typ av spelare du är. Jag spelar mycket bättre mot tufft motstånd och mot skandinaviska spelare (som jag har respekt för). I båda dessa fall är jag alltid helskärpt.

 

Då är vi nog samma typ av spelare. Men jag tycker ärligt talat att spelet har varit lite lösare på b2b än t.ex prima under de tre-fyra senaste månaderna. Men det svänger ju rätt ofta så jag brukar se till att ha konton laddade på många nätverk och testa lyckan lite då och då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker mest det har med tiden på dygnet att göra, efter 22 byter spelet karaktär kraftigt på B2B, det har nog med att göra att alla nöjeslirare går till sängs för att förbereda sig inför en ny dag på jobbet.

 

Man kanske kan göra följande uppdelning på efter 22-spelarna i Norden:

 

1/ Poker som leverne (har rutinen)

2/ Studenter (har självförtroende)

3/ Arbetslösa (har motivationen)

 

:D Nä, usch vad dåligt det blev. Skyller på klockan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste hålla med om att det blivit mycket tuffare på B2B. Fram till sommaren var det min i särklass största inkomstkälla. Det var riktigt dåliga spelare ända upp till 2/4.

 

Nu verkar många ha lärt sig spela – tyvärr :D . Förmodligen har fiskarna halkat ner på de lägre borden sedan de införde fler limitar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...