pluntzky Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 24hpoker erbjuder nu 50% bonus max 150€ minst 100€ Man får €5 per 100 VIP Unibet gav ju €50 per 100 VIP vid sin senaste bonus. Trodde det var vanliga 10€ per 100, men nu ser man, inget för mig, det är för dåligt. Citera
AoZ Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Om man ska köra en reload på B2B så är det en bättre idé att använda Pokerihuones kod JOULUBONUS. Den ger iaf 10 Euro per 100 VIP, Maxbonus är 200 Euro. Sajten är inte bara för finnar då? Har du mer info om denna bonus (hur många %bonus?) Var har du hittat den? Citera
pluntzky Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Om man ska köra en reload på B2B så är det en bättre idé att använda Pokerihuones kod JOULUBONUS. Den ger iaf 10 Euro per 100 VIP, Maxbonus är 200 Euro. Sajten är inte bara för finnar då? Har du mer info om denna bonus (hur många %bonus?) Var har du hittat den? Är detta en sign-up kol el en reload? och när är den giltig? Citera
punkis Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Har pokerihuone signup också?? POKERI100 30% till 200 10€ / vip Rätt fattat eller?? inte så grym på finska nämligen Citera
LIF Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Om ni inte är grymma på Finska kan ni ju alltid välja engelska som språk på deras hemsida. Men de har en SignUpBonus som ger 200 Euro. (10 Euro per 100 VIP). Sen släppte de en reload idag, fick info via mail om den. Relaoden är giltig tills 31 December och den är på 50 % upp till 200 Euro i Bonus. Citera
Matteprof Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag grundade mitt uttalande på följande text från eurobets hemsida: "Spelarpoäng ackumuleras genom att spela pokerspel och –turneringar. Poäng delas ut med 0.07 poäng för varje $0.10 i avgift i en omgång. Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som bidragit till potten." Minst sagt luddigt skrivet om det nu är så att man får poäng utan att bidraga till potten. Du får inga poäng om du inte deltagit/bidragit till potten Då har vi väl klargjort det... Citera
MJ Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Blev klar med Unibets bonus igår och undrar nu eftersom jag inte spelar där så ofta: nu kan jag väl casha ut därifrån? (inga konstiga regler?). MartinsPoker: där har jag fått 200e i "cashier" och det ska väl gå att casha ut därifrån nu också? (körde reload bonusen). Citera
Lunibet Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag lirar på b2b sajten pokerihuone och håller på o clearar deras 200 first deposit bonus. Nu har dom även en reload på 50% max 200 €. Eftersom jag inte vill sätta in nya pengar tänkte jag skicka 400 € från mitt pokerihuone konto till ett av mina andra b2b konton på exempelvis bestpoker. Därifrån tar jag sedan ut dom till mitt neteller och sätter in dom igen på mit pokerihuone konto för att cleara reloaden. Funkar detta tror ni? Citera
Elvis Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Du får inga poäng om du inte deltagit/bidragit till potten Då har vi väl klargjort det... De måste ha skrivit fel/luddigt - det är en standard Pokerroomregler som gäller. Det räcker med att få kort för att få poäng. Samma som för Hollywoodpoker m.fl. skins. Citera
AoZ Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag lirar på b2b sajten pokerihuone och håller på o clearar deras 200 first deposit bonus. Nu har dom även en reload på 50% max 200 €. Eftersom jag inte vill sätta in nya pengar tänkte jag skicka 400 € från mitt pokerihuone konto till ett av mina andra b2b konton på exempelvis bestpoker. Därifrån tar jag sedan ut dom till mitt neteller och sätter in dom igen på mit pokerihuone konto för att cleara reloaden. Funkar detta tror ni? 200 first depositen är det 30% eller har dem en bättre bonuskod som du använt? (dela med dig isåfall) Angående din fråga så är det väl klart det fungerar. Du gör ju en ny insättning... Citera
Matteprof Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 De måste ha skrivit fel/luddigt - det är en standard Pokerroomregler som gäller. Det räcker med att få kort för att få poäng. Samma som för Hollywoodpoker m.fl. skins. Luddigt? Är det som du säger Elvis så formulerar man sig med Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som deltagit/tilldelats kort i handen. Citera
kydyl Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 De måste ha skrivit fel/luddigt - det är en standard Pokerroomregler som gäller. Det räcker med att få kort för att få poäng. Samma som för Hollywoodpoker m.fl. skins. Luddigt? Är det som du säger Elvis så formulerar man sig med Till exempel kommer en avgift på $3 att ge 2.1 poäng till alla spelare som deltagit/tilldelats kort i handen. På BW så hävdar de att man får poäng även om man inte bidragit, Även om de inte säger så. Dock känns det hela inte riktigt utrett än. Citera
Matteprof Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 På BW så hävdar de att man får poäng även om man inte bidragit, Även om de inte säger så. Dock känns det hela inte riktigt utrett än. Jag passade vidare en fråga i info tråden under Eurobetforumet. Citera
Lunibet Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag lirar på b2b sajten pokerihuone och håller på o clearar deras 200 first deposit bonus. Nu har dom även en reload på 50% max 200 €. Eftersom jag inte vill sätta in nya pengar tänkte jag skicka 400 € från mitt pokerihuone konto till ett av mina andra b2b konton på exempelvis bestpoker. Därifrån tar jag sedan ut dom till mitt neteller och sätter in dom igen på mit pokerihuone konto för att cleara reloaden. Funkar detta tror ni? 200 first depositen är det 30% eller har dem en bättre bonuskod som du använt? (dela med dig isåfall) Angående din fråga så är det väl klart det fungerar. Du gör ju en ny insättning... Det ska tydligen vara en reload bonus på 50%. Min källa till detta är bonuskods tråden. Tack för svaret Citera
Nesta_ Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Vilka bonusar är bäst att ta just nu? Jag har redan tagit bet365 och cryptos månadsbonusar. Jag e lite sugen på martinspoker, men har USD i mitt neteller konto och det blir rätt saftiga avgifter då. Citera
Hume Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Tänkte ta Bet365s signup-bonus men tänkte bara fråga först, det är väl så att man kan spela av den på 0.25/0.5 eller 0.5/1. På månadsbonusen för den här månaden står det ju att man måste spela på minst 1/2 men det gäller väl inte för signup-bonusen(?) (spelar bara FL) Citera
Genius Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Nesta: Saftiga utgífter är det ju inte, beror på hur man definerar saftig iofs. Har också USD i Neteller och kör nästan enbart på olika B2B sidor. Har inte ens märkt något av/tänkt på växlingsavgiften. Men självklart finns den där. Citera
Hakka Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Jag e lite sugen på martinspoker, men har USD i mitt neteller konto och det blir rätt saftiga avgifter då. Räknade på det när jag satte in 600€ för bonusen vart typ $17 i avgift om jag inte missminner mig. Jag gick efter dagskursen som jag hittade på http://www.di.se. Citera
Nesta_ Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Ja är inte det lite mkt eller det är värt att ta den ändå? Citera
baloobas Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Ja är inte det lite mkt eller det är värt att ta den ändå? 600€-$17 = ? Klart det är värt. Citera
AoZ Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 "Snubblade" över en till 24hpoker bonus: 100%, MAX 200€, 3000VIP. utbetalas 30 dagar efter deposit. KOD: "100%bonus" EDIT: glömde själva koden hihi... Citera
Fangface Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Frågan är ställd förut men jag "bumpar" upp den. Nån som vet vilket "sista datum" som gäller för Eurobet bonusen? Har lusläst deras sida men inte hittat nån info. Citera
jezaja Postad 22 November , 2005 Rapport Postad 22 November , 2005 Står om du tar upp cashiern o klicker på PP: XX För mig är den iaf giltig tom: 20/02/2006 00:00:00 Citera
megatron Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 får detta meddelande när jag mailar martins poker, både från sidan och manuellt =( "This is an automatically generated Delivery Status Notification Delivery to the following recipient failed permanently: support@martinspoker.com" Citera
LIF Postad 23 November , 2005 Rapport Postad 23 November , 2005 "Snubblade" över en till 24hpoker bonus: 100%, MAX 200€, 3000VIP. utbetalas 30 dagar efter deposit. KOD: "100%bonus" EDIT: glömde själva koden hihi... Var snubblade du över den nånstans? Citera
Recommended Posts