Gå till innehåll

Grebbestad European Poker Challenge mars 2006!

Recommended Posts

• Svars 361
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Hur tar man sig till Grebbestad enklast från Göteborg? Vilken buss gäller, eller kan man tåga?

Läs tidigare i tråden.

24h Poker kommer kanske att annordna gratis bussar från Göteborg om intresse finns...

Postad

BORTREST, igen 8-)

Från fre kl:21.oo (10/2) är jag bortrest fram till den 22:e feb.

Jag kommer under kvällen/natten köra iväg bekräftelser på resrvlistan, samt reservlistor på betalningar.

Under denna period jag är borta kommer inget att hända, har du fågor bör dessa ställas idag, eller på dagen imrogon på tel: 0730-569999

Jag jag kommer åter kommer jag gå igenom betalningar som har kommit in, de som inte har betalt kommer jag automatiskt att plocka bort från listan, och ersätta med reservlistan den 23:e. ;)

/Grebban

Postad
Finns det någon form av internetuppkoppling på hotellet?

Spelberoende? =)

Finns även Black Jack i rest. fre/lör :roll::lol:

Men på Grebbestads Vandrarhemmet då? Vi som skall bo på vandrarhemmet, kan det bli så att vi måste klara oss utan internet, spel och poker några timmar? Eller vet du om även Vandrarhemmet kan förse oss med denna för livet nödvändiga näringslösning?

Postad

Två satelliter till Grebbestad EPC på Sportingbet - Turneringen med en prispott på 1,2 miljoner SEK!

Vi kommer att spela om totalt 4 platser till Grebbestad European Poker Challenge.

Satellit 1. Buy-in $10+1

Fredag 17 februari 20:00 (svensk tid)

Satellit 2. Buy-in $10+1

Fredag 24 februari 20:00 (svensk tid)

Registrering är redan öppen! Spelform är Texas NL Freezeout.

I vardera satellit är priserna följande:

Placeringar 1 & 2 i satelliterna:

Får spela turneringen i Grebbestad på vår bekostnad. I priset ingår också två nätter inklusive frukost på Hotell Tanumstrand för två personer.

Plats 3-10 i satelliterna:

Vinner ett exklusivt pokerset+kortlek från Sportingbet Poker.

Sportingbets standardregler för turneringar gäller.

En spelare kan inte vinna mer än en plats till turneringen. Turneringen är endast öppen för spelare registrerade på den svenska hemsidan.

Lycka Till! ;)

Mvh Sportingbet Poker

:club::diamond::heart::spade:

För mer information om turneringen:

EPC-tråden här på PF.nu

EPC:s egen hemsida

Postad
ka me dame da? e nymfoman.. hehe.. lol[/qunå må du velge funky enten poker eller dame :club::club::club:
man må vel kunne få begge to? bare vent til vi skal til vegas du! hoho!! :heart::heart::heart::heart::heart: btw.. hakje trua på grebbis.. såg d va andre som hadde problem med betalinga..??
Postad
Ka du mein med vegas??? da blir det poker 72 timer i strekk og ingen damer!!! Grebbis har ikke helt kontroll
Har jo dama på fange da mens vi spille skjorta av svenskane.. hehe..

Ja, disse svenskene er jo ikke så jævla gode!!! :-)

Vi har hatt mere problemer med amerikanere!!!! ;-):club::club::heart::spade::twisted:

Postad

Jag kan inte hitta satelliten på Sportingbet den 17/2. Jag skulle verkligen vilja spela den men jag kan inte hitta den i tablån?

Är det någon som har tips på var den finns?

Tack på förhand,

Mikael