Hickmott Postad 2 November , 2004 Rapport Postad 2 November , 2004 Varsågod, här kan ni se en bild! http://xs2.xs.to/pics/04112/skinxxxw.jpg Tjusigt Kraxe //Hickmott Citera
Rollin Postad 2 November , 2004 Rapport Postad 2 November , 2004 Ja gillar den gröna skinnen, bra jobbat, ser skit sjysst ut! Sådär. Pust! Nu har jag också gjort ett eget skin. Fan vad krångligt det var när man skulle konvertera xppn.ks filen till exbas. Det enda jag inte fick med är fältet där det står vilken spelomgång det är, i ordningen. Skall fila lite på det. Fick även problemet med vita rutor i mitt skin. Kan vara någon bugg i originalpacken. Varsågod, här kan ni se en bild! http://xs2.xs.to/pics/04112/skinxxxw.jpg Hahahahahaha!! Citera
Filip Postad 3 November , 2004 Rapport Postad 3 November , 2004 Kan du inte kompilera in lite multimonitorsupport när du ändå håller på o meckar lfx? Citera
lfx Postad 3 November , 2004 Författare Rapport Postad 3 November , 2004 filip: njae, det är ju java som spökar i det fallet och det kan jag inte göra något åt.. tycker också det är störigt att jag inte kan använda båda mina skärmar Citera
Stefani0 Postad 23 November , 2004 Rapport Postad 23 November , 2004 Ifx, jag har inte fattat hur man får skinen att funka?? har laddat ner den och laggt i 24 mappen,,,men var ska man packa upp den och få de att funka? Citera
lfx Postad 23 November , 2004 Författare Rapport Postad 23 November , 2004 det ska bar avara att ladda ner och skriva över den gamla filen i 24h-mappen.. Citera
spammer1206 Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 * Seriöst alltså, det är 3:e spammet från er! En formell varning är utfärdad! - QoS * Citera
kydyl Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Öhh, du kan väl inte jämföra skins gjorda av en privatperson med en kommersiell sajt i pokernätverket som naturligtvis har ett annat utseende. Precis som tv3poker och unibets poker. Grejen med skinsen i den här tråden är ju att man manipulerar mjukvaran på egen risk för att få ett "custom" utseende på sin egna dator. EDIT: då inlägget jag svarade på blev raderat så verkar mitt svar antagligen konstigt men låter det stå kvar ändå av princip. Citera
Shakespear Postad 6 December , 2004 Rapport Postad 6 December , 2004 Det verkar som om quakeworld.nu inte längre fungerar. Kanske dax att lägga upp filerna på en annan server. Citera
lfx Postad 13 December , 2004 Författare Rapport Postad 13 December , 2004 den fungerar för mig, var nog bara ett tillfälligt problem Citera
jaqk Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Ha ha det här var den skönaste tråden på länge. Kan man styla om skinnen själv, jag hade ingen aning! Är det llite hederlig Javaprogrammering som krävs, eller ligger grejerna som bildfiler som man kan leka med i PaintShopPro e d? Citera
Papa Kubo Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Om du verkligen hade läst tråden hade du vetat svaret på din fråga. Citera
lfx Postad 16 December , 2004 Författare Rapport Postad 16 December , 2004 ingen java-programmering, läs igenom tråden så har jag gjort en liten guide om hur du gör för att hitta bilderna och vilken bilder som är vad.. Citera
Papa Kubo Postad 16 December , 2004 Rapport Postad 16 December , 2004 Oj sorry! Den var så lång... Desto mer njutning. Citera
babyface10 Postad 22 December , 2004 Rapport Postad 22 December , 2004 bån som får 24h att fungera på två skärmar? 24h fönstret funkar inte alls på skärmen jag anslutit, nån med samma problem som fixat det? Citera
lfx Postad 28 December , 2004 Författare Rapport Postad 28 December , 2004 babyface: det har med java virtual machine att göra och jag tror inte det går att fixa utan att ändra i programkoden Citera
Papa Kubo Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 24h ska släppa en ny klient snart (inom en månad har det sagts). Vem vet, den kanske fungerar för flera skärmar? Citera
jezaja Postad 28 December , 2004 Rapport Postad 28 December , 2004 Här är iaf hur man får javakod att fungera på flera skärmar: http://forum.java.sun.com/thread.jspa?threadID=549350&tstart=165 Drar iväg den till sostlind o ser om han har något att säga om saken Citera
Holmees Postad 30 December , 2004 Rapport Postad 30 December , 2004 kan någon berätta för mig hur man gör? för att få in den gröna skinen jag vill också men jag kan inget om datorer Citera
lfx Postad 30 December , 2004 Författare Rapport Postad 30 December , 2004 du laddar ner filerna från sida 1 och lägger in dom i din 24hpoker-mapp som ligger där du installerat den (under c:\program\ vanligtvis, kan ocksåp vara gömd under c:\program\b2bpoker\ beroende på när du installerade programmet) sedan flyttar du de två nedladdade filerna till mappen och skriver över de befintliga. observera att färgerna inte är fixade efter senaste patchen, så knapparna i lobbyn och tournament arean kommer vara röd, bordet ser dock ut som vanligt och det är ju det viktigaste Citera
Holmees Postad 30 December , 2004 Rapport Postad 30 December , 2004 har gjort allt detta när jag sedan trycker på ikonen så laddar den ner ny software och allt är som vanligt Citera
lfx Postad 30 December , 2004 Författare Rapport Postad 30 December , 2004 hm, det var skumt, ska kolla upp Citera
PREVARANT Postad 5 Januari , 2005 Rapport Postad 5 Januari , 2005 24h ska släppa ny klient NÄR? och äe det spickat? Citera
f03mh Postad 7 Januari , 2005 Rapport Postad 7 Januari , 2005 har gjort allt detta när jag sedan trycker på ikonen så laddar den ner ny software och allt är som vanligt Samma här. hm, det var skumt, ska kolla upp Några nyheter? Rött är inte favoritfärgen... i pokerrum alltså. Citera
Recommended Posts