Gå till innehåll

Vad ska jag spela för bygga med min freeroll vinst?


spyse

Recommended Posts

för att du på allvar tror att någon bryr sig om att du har vunnit en freeroll och spelat ihop 8 dollar som du så hoppfullt hoppas grinda upp till 37 innan sportlovet. mitt tipps är att be supporten att frysa ditt konto några år tills du har lite mer hår på nacken och vågar ta klivet till nl 0,002 0,004 och känna på dom riktigt hårda swingsen.

 

HAR HAN SAGT ATT NÅGON BRYR SIG, HAR HAN BETT DIG BETE DIG SOM ETT SVIN?

 

och snälla snälla snälla be någon att lära dig hur man beter sig

 

 

Vad är problemet med folk som inte kan ta människor på allvar? Visa lite respekt ASAP pls.

 

:evil::evil::evil::evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

för att du på allvar tror att någon bryr sig om att du har vunnit en freeroll och spelat ihop 8 dollar som du så hoppfullt hoppas grinda upp till 37 innan sportlovet. mitt tipps är att be supporten att frysa ditt konto några år tills du har lite mer hår på nacken och vågar ta klivet till nl 0,002 0,004 och känna på dom riktigt hårda swingsen.

 

LOL *asgarv* humor!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Vad är problemet med folk som inte kan ta människor på allvar? Visa lite respekt ASAP pls.

 

:evil::evil::evil::evil::evil:

 

HUR kan man ta någon på allvar som startar en sådan här tråd LOL åt dig flibben

 

Hmm, Du får gärna berätta hur Du tänkte här magzter...

 

Berätta hellre hur du som tar detta på allvar tänker ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Vad är problemet med folk som inte kan ta människor på allvar? Visa lite respekt ASAP pls.

 

:evil::evil::evil::evil::evil:

 

HUR kan man ta någon på allvar som startar en sådan här tråd LOL åt dig flibben

 

Hmm, Du får gärna berätta hur Du tänkte här magzter...

 

Berätta hellre hur du som tar detta på allvar tänker ?

 

Jag har inte sagt att jag tar det på allvar, har inte svarat trådskaparen, ej heller deltagit i någon diskussion. Det jag däremot undrar över och så att säga mer "tar på allvar" är varför vissa, som Du, måste vara dryga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser dom här pengarna som en bonus som det vore kul att bygga BR med eftersom dom var gratis och att ta ut dom känns rätt onödigt då det inte är någon större mängd pengar.

 

Har råd å råd att sätta in pengar har jag väl men känns onödigt då jag har ordentligt med pengar på andra ställen. Vill helt enkelt göra det bästa möjliga av dom här bonus pengarna.

 

Du ska inte se dessa pengar som nån sub-BR...det totala beloppet du har insatt på de olika sajterna är din BR.

 

/schenker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag gjorde en likande grej på en annan klient. Jag vann $1 på en freroll! Började grinda på micro-micro-FL och kom väl upp i ca $5 efter mycket tragglande. Jag har mycket mer pengar på andra klienter men såg väl det där microbordet som något jag kunde pyssla med medan jag väntade på bra kort på de övriga borden. Självfallet ingick pengarna i samma rulle som alla andra pengar. Efter ett tag var jag dock ganska less på de superlåga nivåerna och gick upp lite för fort i insatser. Förlorade ALLT! ;/

Om du orkar är det väl bäst att hålla sig till låga nivåer men jag lovar att det kommer att kännas meningslöst. Särskilt de gånger som du vinner eller förlorar enskilda potter på andra bord som är 5-10ggr större än hela ditt "kapital" på microstället...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...