Gå till innehåll

Samla ihop ett gäng och dra till Thailand?


totti

Recommended Posts

  • Svars 245
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jag hänger oxå på men inte faan e jag bra på poker ;) jag tar hand om damerna ist och filmar och grejer senn kan ni poker gudar köpa filmerna av mig så jag har råd att stanna lite längre

 

Du ser det inte som en övermäktig uppgift att fixa tjejerna i Thailand då? De lär ju vara svårjobbade och hålla på sig efter vad man har hört...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag hänger oxå på men inte faan e jag bra på poker ;) jag tar hand om damerna ist och filmar och grejer senn kan ni poker gudar köpa filmerna av mig så jag har råd att stanna lite längre

 

Du ser det inte som en övermäktig uppgift att fixa tjejerna i Thailand då? De lär ju vara svårjobbade och hålla på sig efter vad man har hört...

 

Haha, klockren=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena

Bokade biljetter idag till bangkok den 31Jan till mig och en polare.

Undrar baa hur man kan vara så dum att man betalar 600$ för en svit med

uppkoppling och det inte funkar. 600$ kunde du köpt alla platser på ett internetkcafe i ett bra tag och samtidigt haft en massage. Måste gå sjukt bra med pokern om du levde så där nere.Eller det kanske är brossan som payade=)

 

Pm mig om ni är där nere då eller kommer ner i krokarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg någon skrev om att man inte kände varandra innan och det inte var säkert att man trivdes. Jag har själv gjort säsonger i alperna, första året hitta jag och min kompis någon på internet som vi bodde med, och dom flesta där nere bodde med folk dom hittat på internet och aldrig träffat. Detta året så bodde våra kompisar som vi lärde känna där nere 8 pers på 40 kvm och ingen av dem kände varandra innan. Så jävla komplicerat e det faktiskt inte. Funderar själv oxå på att dra till thailand, får se när det blir av bara. Har ingen att åka med för tillfället, skulle ingen kompis bli ledig så han kan åka med e jag på. Ska vaccinera mig och skit nu strax så jag e redo iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg någon skrev om att man inte kände varandra innan och det inte var säkert att man trivdes. Jag har själv gjort säsonger i alperna, första året hitta jag och min kompis någon på internet som vi bodde med, och dom flesta där nere bodde med folk dom hittat på internet och aldrig träffat. Detta året så bodde våra kompisar som vi lärde känna där nere 8 pers på 40 kvm och ingen av dem kände varandra innan. Så jävla komplicerat e det faktiskt inte. Funderar själv oxå på att dra till thailand, får se när det blir av bara. Har ingen att åka med för tillfället, skulle ingen kompis bli ledig så han kan åka med e jag på. Ska vaccinera mig och skit nu strax så jag e redo iaf.

 

Tror det var mig du menade :D

Klart att det oftast flyter på utan större problem. Själv har jag bott i spanien, norge och nu new york i kollektiv.. Träffade några på internet som jag bodde med i norge och det var inte speciellt kul, sov i lägenheten annars höll jag mig borta så mycket som möjligt. Och jag är ingen svår människa att bo med! Allt jag menade var att allt inte är guld och gröna skogar.. Men jag tror säkert att dom som sticker kommer ha grymt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppkopplingen bor fungera bra i Bangkok, Phuket, Krabi, Chiang Mai osv dvs de flesta stallen pa fastlandet (och Phuket). Pa oarna Samui, Koh Pagnan, Phi Phi, Koh Tao osv ar uppkopplingen oftast dalig sa rakna inte med atta timmar grind sessioner utan problem pa dessa stallen.

 

Poker ar dessutom olagligt har sa valj ett Internet Kafe' med nagra mysiga skumma horn dar man kan gomma sig.

 

Det har regnat sjukt mycket i sodra Thailand fram tills nu. Alla ni som drar i Januari kommer ha det grymt bra!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tjena allihopa

som sagt, jag befinner mig utomlands just nu o kommer hem till sommarn. Sen innan det blir kallt igen så kommer jag antagligen dra till thailand, hoppas vi kan bli några stycken. Nått som e mkt viktigt är att vi kan på nått sätt hitta nån garanti för en superb uppkoppling, annars blir det fiasko enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

har sagts här att det olagligt med poker (med nätpoker också antar jag) i thailand. jag undrar om nån vet straffet för sånt, om man skulle bli upptäckt vill säga. inte för att det verkar så svårt att dölja det men det är ändå intressant att veta hur allvarligt de tar på sådana här olagligheter. eller går det kanske att muta ur sig ? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har sagts här att det olagligt med poker (med nätpoker också antar jag) i thailand. jag undrar om nån vet straffet för sånt, om man skulle bli upptäckt vill säga. inte för att det verkar så svårt att dölja det men det är ändå intressant att veta hur allvarligt de tar på sådana här olagligheter. eller går det kanske att muta ur sig ? :P

 

Tja, man kan ju köpa sig fri från mord i Thailand. Inte helt omöjligt att det går att muta sig ur en olaga spelhistoria.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har sagts här att det olagligt med poker (med nätpoker också antar jag) i thailand. jag undrar om nån vet straffet för sånt, om man skulle bli upptäckt vill säga. inte för att det verkar så svårt att dölja det men det är ändå intressant att veta hur allvarligt de tar på sådana här olagligheter. eller går det kanske att muta ur sig ? :P

 

det är inte olagligt. det som är olagligt är att arrangera gambling eller lotteri. att utöva det i andra länder från thailand är dock inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan, vilken najs idé. Jag skulle hemskt gärna vara på men har stora betänkligheter för hur det skulle gå när man inte känner varandra från början och det så småningom med all säkerhet framkommer att inte alla är lika intresserade av att bidra till hyra osv, samt förmodligen inte är lika skillade på poker som de gärna gjort sken av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tanken var väl att man redan hade en rulle så man klara sig i typ ett halvår lätt, det eju trots allt ganska billigt att leva gott där. Sen skulle i alla fall jag lira på som vanligt, utan risk att gula, in ett par tusen i månan. Befinner mig som sagt utomlands ett tag nu men kommer antagligen åka innan nästa vinter. Och att man träffas ett antal ggr innan e nog en bra idé, så inte en hängmattapåbeachen kille hamnar bland 5 horköparsnubbar....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte läst alla inlägg men jag e inne på samma linje. Funderar på att luffa runt med laptopen å spela på w-lan-fik etc...(Har hittat en sjysst sajt med lite goa wlan-spots: http://www.boingo.com).

 

Vore härligt att ge sig ut på ett härligt vikingacrusade med lite kul folk :) Har levt på poker i ett år nu å har tillräckligt med rulle för att klara rejäl torka eller svingar i kassan...Någon som känner sig lockad?

 

/En gammal räv som tröttnat på svensk vinter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...