Macroman Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Brudar, sprit, poker, vadå kan man ha andra intressen också? Eventuellt Ladyboys tydligen... Citera
Zalon Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Är det någon som vart därnere och testat hur det är att semestra och spela poker? Hur får man tag på ett najs hus, söker man via nätet eller fixar man det när man kommer ner? Citera
AndreasA Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Man kan söka på nätet efter hus i tex phuket. Finns att få från runt 3-4k/månad om man tar säg 6månader. Tillkommer el o vatten o bredband. Man får dock räkna med att bo lite off. Vill man bo i pattong eller karon/kata så kommer priset att gå upp en del. Det gäller dock att vara ute i god tid för att hitta bra hus över vinterhalvåret. Citera
chapman Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Brudar (har man en annan läggning så finns det gott om ladyboys)Sprit Beachen Ok. Fyra gemensamma intresse då Brudar, sprit, poker, vadå kan man ha andra intressen också? öl och biljard - använd lita fantasi för faan Citera
theraven Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Hur var det med tsnuamin senast var det bara västkusten av phuket som blev påverkad eller var det hela ön? Det var bara på västkusten. En tsunami kommer aldrig någonsin kunna skada östkusten. Dock är det västkusten du vill bo på men det är ingen fara. Vågen orsakade bara skador precis närmast stranden. Som värst var det i norr. På Patong kunde man se spår av förödelsen ett par hundra meter upp på huvudgatan. Längre söderut syntes inte särskilt mycket alls. 10 mil norrut i Khao Laok var det värre. varför vill man bo på västkusten? chalong-området i sydost ser inte helt fel ut, dessutom närmre till phuket town. Citera
Donner Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Hur var det med tsnuamin senast var det bara västkusten av phuket som blev påverkad eller var det hela ön? Det var bara på västkusten. En tsunami kommer aldrig någonsin kunna skada östkusten. Dock är det västkusten du vill bo på men det är ingen fara. Vågen orsakade bara skador precis närmast stranden. Som värst var det i norr. På Patong kunde man se spår av förödelsen ett par hundra meter upp på huvudgatan. Längre söderut syntes inte särskilt mycket alls. 10 mil norrut i Khao Laok var det värre. varför vill man bo på västkusten? chalong-området i sydost ser inte helt fel ut, dessutom närmre till phuket town. Beror på vad man är ute efter. Det är mest drag på västkusten, men vill man inte trängas i barer med dyngfulla engelsmän och feta tyskar så bör man nog undvika västkusten. Citera
flibben Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 1. Poker 2. Brudar/Ladyboys 3. Beachen 4. Öl 5. Biljard och sen så toppar jag med att lägga till 6. Fotboll så har man nog 6 mycket troliga gemensamma intressen, någon som kan smyga in någon mer "självklar?" Citera
link85 Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 dom 6 underbara sakerna=) 7 se på film=) Citera
frescha Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Skulle väl vara i stort sett all sorts bollsport isåfall, annars en mycket bra lista. Citera
LAB Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 1. Poker2. Brudar/Ladyboys 3. Beachen 4. Öl 5. Biljard och sen så toppar jag med att lägga till 6. Fotboll så har man nog 6 mycket troliga gemensamma intressen, någon som kan smyga in någon mer "självklar?" Blue Marlin fiske Citera
theraven Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 om man nu skulle vilja ta med en stationär dator, hur gör man då med sådant bagage? sätta fedex på det eller kan man ta det som vanligt bagage? Citera
link85 Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 det är lätare att ha en laptop med sig. fan vad kul om det blir av Citera
flibben Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Trådskaparen kommer att åka utomlands för att jobba utomlands fram tills nästa vinter. Citera
link85 Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 jasså men när åker man ner då? å hur många är med på d? Citera
theraven Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 jag såg villan som nån länkade till innan, verkar vara hur billigt som helst. men ingår vatten, el, internet o dylikt i hyran? kostar det extra och isåfall hur mkt? Citera
SprayedWade Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Vi är 2 st som drar den 2 januari om det är någon som vill dela hus med oss så Pm mig isåfall. Citera
theraven Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Vi är 2 st som drar den 2 januari om det är någon som vill dela hus med oss så Pm mig isåfall. Kan inte åka då men är intresserad av att höra hur ni gjort med hus, hyra o sånt. finnes bra internet? Citera
Macaronis Postad 2 December , 2005 Rapport Postad 2 December , 2005 Jag tänker åka, men lutar åt att det blir efter den svenska sommaren. Ge gärna tips om riktigt lyxiga hus eller hotell alternativ. En förutsättning för att åka är att uppkopplingen är stabil! Citera
yoyo Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Bangkok är en underbar stad kan tyckas kass första gången man är där men blir bara bättre för var gång jag är där nu Citera
Recommended Posts