Hasselby Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 kommer bli extra trist för den som hamnar på den "utsatta platsen" på finalbordet. Citera
Skanke Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 om det blir som det ska med sex på varje är det ingen fara men nu suger det Citera
HeyJohan Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Viktig info: Vi kommer att betala tillbaka buy-in till alla som är med istället för att bryta turneringen. Så turneringen fortsätter som planerat, men med skillnaden att det blir som en freeroll istället. Alla spelare har sin buyin tillbaka på sitt konto senast i morgon. Och ge sjutton i mina blinds bara för att jag sitter längst till höger Mvh Johan Citera
Sinkin Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Viktig info: Vi kommer att betala tillbaka buy-in till alla som är med istället för att bryta turneringen. Så turneringen fortsätter som planerat, men med skillnaden att det blir som en freeroll istället. Alla spelare har sin buyin tillbaka på sitt konto senast i morgon. Och ge sjutton i mina blinds bara för att jag sitter längst till höger Mvh Johan Toppen, då gör det inte så mycket att jag ligger sist Citera
erik87 Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jag ser inte mitt kort till höger och kan således itne byta det... Men det här är så kul att jag vill fortsätta ändå Citera
erik87 Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Wieee.... free roll Hur blir det med pspn, finns den kvar? Citera
parre Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Ett tips till nästa gång kan vara att spel som 2-7TD ej är gjorda för att spelas fullbord utan bör liras 6-max Sedan är ju själva buggen jävligt sjuk. Citera
Skanke Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Viktig info: Vi kommer att betala tillbaka buy-in till alla som är med istället för att bryta turneringen. Så turneringen fortsätter som planerat, men med skillnaden att det blir som en freeroll istället. Alla spelare har sin buyin tillbaka på sitt konto senast i morgon. Och ge sjutton i mina blinds bara för att jag sitter längst till höger Mvh Johan Vinner jag fortfarande en PSP baby... Citera
Boffo Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Trevligt med gratisturnering! nu ska jag bara försöka komma ihåg vad vad Daniel N sa om det här spelet i super system 2 också... Citera
giFF Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Viktig info: Vi kommer att betala tillbaka buy-in till alla som är med istället för att bryta turneringen. Så turneringen fortsätter som planerat, men med skillnaden att det blir som en freeroll istället. Alla spelare har sin buyin tillbaka på sitt konto senast i morgon. Och ge sjutton i mina blinds bara för att jag sitter längst till höger Mvh Johan Mm. Jag trodde jag hade bra när det var visat 6 högt så sitter jag å höjer med flush, sedan får jag 6 högt visat igen, då har jag en trea dold och har en stege. Så blir jag på tilt och får visat triss i tvåor och synar ner. Man vet ju aldrig. Bra att pengarna kommer.. Men ettan får väl inget PSP fortfarande? Citera
HeyJohan Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 PSP:n finns så klart kvar Citera
Nojel Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Stor skrytfaktor när man vinner trots att man suttit på platsen gud glömt. Citera
Skanke Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Ett tips till nästa gång kan vara att spel som 2-7TD ej är gjorda för att spelas fullbord utan bör liras 6-max Sedan är ju själva buggen jävligt sjuk. Det måste ju buggat som fan då det i vanliga fall är sexplatsers i turneringarna med 27TD... Citera
erik87 Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Va 17, i 5CD tourneyn fick jag ju inga vettiga kort, här drar jag upp triss och tvåpar på löpande band.. Citera
schenker Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Haha, i första handen limpar en spelare med och byter...fem kort Några händer senare gör samma spelare en Raise och byter...två kort! /schenker Citera
GiLLo Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 haha, jag älskar det här spelet! fixar de sämsta händerna ^^^ Citera
giFF Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jag är så jäkla trött, whina mycket i chatten. Men jag är stolt att jag efter 45 minuters spelande åkte ut först uttav alla! Citera
moody Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Jaha, ute som nr 71, detta var det värdelösaste. Citera
Skanke Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Fantstiskt vad folk jagar och lyckas köpa till sig mirakel.... Citera
cyanid Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 hehe här sitter man med en kass starthand på BB och tvingas byta 3 kort när svågern som sitter på SB försöker sno... självklart klonkar man in nöten på 3ebytet och tar en del chips av honom Citera
Skanke Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Haha, i första handen limpar en spelare med och byter...fem kort Några händer senare gör samma spelare en Raise och byter...två kort! /schenker Du jagar rätt friskt själv oxå.... Citera
schenker Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Haha, i första handen limpar en spelare med och byter...fem kort Några händer senare gör samma spelare en Raise och byter...två kort! /schenker Du jagar rätt friskt själv oxå.... Nu, efter att jag uppmärksammade att det blev en freeroll, så spelar jag ju lite lösare Citera
Loveless Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 Trevligt spel det här, om det inte vore för att man alltid slutar med andra handen. Jaja, var ju gratis. Citera
erik87 Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 7125 chips i paus, nu ska jag klonka hem det här Citera
GiLLo Postad 13 November , 2005 Rapport Postad 13 November , 2005 7125 chips i paus, nu ska jag klonka hem det här lolglhfomg. : ] playstationet är MITT. BARA MITT! Citera
Recommended Posts