Gå till innehåll

Operation: Rädda idol-Jens!


heltok

Recommended Posts

  • Svars 122
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är lite intressant det här. Tydligen fanns artikel ute på Tv4 innan de redovisat resultatet i TV, och enligt vissa tom innan de stängt telefonslussen. Men eftersom Tv4 inte kommer släppa ut några röstningssiffror(förmodar jag) så är det omöjligt att veta om någon fifflat med siffrorna, om BMG tokröstat eller om det bara är så att internetrebellerna inte var tillräckligt många. Dock hade det varit intressant att veta exakta antalet röster på varje kandidat =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA... alla som satsat stora pengar i och med denna röstkupp är idioter. Ni fick vad ni förtjänade :lol:

 

Förlåt... jag är bara allergiskt mot sandlådenivån man stöter på i många forum ute på nätet, och pokerforum.nu verkar tyvärr inte vara mer förskonat från detta än något annat forum, vilket faktiskt förvånar mig :?

 

Må bäste man/kvinna vinna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA... alla som satsat stora pengar i och med denna röstkupp är idioter. Ni fick vad ni förtjänade :lol:

Förlåt... jag är bara allergiskt mot sandlådenivån man stöter på i många forum ute på nätet

:roll:

 

 

Ber om ursäkt för att jag gjorde det svårt att se ironin i mitt annars ärliga uttalande

 

;)

 

och nej jag hade bara kaffepengar på djens..

Jag tycker personligen inte att det finns utrymme för att göra sig pengar på andras "misery" som i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...