drc Postad 21 November , 2012 Författare Rapport Postad 21 November , 2012 UPDATE: - Femma i fixed SM på stars - konstiga sår på ballen - Har runkfanatasier om den ganska fula något äldre kvinnliga läkare som tittat på min såriga balle. - fetare än nånsin - fortfarande törstig - har något slags förhållande - äldre - läser fifty shades of Grey utan att riktigt förstå varför jag gör det - har jobbet kvar - mitt liv är ganska menlöst. Tom så menlöst att konstiga sår på ballen ger tillvaron lite mening. Så jag får vara glad över det lilla Tjing Citera
callen Postad 23 November , 2012 Rapport Postad 23 November , 2012 Stort spel, grattis! Någon hand history att berätta från fixed-SM eller urologen? Citera
drc Postad 27 Januari , 2013 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2013 En boxare är inget utan en högerkrok. En alkis är inget utan sin sup. En hora måste ha dase för att få in lite deg. Ett liv är ingenting utan kärlek. Vad vore ljudet om vi inte hade nån hörsel ? Vadan detta filosofiska dravel ? Ja, fan vet jag. Hur mycket vi än tänker och jobbar med livet så kommer vi ändå tillbaka till detta på något sätt. Allt har en mening och vi har svårt att se vår egen mening i det här livet där vi har sällan en glasklar identitet. En boxare och en hora har en tydligare identitet men förmodligen inte något som de känner att det var vad de ville när de var små. Identiten i själv är inte målet utan snarare vad vi är här för att göra. Helt plötsligt blir varje människa unik. Det finns horor som tycker det är värt det hur fruktansvärt man än kan tycka om det, det finns boxare som vill boxa, det finns datatekniker som vill sitta framför datorn, det finns bögar som vill böga, det finns ankrare som vill ankra, det finns fiskare som vill fiska. Men vi andra då som är lost ? Vi hjälper gärna de övriga som är vilse men vi själva kommer alltid vara vilse . Det är vår lott. Det är vårt liv. 1 Citera
callen Postad 28 September , 2018 Rapport Postad 28 September , 2018 Fem år har gått sedan sista uppdateringen i den här dagboken. Vad har du haft för dig under åren? Hur går det med uppdubblingarna? När ska vi åka till Halkidiki igen? 2 Citera
drc Postad 9 Maj , 2023 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2023 Men det finns historier både pokerrelaterade och annat anusk som går att presentera 1 Citera
drc Postad Lördag kl 23:35 Författare Rapport Postad Lördag kl 23:35 Häromdagen såg jag 2026 framför mig - att nu jävlar är det slut på dekadensen - pokervinsterna och halvfjärslivet. Det är slut att vara kär i sig själv när det finns andra, eller? Blir en resa till Polen för att träffa fru å se Sverige ta sig till VM via Rumänien såklart på svensexa. KTs är nya AA Citera
drc Postad Söndag kl 00:52 Författare Rapport Postad Söndag kl 00:52 Den 2010-04-29 kl 10:33, säger drc : Vodka och juice är frukostnöten Se en fotbollsmatch på Löten (lokal ungdomsarena) Gå på några jävla möten Leta efter unkna sköten Nu så är det slut med det REHAB REHAB REHAB Dra en lina på balkongen Rensa konkelbär med tången Feta sexlingen på Lången Bruden glider ner för stången Men det är ett minne blott REHAB REHAB REHAB Ha kebab i hela sängen Bli förhörd igen av bängen Vara bäst i runkarsvängen i tårtan e man marängen Det var då - nu är nu REHAB REHAB REHAB Försten dit men sisten hem kör vi krita på Palerm ? (lokalt stamhak) en brud i soffan men VEM ? skavsår på min lilla lem Assa Brassa Mandelmassa REHAB REHAB REHAB Man vill dö och man vill leva Man vill gifta sig med eva men inte röra bara se va floata floppen sedan veva spriten ger och spriten tar REHAB REHAB REHAB Som liten ville jag bli känd värsta cashen hårt brunbränd Haka på varenda trend spela visor med Bengt Sändh Livet tog en annan fil REHAB REHAB REHAB När jag kommer ut från dig ska jag logga in på Spray Klicka på avdelning gay Satsa på nån rysk Andrej För du kan få mig till nån annan REHAB REHAB REHAB Till sist så vill jag säga er som bor i vårt glädjekvarter bli aldrig någon trött kamrer Vakna upp och sup dig ner För vi får ju andra chansen REHAB REHAB REHAB Ändå hyfsad srark text innan AI 2 Citera
soldado9 Postad Söndag kl 02:00 Rapport Postad Söndag kl 02:00 Den 2004-09-23 kl 12:45, säger drc : OBS ! Detta är väldigt Off Topic. Ni som inte gillar hur forumet blir besudlat av oseriöst klotter skall veta att detta är skrivet helt utan ironi och att jag är en väldigt ensam människa med för mycket tid att spendera. Under en månads tid ska jag grinda de lokala krogarna för att åtminstonde försöka dubbla förra månadens skörd på hela 0 "one night stands". Jag ska börja att försöka hålla mig till 3-6 Fixed antal Öl men är beredd att både minska och/eller gå över till No Limit om det börjar utan lyckat resultat. Jag vet att table selection är väldigt viktigt men jag ska börja med att försöka gå till de mer fashionabla ställen först för att sedan gå över till de lite mer obskyra ställena. Jag kommer inte att ha några krav på det jag eventuellt kan släpa med mig hem men föredrar självklart en 20-årig blomsteraffärsassistent framför en 57-årig potatisodlarinna. Några regler: 1. Jag får inte betala för det på annat sätt än att bjuda på drinkar hela kvällen. 2. Jag får ljuga hur mycket om mig själv som bara är möjligt (hur skulle jag annars kunna få hem någon?). 3. Det får bara vara kvinnor men om en transvestit verkligen lyckas lura mig så räknas det också. 4. Jag får inte använda en kompis som partner för att spela ut honom mot mig för att själv hamna i bättre dager - det kallas för kollusion även i krogvärlden. 5. Motparten får vara hur full som helst men måste vara vid medvetande under själva akten för att det ska räknas. Min bankrulle består av ett sargat självförtroende, ett mediokert utseende, dålig humor och en allmänt halvtaskig attityd till livet. Önska mig lycka till. * Rubrikpill - QoS * Legendarisk! Trist man missade utelivet 2004 1 Citera
Recommended Posts