Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 51
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Decembers erbjudande presenteras ikväll 21.30 Smile

Bara 50 minuter sen nu =)

Man kan ju inte pricka allt eller, han har säkert ställt om klockan till vintertid en extra gång el nått..

Postad

Trodde jag skulle varit klar med turneringen vid det här laget (PF.nu online), men tydligen har jag varit snäll idag för korten har varit med mig. Nu ligger erbjudandena dock uppe.

Trevlig kväll!

Mvh Johan

Postad

Sluta gnäll.

Reloaden kommer när den kommer.

Det känns som om folk kommer bli besvikna när det visar sig att reloaden "bara" är på typ 100€, vilket är sjukt.

Denna tråd och "månadens erbjudande" tråden innehåller de mest snikna inläggen...

Postad
Sluta gnälla folk och var glada för det ni får!

Sant! Kan bli lite tråkigt i längden.

Dock så är det ganska tråkigt att det tagit 13 dagar sen dem gick ut här på forumet och sa att det skulle komma bonus. Leveranstiden blir på tok för lång, bättre att inte lova nått alls i så fall. :(

Postad
Sluta gnälla folk och var glada för det ni får!

Sant! Kan bli lite tråkigt i längden.

Dock så är det ganska tråkigt att det tagit 13 dagar sen dem gick ut här på forumet och sa att det skulle komma bonus. Leveranstiden blir på tok för lång, bättre att inte lova nått alls i så fall. :(

Håller till fullo med, antigen går man ut med att man ska ha en reloadbonus och leverar eller så väntar man och går ut med att man ska ha en och sedan leverar. Blir jälvigt segt att vänta ihjäl sig.

Postad

Det var väll snarare att folk började klaga och fråga om det skulle bli någon, och en så snäll person som Heyjohan har skrivit hela tiden "Det kommer, men det kommer dröja"

Även

Vi har väntat på klartecken från 24h

Varför kan inte folk bara vänta?