Gå till innehåll

Heypoker laggar!


lagerhult

Recommended Posts

  • Svars 83
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

var laggar det så mkt lr är det bara tillfälligt.

har svårt att tro att det skulle vara min dator lr internet det är fel på då allt annat funkar och andra pokersidor :shock:

 

Jag upplever det väldigt ofta också.

Har man check förklickat kan det ta 5-6 sekunder innan det checkas.

Verkar dock som att det oftas är bara jag som har problemet, trots att jag inte har någotsomhelst problem med min uppkoppling mot andra siter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Sant. Det är inte helt svårt att visa förståelse för en helt nyutvecklad programvara vilket inte är vad vi dras med. Får hoppas att de sista buggarna är borta inom ett par veckor så att farten kan skruvas upp lite.

 

Är det en pik till användarna att dom inte klagar tillräckligt på Expekt o tain men klagar för mkt på den äldsta pokerprogramvaran på nätet som fortf inte fungerar?

 

Dom har haft stora problem i cirka ett år nu och det är ju inte direkt så att spelarantalet har ökat med 10 multiplar under den tiden heller så växtverk är det ju inte.

 

B2B behöver ta in ordentligt med konsulter som fixar soppan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fattar inte att de inte prioriterar upp detta?!?!

Är ny kund och har redan haft stora problem att logga in och lira - ett flertal gånger. Man tröttnar ju för mindre.

Just nu är det lättare att uppskatta Kicki Danielsson än att logga in...

 

Det verkar som om bonusar och fräcka prylar prioriteras mer för att få in nya kunder än att ta hand om de som redan är kunder. Uselt!

 

Verkligen trist när det annars är mycket bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...