therussian Postad 23 December , 2005 Rapport Postad 23 December , 2005 Jag är jävligt trött på att betala rake till ett nätverk där det är fullkomligt ospelbart gång efter annan. Med tanke på hur snabbt och smidigt problemen med servrerna hanterats kan man inte tro annat än att B2B verkligen satt sina bästa gubbar på det och lagt ner alla nödvändiga resurser för att lösa det. Citera
unis Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 ja det här med lagget måste åtgärdas. det inträffar ju dagligen oavsett spelar antal. någon fisk äre som ligger klämd nånstans Citera
cassano Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Idag är det helt omöjligt att spela på B2B, tyvärr. Man kan spela 5-6 händer normalt sen får man vänta 5 min innan nästa hand börjar Citera
allt Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Den senaste veckan har det varit värre än vanligt. Går knappt att spela nu. Tycker det är riktigt, riktigt dåligt av B2B snubbarna (inte HeyJohan alltså, han har säkert varit på dom om det här ett antal gånger kan jag tänka mig). Dom måste ju för jänspikar lyssna på sina kunder. Hur länge har inte folk klagat på detta, ända sen B2B startade upp ju. Och att dom aldrig tar tag i det alla klagar på i programvaran (att scrollen alltid åker upp i lobbyn om man lämnar den, det dåliga hand history systemet, inget hand for hand i turneringar etc) gör inte precis saken bättre. Nä, dags för B2B att ta och lyssna på sina kunder och medarbetare på de oika siterna nu. Citera
Nidot Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Jag har faktiskt inte märkt att servrarna ska ha varit seg de senaste veckorna, endast nu idag så har det börjat sega ner sig lite. Sedan skulle jag tro att få en stabil server då dem samtidigt ska ha in ~5000 pers och spara alla HH's samtidigt kan kräva en rejäl server. Men visst, nått måste dem göra. Hoppas B2B fixar sig för Nanon på PF.nu online tävligen är min! Citera
Nusseman Postad 26 December , 2005 Rapport Postad 26 December , 2005 Tänkte ta en av mina mycket få nattliga sessioner NL cash game. Första handen: Game # 199750102 - Texas Hold'em No Limit EUR 3,00/6,00 - Table "Bari" Game ended 2005-12-26 02:02:27 GMT+01:00 Players: holdem123 (EUR 699,93 in seat 1) Sam_Nunes (EUR 600,00 in seat 2) AceHighest (EUR 1 020,67 in seat 3) Fellan (EUR 1 206,15 in seat 4) Hmambo (EUR 617,85 in seat 5) mrsRIVER (EUR 937,64 in seat 7) firren (EUR 969,25 in seat 8) Dealer: firren Small Blind: holdem123 (3,00) Big Blind: Sam_Nunes (6,00) Sam_Nunes was dealt: Ad - As AceHighest Fold Fellan Fold Hmambo Fold mrsRIVER Call (6,00) firren Call (6,00) holdem123 Call (3,00) Sam_Nunes Raise (20,00) <---- timar nästan ut pga lagg mrsRIVER Call (20,00) firren Fold holdem123 Call (20,00) Flop 6d - 6h - 2c holdem123 Check Sam_Nunes Check <---- Här dör kontakten med servern och jag timar ut. mrsRIVER Check Turn 6d - 6h - 2c - Ah holdem123 Check Sam_Nunes Check mrsRIVER Bet (26,00) holdem123 Fold Sam_Nunes Fold mrsRIVER Payback (26,00) mrsRIVER didn't show hand mrsRIVER wins: EUR 81,00 Rake: EUR 3,00 Det blev en väldigt kort session men jag fick iaf en VIP-poäng Citera
mickol Postad 26 December , 2005 Rapport Postad 26 December , 2005 Han hade säkert fyrtal ändå Citera
HeyJohan Postad 26 December , 2005 Rapport Postad 26 December , 2005 Jag vette sjutton vad som hände igår, men fort gick det inte... Ska kolla med B2B i morgon om de kan svara på varför det gick så rackarns sakta. Ber om ursäkt till er som drabbades och ber att det inte ska hända igen. Mvh Johan Citera
unis Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Lagget kan nog va det mest störande momentet i mitt patetiska liv just nu Stäng ner crappet o fixa det man blir jo tokig för mindre, speciellt när det händer i fantastiska potter. gg Citera
Nidson Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Nu segar det sönder.. igen. Tråkigt om man ska måsta byta en annars bra klient p.g.a. detta otyg. Man tycker ju att problemet borde kunna åtgärdas, men tydligen har B2B-folket inte den kompetensen eftersom det inte sker någon förbättring. Citera
morberg Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Tråkigt om man ska måsta byta en annars bra klient p.g.a. detta otyg. Att de inte kan ha ordentliga servrar är mer än ett otyg, det är oacceptabelt. Det enda som hjälper är om folk röstar med fötterna och väljer andra alternativ. Det har jag gjort. Citera
Boppe Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Jag som hade tänkt byta till Heypoker och dessutom fixa med bonusen, men ska det hålla på som expekt så verkar det ju inte vara någon idé? - Thomas. Citera
granath Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Att ta bort "show animations" kan lösa vissa lagg problem på klienten. Detta har dock inget att göra med hela b2b´s usla prestanda att göra. Citera
HeyJohan Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Pratade lite med 24h idag och det verkar som att det bortsett från kraschen på julafton har flutit galant, men eftersom man måste gå igenom hela systemet igen för att säkerställa att det inte blev några fel efter kraschen så har det laggat de senaste dagarna. Deras förhoppning är att det ska rulla som tåget snarast. Satt och kollade lite på borden idag när allt bara fryste. Lackade ur totalt och kastade mig på telefonen. Innan jag kom fram så reste jag mig upp för att lugna mig lite och såg då att nätverkskabeln hade ramlat ur. Har hört att det underlättar om den sitter i Mvh Johan Citera
unis Postad 28 December , 2005 Rapport Postad 28 December , 2005 Innan jag kom fram så reste jag mig upp för att lugna mig lite och såg då att nätverkskabeln hade ramlat ur. Har hört att det underlättar om den sitter i Mvh Johan Hahaha ja herre min skapare Citera
Betterman Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Är det bara jag som har grova problem att lira något på Heypoker nu? Segt som sirap! Citera
Andersson Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Är det bara jag som har grova problem att lira något på Heypoker nu?Segt som sirap! Har spelat några timmar, det frös 2-3 ggr i ca 20 sekunder, det var allt. Och bara mellan händer. Jag satt väl vid bra bord. Citera
Mongokongo Postad 2 Januari , 2006 Rapport Postad 2 Januari , 2006 Samma sak för Andersson som för mig, 2-3 ggr med frysning, sedan gick det bra igen. De turneringar som jag köre funkade dock utan problem. Citera
tenge Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Väldigt förbannad just nu eftersom jag inte kan använda mig av HeyPoker klienten och därmed inte kan spela. Allt annat funkar perfekt på min dator men just HeyPoker klienten funkar inte alls. Ingenting händer när jag försöker logga in. Finns det något jag kan göra som får det att funka igen? P.S. har aldrig tidigare haft problem med klienten förutom B2Bs klassiska lagg. Edit: Det var likadant med Bestpokers klient så nåt är fel på min dator antar jag. Fan också! Citera
friggo Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Väldigt förbannad just nu eftersom jag inte kan använda mig av HeyPoker klienten och därmed inte kan spela. Allt annat funkar perfekt på min dator men just HeyPoker klienten funkar inte alls. Ingenting händer när jag försöker logga in. Finns det något jag kan göra som får det att funka igen? P.S. har aldrig tidigare haft problem med klienten förutom B2Bs klassiska lagg. Edit: Det var likadant med Bestpokers klient så nåt är fel på min dator antar jag. Fan också! Provat att använda web-klienten? Citera
Betterman Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Aaaaarrrrg!!!! Lirade precis 5 st bord på Heypoker med minst dubbling på 4 och på gång på det 5:e och så hänger sig klienten och jag blir disconnectad på alla 5! Satt med nötstege, KK och AK då det hände med hyggliga potter på gång! Finns det ingen B2B-försäkring man kan teckna? Synd då jag annars gillar Heypoker skarpt... Frågan är dock hur länge man står ut? Citera
therussian Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 Laggar ordentligt idag också. Löjligt att det aldrig blir bättre, egentligen måste jag vara dum i huvudet som fortsätter spela på ett nätverk som sköts så dåligt. Citera
Mongokongo Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 The Server hosting this table, will close down in 10 minutes due to server maintenance. The down time is estimated to 15 minutes Vi får väl se vad som händer. Citera
SweCyrus Postad 4 Januari , 2006 Rapport Postad 4 Januari , 2006 oj bara en 25minuters paus... snyggt I €75-touren alltså Citera
Recommended Posts