sturedenstore Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Jag har sett tennisspelaren Leyton Hewit naken. I vilket sammanhang får ni själva lista ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Jag har suttit och spelat bredvid Phil Hellmuth! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Weedobooty Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Fikat med Angus Young. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Satt bakom Alexander Bard på flyget, det var så mäktigt så jag får en tår i ögat av att tänka på det. Edit: Och Göran Greider bor i porten bredvid, det är stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Har druckit öl med Christer Pettersson för ett antal år sedan i Sollentuna. Blivit utslängd från sviten på fyllan efter att ha häcklat Dilba. Minns dock inte exakt vad jag sa. Suttit på samma plan som Gudrun Shyman från Sthlm-Malmö och babblade en massa med henne när vi steg av (även detta på fyllan). Sjungit med basisten i The Hives (änglahund) när min mamma fyllde år. Han är ihop med en kompis till min kusin. Om jag va snorfull? typ Har ett foto där jag och travkusken Torbjörn Jansson ler ikapp (jag är typ bebis). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
shipitholla85 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Fikat med Angus Young. Details plz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 1 Januari , 2008 Rapport Share Postad 1 Januari , 2008 Har druckit öl med Christer Pettersson för ett antal år sedan i Sollentuna. RESPEKT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts