giggz Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 I vilket avnsitt är Tonya Harding med? Hon var med i nåt avsnitt i ca 3 sekunder. Nån reklamsnutt eller nåt goofy: Avsnitt 10 kommer idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gurkansvenne123 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Det kommer ett nytt avsnitt idag med bla phil hellmuth. Ser fram emot det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hbgelvis Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Det 10:e avsnittet är det roligaste hittills! Phil Hellmuth show! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scouserandy Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 kan nån va snäll och länka torrenten? LÄS forumreglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 kan nån va snäll och länka torrenten? Visst du hittar den här http://inget.pirat.snack.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ElNeko Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Det 10:e avsnittet är det roligaste hittills! Phil Hellmuth show! Phil är ju riktigt pinsam, men visst är det underhållande! Phils insta-call känns redan som en poker classic Synd att inte Sammy är med bara, tycker han har stått för det mesta av behållningen av serien fram till det här avsnittet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggernaught Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Kan ju inte säga att Hellmuth imponerar som cash-game spelare, fast det är ju kul att se han spela När han förlorade 2/3 av stacken till Barry, jag menar, vad ska Barry ha som han kan slå där? Barry skulle nog aldrig lägga in en sån stor raise, efter att Phil satsat, Deeb raisat, utan att ha en åtta. Tyckte Esfandiari spelade rätt bra, otur bara på 200K potten....måste svida lite...i övrigt var det ett kul avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Hellmuth hade ingen flyt, två inköp ($100,000+$50,000) försvann snabbt. KQ måste väl vara hans oturshand efter detta. Annars bjöd han på stor underhållning. Negreanus oflyt fortsätter också, har losat $700,000 av sitt miljoninköp. Borde vända snart. Annars måste man väl säga att det var ett av de bästa avsnitten so far. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Väldigt underhållande avsnitt återigen. Detta är utan tvekan mitt absoluta favoritprogram. Var sjukt imponerad av hur Negreanu kunde fortsätta spela så bra som han gjorde efter alla beats. Men de senaste avsnitten har han verkligen inte spelat bra alls. Men man kan knappast klandra honom, bara skönt att han visar lite mänsklighet i alla fall. Sen tycker man ju lite synd om Esfandiari... Avsnittets behållning var ändå när Hellmuth klampar in och Negreanu säger "yumm yumm" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Avsnittets behållning var ändå när Hellmuth klampar in och Negreanu säger "yumm yumm" Håller med, stor underhållning. Skön scen också när Hellmuth glider in genom entrén och fäller kommentaren "Gentlemen, deal me in!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Negreanus oflyt Oflyt vet jag inte om jag skulle kalla det, han spelar inte bra alltså... Synar överfeta raises pf med KJos, QJs och liknande... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Sant. Han har börjat gambla och hoppas på mirakel för att komma tillbaks. Lyckligtvis gick han visst kraftigt plus på propsbets och slutade hela serien runt 200k minus vilket han skriver är en acceptabel förlust, med tanke på hur mycket han gick back på själva pokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derpase Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Senaste programmet är ju uppenbart riggat för att få Hellmuth på tilt, jag menar KQ mot QQ floppar KQx..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_barzini Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Senaste programmet är ju uppenbart riggat för att få Hellmuth på tilt, jag menar KQ mot QQ floppar KQx..... haha ja! Ja sa precis när jag såg det där med min bror "Kolla floppen KQx nu, det vore ju perfekt!". Helt riggat!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jack_the_dipper Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Phil Hellmuth är skön. Plus att det är TV, klart han bjussar på dessa när han får så kön mediaexponering! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storm72 Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 När de delar ut korten 2 gånger. Vad är meningen med det? 1. Förlora 2 gånger? 2. Vinna 2 gånger? 3. Splitta? Fattar då inte att man gå med på det om man vet att man ligger under. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 När de delar ut korten 2 gånger. Vad är meningen med det? 1. Förlora 2 gånger? 2. Vinna 2 gånger? 3. Splitta? Fattar då inte att man gå med på det om man vet att man ligger under. Svaret är nog att minska variansen, speciellt när man spelar jättepotter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Det är enkelt. Om du leder så minskar du risken att åka på en badbeat genom att köra två gånger. Sannolikheten att fienden ska dra ut dig båda gångerna på sin underlägsna hand är ju liten. Antingen tar du hem båda gångerna och hela potten, eller åtminstone en gång och delat pott. Du försäkrar dig mot utdragningar alltså. Om du är efter så får du två chanser att dra ut och istället för att förlora får du chansen att splitta potten, och det tackar man ju inte nej till om man ligger under. Med andra ord en försäkring för båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mannen Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Go Helmuth skönare snubbe finns fan inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RedClay Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 har avsnitt 10 kommit ut eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Varning för nedladdning genom piratebay om ni ska göra det. Då en brandvägg på min kompis dator blockerade en trojan samtidigt som han klickade på länken att ladda ner därifrån. (Hoppas det här är okej, länkar inte eller något men kändes tillräckligt viktigt för att tänja lite på reglerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 21 Mars , 2006 Rapport Share Postad 21 Mars , 2006 Hårda ord från Daniel angående Phil som cashgamespelare. Phil "fish" Hellmuth Esfandiari utseende är "priceless" efter förlusten med AA mot JJ. Fick mig att tänka på filmen Rounders, när Mike förlorar mot Teddy KGB, det var ungefär samma tomma blick och chockade uttryck i ansiktet. Great episode! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fiddy Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Hur kan så många sett det 10nde avsnittet? Har alla Gsn eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hazeelnut Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Är det inte stort -EV på att övermörka? det ger upphov till lösare/vildare spel vilket gynnar bättre spelare. Jag tycker det borde ge upphov till tightare spel iom att det är ante också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 22 Mars , 2006 Rapport Share Postad 22 Mars , 2006 Jag tycker det borde ge upphov till tightare spel iom att det är ante också. Jag är rätt trött nu, men du får gärna utveckla det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts