Waggho Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Jag läste intervjun med Patrick Antonius i Poker Magazine och fastnade för följande fråga: Hur går det för dig på nätet?– Jag är en av de som vinner mest pengar på nätet. Mitt bästa spel är heads up - no limit hold’em. http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=488 Om Patrick talar sanning så borde väl han vara en highroller på Prima eller annat highstakespokerrum. Nån som vet hans nick på internet? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
giFF Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Det nicket P_Antonius som du hade i topic heter han på Martinspoker. Spelar €50 €100 NL samt runt 200/400 FL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Jag läste intervjun med Patrick Antonius i Poker Magazine och fastnade för följande fråga: Hur går det för dig på nätet?– Jag är en av de som vinner mest pengar på nätet. Mitt bästa spel är heads up - no limit hold’em. http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=488 Om Patrick talar sanning så borde väl han vara en highroller på Prima eller annat highstakespokerrum. Nån som vet hans nick på internet? Han heter P Antonius på B2B Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rilleg Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 lägg ihop 1 o 1 nån gång era railbirds nicket iknockuout borde vara välkännt för er Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 lägg ihop 1 o 1 nån gång era railbirds nicket iknockuout borde vara välkännt för er Inte för att märka ord men heter han inte IKnockoutU på UB och spelar 300/600 FL HU? EDIt: Förutsatt att det är han som heter knockout nånting från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ninreb Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Undra om man ska starta en poll för att se hur många som är besserwissrar här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smokey_McPot Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Undra om man ska starta en poll för att se hur många som är besserwissrar här på forumet? Det beror på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Undra om man ska starta en poll för att se hur många som är besserwissrar här på forumet? Haha, jag röstar för! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeT Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 lägg ihop 1 o 1 nån gång era railbirds nicket iknockuout borde vara välkännt för er Inte för att märka ord men heter han inte IKnockoutU på UB och spelar 300/600 FL HU? EDIt: Förutsatt att det är han som heter knockout nånting från början. Inte för att märka ord men heter han inte I_knockout_U? Hursomhelst minns jag när han satt med 600k på ett av Ladbrokes 300/600 fixed, sen typ 120k till på andra bord, antar att han bara ville visa upp lite av sin rulle Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 I_KNOCKOUT_U sopar banan på PokerRooms nätverks också och jag misstänker att 25813 som också spelar på de högsta borden är Christer Johansson. I senaste numret av Pokermagasinet skriver han att de mötts många gånger... /G Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 8 November , 2005 Rapport Share Postad 8 November , 2005 Hehe jag och Antonius har samma favorit hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dollface Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 P.Antonius är Patrik Antonius. Frågade honom precis på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 9 November , 2005 Rapport Share Postad 9 November , 2005 Frågade honom precis på msn.cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Spinx Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Hehe jag och Antonius har samma favorit hand Jag med, inget slår T8s Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 10 November , 2005 Rapport Share Postad 10 November , 2005 Hehe jag och Antonius har samma favorit hand nämen grattis timmi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 15 December , 2005 Rapport Share Postad 15 December , 2005 I_KNOCKOUT_U sopar banan på PokerRooms nätverks också och jag misstänker att 25813 som också spelar på de högsta borden är Christer Johansson. I senaste numret av Pokermagasinet skriver han att de mötts många gånger... /G Lite mer petande: Nätverket heter faktiskt Ongame! (Jag kom fyra i Besserwisser-DM 2002) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inteillaalls Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Är det sant att han nu lirar som "Allthewomen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Stämmer bra, och han ger Daniel Negreanu rejält med motstånd på FCP poker. Från Daniel N:s senaste pokerblog: "When I woke up the next morning, I saw that "AllTheWomen" was sitting in the $500-$1000 game at http://www.fullcontactpoker.com. We'd already played two decent sessions, with me being up about $80,000 early, but eventually he came storming back and won the second session and was up a total of $50,000 overall. I figured out who it was, actually, he told me a week prior but I totally forgot! I'm really bad at that. He's actually one of those younger whiz kids who many consider one of the best, if not THE best heads up players online. No, this was no Dreamclown I was dealing with, this guy is the real deal. Many of you might also be familiar with his name, Patrick Antonius." Lång länk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spear island Postad 27 Februari , 2006 Rapport Share Postad 27 Februari , 2006 -ANTONIUS- sitter just nu på B2B och väntar vid 50/100 och 100/200 borden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 28 Februari , 2006 Rapport Share Postad 28 Februari , 2006 Och han gav Daniel Negreanu en rejäl spanking där han vann $115000 på en timme.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts