Gå till innehåll

ARTIKEL: Vem är P. Antonius online?


Waggho

Recommended Posts

Jag läste intervjun med Patrick Antonius i Poker Magazine och fastnade för följande fråga:

 

Hur går det för dig på nätet?

– Jag är en av de som vinner mest pengar på nätet. Mitt bästa spel är heads up - no limit hold’em.

 

http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=488

 

Om Patrick talar sanning så borde väl han vara en highroller på Prima eller annat highstakespokerrum. Nån som vet hans nick på internet?

 

* Lite RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag läste intervjun med Patrick Antonius i Poker Magazine och fastnade för följande fråga:

 

Hur går det för dig på nätet?

– Jag är en av de som vinner mest pengar på nätet. Mitt bästa spel är heads up - no limit hold’em.

 

http://pokerforum.nu/goarticle.php?a=488

 

Om Patrick talar sanning så borde väl han vara en highroller på Prima eller annat highstakespokerrum. Nån som vet hans nick på internet?

 

Han heter P Antonius på B2B

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lägg ihop 1 o 1 nån gång era railbirds

 

nicket iknockuout borde vara välkännt för er

Inte för att märka ord men heter han inte IKnockoutU på UB och spelar 300/600 FL HU?

 

EDIt: Förutsatt att det är han som heter knockout nånting från början.

 

Inte för att märka ord men heter han inte I_knockout_U? ;)

 

Hursomhelst minns jag när han satt med 600k på ett av Ladbrokes 300/600 fixed, sen typ 120k till på andra bord, antar att han bara ville visa upp lite av sin rulle ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
I_KNOCKOUT_U sopar banan på PokerRooms nätverks också och jag misstänker att 25813 som också spelar på de högsta borden är Christer Johansson. I senaste numret av Pokermagasinet skriver han att de mötts många gånger...

 

/G

 

Lite mer petande: Nätverket heter faktiskt Ongame!

 

(Jag kom fyra i Besserwisser-DM 2002)

 

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Stämmer bra, och han ger Daniel Negreanu rejält med motstånd på FCP poker.

 

Från Daniel N:s senaste pokerblog:

 

"When I woke up the next morning, I saw that "AllTheWomen" was sitting in the $500-$1000 game at http://www.fullcontactpoker.com. We'd already played two decent sessions, with me being up about $80,000 early, but eventually he came storming back and won the second session and was up a total of $50,000 overall.

 

I figured out who it was, actually, he told me a week prior but I totally forgot! I'm really bad at that. He's actually one of those younger whiz kids who many consider one of the best, if not THE best heads up players online.

 

No, this was no Dreamclown I was dealing with, this guy is the real deal. Many of you might also be familiar with his name, Patrick Antonius."

 

Lång länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...