Gå till innehåll

Barbiegir1 bustar The__Sea!


jellesi

Recommended Posts

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

BeachJohan är ju BarbiegirlI (I som Indiantomte)

Medans snubben/bruttan som topicen handlar om heter Barbiegirl1?

 

Jag kan tänka mig att det handlar om samma snubbe ändå?

 

Jag tror inte att det är Beachjohan, han skulle för det första inte sätta sig HU mot en av de bästa i världen och för det andra så passar inte hans vek-tighta spel på den nivån.

 

Jag såg och snackade med Johan samtidigt som han lirade mot Fuat, han satt då på ett skönt WLAN på Arlanda flygplats och väntade på planet till Thailand. Och nu har jag inte läst hela tråden, men handn eär felbeskriven... TheSea hade visserligen 8-9s highcard, men det var en trea på turn om jag minns rätt, och BarbieGiri (I som i Indiantomte) synade honom med par i treor (A3).. Du får ursäkta mig johan, men detta inlägg kan tas bort om du så vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

giFF: antagligen är det en annan hand du tänker på.

Ken skickade tidigare detta urklipp till mig och berättade att beachjohan i själva verket bara är en av hans railbirds som försöker skaffa sig ett falskt rykte som pro-spelare...

 

The___Sea shows: 8h - 9h (high card queen)

BarbiegirI shows: 3s - As (a pair of threes)

 

(Obs, detta är antagligen en annan hand än vad tråden startades pga - då 3an satt redan på floppen och sea enbart hade ett hålstegsdrag som dök upp först på turn, dessutom var potten "bara" (- BarbiegirI wins:) EUR 1 013,25 (with a pair of threes).

 

Ken hälsar dessutom och undrar om ni inte skulle vara lite tysta om diverse romanser med honom då hans son(Swede) hänger rätt mkt på detta forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

giFF: antagligen är det en annan hand du tänker på.

Ken skickade tidigare detta urklipp till mig och berättade att beachjohan i själva verket bara är en av hans railbirds som försöker skaffa sig ett falskt rykte som pro-spelare...

 

The___Sea shows: 8h - 9h (high card queen)

BarbiegirI shows: 3s - As (a pair of threes)

 

(Obs, detta är antagligen en annan hand än vad tråden startades pga - då 3an satt redan på floppen och sea enbart hade ett hålstegsdrag som dök upp först på turn, dessutom var potten "bara" (- BarbiegirI wins:) EUR 1 013,25 (with a pair of threes).

 

Ken hälsar dessutom och undrar om ni inte skulle vara lite tysta om diverse romanser med honom då hans son(Swede) hänger rätt mkt på detta forum.

 

Korrekt hand.. Inte fan visste jag att ubersanta (Swede) var Kent Lennarts son förresten.. Swede: Bekräfta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har från relativt säkra källor hört att denna mytomspunna spelare är snubben i mörkblå skjorta som man ser på tredje raden i publiken i WPT - Battle of champions från 2004. Man ser honom vid två kamerasvep; vid 30:40 och 56:13 (reklamfria versionen). Tjejen bredvid honom är MalibuStaci2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

inte om båda e med på det, eller?

 

Svar: Rent och tydligt, du får inte oavsett båda vill det eller ej.

Är jag tillräckligt tydlig?

 

Ja, men då är samlaget våldtäkt enligt ny lagstiftning från 2005.

Men den lagen gällde ju inte kring 1980 så det är fortfarande stor chans att Ken kan är far till Swede.

 

Looooooooooooooooooooool

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hoppades att detta inte skulle komma ut. Försökte t.o.m. med att skriva att Ken Lennart inte var min mamma. Detta är 100% sant, Ken är INTE min MAMMA.

 

Jag dementerar alltså att Ken är min mamma. Jag hoppas att detta inlägg nu sätter stopp för ryktena gällande att Ken är min mamma

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför känner jag på mig att delar av denna tråd kommer förflyttas till en ny tråd i poker off topic "Är Swede Ken Lenaards son?"

 

Ni måste väl förstå att jag varken kan bekräfta eller dementera detta.

 

Dock tycker jag att vi går tillbaka till topic och försöker klura ut vem denna barbiegir* är. Om vi inte reder ut denna EXTREMT viktiga fråga snart så kommer jag inte kunna leva ett normalt liv. Det är därför jag hänger på detta forum 24/7 just nu. Sitter och trycker reload på denna tråden för att se om det kommer någon ny information om vem denna barbiegir*, som piskade the_sea, är. Och varje gång ett nytt inlägg har kommit så stiger förväntan i min kropp till ett klimax. Boldet pulserar och håren i nacken reser sig. Och varje gång så blir jag lika besviken eftersom folk inte kan ta denna tråden på allvar. Förstår ni inte att vissa av oss måste få veta sanningen?

 

SNÄLLA NÅGON RED UT DETTA!

 

Endast seriösa svar ombedes, TACK!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi måste få veta sanningen, klart du inte kan bekräfta det (starkt bokstavligen), födelsebeviset du scannar in kan du ha ändrat på, Ken kan ljuga om det i TV etc etc.

 

Men får vi ditt ord om hur det ligger till? Du borde väl veta om din far är Barbiegir1 ?

 

Beachjohan är BarbieGiri kan jag påpeka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok, ett seriöst inlägg

 

det var barbiegiri som lirade mot the_sea

 

barbiegirl1 må vara Ken, men det var barbiegiri som lirade den specifika sessionen som vi debatterar här.

 

Så nu kan vi sätta punkt för denna tråden hoppas jag och sluta allt spekulerande som sats igång. Känns skönt att vi nu kan lägga denna tråden till historien och ALDRIG mer återvända till den.

 

uppfattat!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...