Gå till innehåll

Goatse lirar uteslutande NL CG (200 och 400)


Goatse

Recommended Posts

Tjenare.

 

Jag är en 21-årig student som spelat poker i ungefär 1.5 år. Spelar mest $200NL, $50-100 sngs, $20-50 mtts och $5/10 limit.

 

Men motivationen har försvunnit totalt och min syn på pengar känns jävligt skev. För att få tillbaka motivationen cashade jag ut ett par $k och köpte massa prylar och kläder, men det hjälpte fan inte. Så nu har jag bestämt mig för att helt enkelt ta ut rubbet och börja om från början. :)

 

Ska slänga in runt $300 och köra 4 x 15+1 turbo sngs på stars till en början tror jag, sen får jag se hur jag går vidare.

 

Jag vet att denna dagbok förmodligen inte blir så intressant att läsa p.g.a stakesen utan jag skriver den mest för min egen skull. :heart:

 

Men om ett par månader bör jag vara uppe på respektabla nivåer igen :)

 

 

Edit: eftersom jag väntar på cashout från b2b där jag har hela min BR så fick jag $40 av en polare på stars, så blir till att börja grinda $6.50 turbos

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en liten testkörare, mest för att vänja mig att quadtabla igen, har under den senaste tiden i princip bara spelat 1-2 bord.

 

4 st $6.50 turbos, jävlar vad galna dom var, resultat

 

4,5,3,3 - donka av stacken med AJs med jämna stackar 3 handed i den ena vilket sög, annars bra spel om än lite virrigt och några möjligheter missade kanske. Men måste vänja mig att lira 4 samtidigt.

Funderar på att köpa en likadan skärm till och spela 6-8 sngs.

 

Borde gå att köra 9 samtidigt om man kör "pivot". Har en Dell 2405fpw (1920x1200) så det borde ju bli

 

1200+1200 = 2400 i bredd, / 800 = 3

och

1900 i höjd / 600 = ~3

 

Detta innebär alltså att jag just nu har $36 på mitt stars-konto, känns lite kul faktiskt. :lol:

 

Blir nog att köra från $300 sen tror jag.

 

Nu ska det dock sovas och imorgon ska jag försöka pricka in ~20 sngs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser