tetris Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Ush, vad jag hatade denna, ni kommer säkert hata mig för att jag postar den http://www.112uh.com/bildarkiv/bizare.gif är dock en gammal klassiker och har säkert postats här förrut, men det gör ju den inte mindre rolig för det då jag är övertygad om att personer inte har sett den och sen så vill jag påminna personer som har förträngt den * RP och stor bild till länk - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Mmmm. Enkel när man vet vad man ska titta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RayIV Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Tis not straight, tis not straight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Haha... Jjag kan inte annat än att hålla med Ray. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
parre Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Jag har inte sett den förut och är rätt dålig på sådana problem generellt sett, men är det inte så att om man flyttar den gröna så att den röda hamnar överst så blir det 8x2 (16) rutor att stoppa in de andra objekten på, jämfört med 3x5 (15) rutor ifall det är som på den övre bilden, alltså blir det en ruta över.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thekid Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Den där är fan motsatsen till klurig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Den där är faktiskt helt fruktansvärt felaktig, eftersom de ljuger i uppgiften! "The partitions are exactly the same..."! Dumt att skriva ut det! (när det inte är så) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Den där är faktiskt helt fruktansvärt felaktig, eftersom de ljuger i uppgiften! "The partitions are exactly the same..."! Dumt att skriva ut det! (när det inte är så) Vadå, de olika delarna är ju precis likadana i de två olika bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zoogin Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 Lurig! Men till slut så hittade jag vad det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 1 November , 2005 Rapport Share Postad 1 November , 2005 hehe, gammal goding... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gataullin Postad 2 November , 2005 Rapport Share Postad 2 November , 2005 titta på vinklarna i trianglarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brezz Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 tycker de ser ut som den nedre figuren är större, ganska logiskt iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jemten Postad 5 November , 2005 Rapport Share Postad 5 November , 2005 Kom på det till slut. Diaboliskt, allt är inte vad det ser ut att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Micke_E Postad 6 November , 2005 Rapport Share Postad 6 November , 2005 Wtf, jag kan verkligen inte se vad dom har gjort. Någon som orkar skicka ett pm (eller posta här, men då lär ni få skit från andra) innan jag blir galen? [edit] fick svar nu. Här är en spoilerlänk: http://www.maths.lth.se/query/answers/q200106.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts